דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גם הוא לא יגיע: מיצובישי חשפה רכב פנאי נוסף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיצובישי חשפה קונספט לרכב פנאי גדול
  • עם מקום לשבעה ומערכת הנעה בסיסית
  • הדגם מיועד רק לדרום מזרח אסיה

למשפחה המורחבת: מיצובישי חשפה את ה-DST, קונספט לרכב פנאי גדול עם מקום לשבעה, לקראת הצגת גרסת ייצור סדרתי באמצע שנה הבאה. בניגוד לציפיות לא מדובר ביורש לפאג'רו, על בסיס ניסאן פטרול החדש, אלא ברכב פנאי על בסיס מרכב אחוד.

עוד שווה לציין כי היצרנית היפנית מתכוונת לשווק אותו רק במדינות דרום מזרח אסיה, והוא לא צפוי לקבל תקינה אירופאית או אמריקאית מה שימנע מיבואנית המותג לשווק אותו בישראל.

הפנים החדשות: העיצוב החיצוני מאמץ את הקו העדכני של היצרנית, אגרסיבי ושרירי, עם יחידות תאורה מקוריות, סבכה גדולה מלפנים ובתי גלגלים מודגשים. ידיות פתיחת הדלתות מוסלקות ליצירת מראה חלק, אך לא בטוח שיגיעו לגרסת הייצור הסדרתי.

סביבת הנהג משלבת לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע המחוברים יחדיו ליצירת מראה אחיד, מה שגם מאפשר מיעוט מתגים בקונסולה המרכזית. יש גם הגה בעיצוב שתי צלעות ייחודי, בורר הילוכים המעוצב כג'ויסטיק וחוגה גדולה לבחירת מצבי נהיגה (רגיל, אספלט, רטוב, בוץ וכורכר). תנאי השירות של היושבים מאחור כוללים יחידת מיזוג נפרדת ומגשים בגב המושבים הקדמיים.

היצרנית היפנית לא חושפת פרטים טכניים אודות מערכת ההנעה, אבל היא צפוי להיות דומה ל-X-פורס ולכלול מנוע בנזין עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, בחיבור לתיבת הילוכים רציפה ולהנעה קדמית.

מה אנחנו חושבים: ה-DST עשוי היה להיות תוספת מסקרנת להיצע המקומי של מיצובישי, עם עיצוב מקורי ומרשים ותא נוסעים המאפשר מקום לשבעה נוסעים. אבל היצרנית היפנית מתמקדת בשנים האחרונות בעיקר בשווקים מתפתחים הרווחיים יותר עבורה. ואלה לא חדשות טובות עבור אולם התצוגה המקומי שלה שסובל כבר זמן רב מהיצע דגמים דל ומיושן.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה