דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

צ'רי מעדכנת את ההיצע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רכבי הפנאי של צ'רי עוברים עדכון קל
  • מפרט האבזור התעדכן, העיצוב פחות
  • גרסת הבסיס לטיגו 8 הוסרה מההיצע
צ

משפרים עמדות: יבואנית צ'רי החלה בשיווק של הטיגו 7 והטיגו 8 לאחר שאלו עברו שורת עדכונים. מבחינה חיצונית, הטיגו 7 זכה לחתימת לד עדכנית מלפנים ולקליפרים בצבע אדום, בעוד הטיגו 8 התעדכן מלפנים עם פנסי ערפל עוקבי פניה, ומאחור עם מסיט אוויר שונה וחתימת לד חדשה ליחידות התאורה.

השינוי המשמעותי יותר הוא בתא הנוסעים, עם מערך לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע במבנה אחיד וקעור ובגודל "12.3 כל אחד. במקרה של הטיגו 7 מדובר במסך מגע גדול מבעבר ("10.25).

אבזור משודרג: לגרסת הבסיס של טיגו 7 (160 אלף שקל) נוספו בקרת אקלים מפוצלת וקצב טעינה מוגבר למשטח טעינה אלחוטי בעוד בגרסה הבכירה (במחיר זהה, אך ייעוד ללקוחות פרטיים) נוספו זכרונות לכיוון החשמלי של המושבים הקדמיים, מערכת שמע משודרגת וגלגל חלופי בגודל מלא.

במקרה של הטיגו 8 גרסת הבסיס הוסרה מההיצע ולכן תג המחיר ההתחלתי גבוה מבעבר (185 אלף שקל). לגרסה זו נוספו 9 כריות אוויר (6 עד כה), מערכת שמע משודרגת ומצלמות היקפיות ("540 מעלות"). הוסרו ממנה אוורור למושבים הקדמיים עם זכרונות למושב הנהג, שיוצעו כעת רק בגרסה המפוארת ביותר (ב-188 אלף שקל).

היצע יחידות ההנעה לא השתנה, והוא כולל כבעבר מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר (186 כ"ס) בחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ולהנעה קדמית.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה