דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הג'יפ ההודי של מהינדרה, עכשיו גם למשפחה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מהינדרה טאר יוצע גם במרכב ארוך עם 5 דלתות
  • עם בחירה בין מנועי דיזל לבנזין והנעה כפולה
  • החל מ-57.5 אלף שקל, חמישית ממחירו של רנגלר בהודו

גם למשפחה: ענקית הרכב ההודי מהינדרה חשפה את הטאר רוקס, גרסה מוארכת עם חמש דלתות לרכב השטח של היצרנית. בהשוואה לגרסה הקצרה עם שלוש דלתות שהוצעה עד כה, הוא ארוך ב-44.5 ס"מ (443 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-40 ס"מ (285 ס"מ), מה שמאפשר כעת מקום לשלושה במושב האחורי לעומת צמד נוסעים בלבד בגרסה הקצרה. עדיין קצר מג'יפ רנגלר ארוך (אנלימיטיד) ב-35.5 ס"מ באורך הכללי וב-16 ס"מ בבסיס הגלגלים.

למרות הגידול בממדים, זוויות הגישה (41.7 מעלות) והנטישה (36.1 מעלות) נותרו ללא שינוי, אבל זווית הבטן קטנה במעט (23.9 לעומת 26.2 מעלות).

ג'יפ הודי: העיצוב החיצוני דומה באופן לא מקרי לרכב השטח האמריקאי, עם מרכב רבוע, פנסים עגולים וסבכת פסים מלפנים, וגלגל רזרבי התלוי על דלת תא המטען. בשונה מהרנגלר ידיות הפתיחה של הדלתות האחוריות מוסלקות כך שעיצוב הפרופיל הרמוני יותר.

כבסיס משמשת לו שלדת סולם, עם סרן חי מאחור ומיתלים נפרדים מלפנים (עצמות עצה כפולות) הנתמכים קפיצי סליל בכל ארבע הפינות. הוא מוצע עם מנועי 4 צילינדרים, טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר (עם 152 כ"ס או 175 כ"ס) או בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר (עם 162 או 177 כ"ס) בחיבור לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.

ההנעה אחורית, אבל מנוע הדיזל יוצע עם אופציה להנעה כפולה עם הילוך כוח המקבלת גם נעילת דיפרנציאל אחורית ובורר מצבי נהיגת שטח (שלג, חול ובוץ) המתאים את מערכות ההנעה והאלקטרוניקה.

סביבת הנהג מודרנית מהמקובל בתוצרת ההודית עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע (בגודל "10.25 כל אחד) ומערכת מצלמות היקפיות. מערכות הבטיחות מתקדמות אפילו מאלו שבג'יפ האמריקאי לרבות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

מה אנחנו חושבים: בדומה לגרסה הקצרה, גם את הארוכה מהינדרה לא מתכוונת לשווק מחוץ לחצי היבשת, שכן הביקוש שם גבוה בהרבה מיכולת הייצור. וחבל שכך, שכן מהתרשמות ראשונית נראה שהוא היה זוכה לפופולאריות אדירה באירופה ואצלנו. סוזוקי ג'ימני הוא דוגמה טובה לביקוש האדיר לרכבי שטח אמיתיים בעיצוב קלאסי ובמחיר נגיש.

למאמר זה התפרסמו 20 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה