מסחרית שטח:אופל חשפה גרסה כפולת הנעה לקומבו המסחרי, ועשתה זאת באמצעות מערכת שפותחה על-ידי דנג'ל, המתמחה בשדרוג יכולת השטח של דגמים מסחריים מבית סטלנטיס והתפרסמה בעבר הודות לגרסאות הנעה כפולה של פיג'ו 504 סטיישן וטנדר משנות ה-80.
צפייה בתוכן ותודה לחשמל: אופל הציגה קומבו מסחרי, עם יכולת שטח
דיזל מלפנים, חשמל מאחור: בשונה מהגרסה כפולת הנעה הקודמת לקומבו, בה חוברה תיבת ההילוכים לגל הינע עבור הגלגלים האחוריים, כאן היא מושגת על-ידי מנוע חשמלי אחורי נפרד המחובר ישירות לגלגלים וניזון מצמד סוללות בקיבולת 4.8 קוט"ש. על הנעת הגלגלים הקדמיים אחראי מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (130 כ"ס), עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית (6 ידנית בעבר).
דנג'ל גם שינתה את מערך המתלים המעניקים כעת עוד 9 ס"מ של מרווח גחון, ומשפרים כך בין היתר את זוויות הגישה-נטישה. נוסף גם מיגון תחתי ייעודי למנוע, לתיבת ההילוכים ולמיכל הדלק.
לדברי אופל, ניתן יהיה לרכוש את הגרסה כפולת הנעה בגרסת מרכב קצרה (440 ס"מ אורך, 278.5 ס"מ בסיס גלגלים) או בארוכה (475 ו-297.5 ס"מ בהתאמה) עם מקום לשבעה נוסעים.
מה אנחנו חושבים: מערכת ההנעה הכפולה החדשה של דנג'ל מסקרנת, ועשויה להתאים לשוק המקומי היטב. ראשית בגלל האפשרות לקבל אותה עם תיבת הילוכים אוטומטית, שנית מכיוון שהיא פחות מורכבת מבחינה מכאנית ולכן עשוי תג המחיר להיות נמוך מבעבר. אנחנו לגמרי רואים ברכב הזה אלטרנטיבה לטנדרים כפולי הנעה שהתייקרו משמעותית בשנים האחרונות.
אני דני מטורונטו המקורי!
אצלנו בקנדה אין אופלים.
אלה מכוניות מיקי מאוס שמתאימות לגמדים.
זאת גם חשמלית וגם דיזל - לא ולא כפול.
אצלנו בצפון אמריקה אוהבים רק מכוניות ענקיות של פורד ו GM שמשתמשות בבנזין בלבד.
למתחזה - סתום את חריץ האוכל שלך, אידיוט דמנטי ללא פתרון.
אצלנו בבת ים אין עגלות מחושמלות של אופל. רק טנדרים ישנים של טויוטה! בלי עשן אין כיף! כריות אוויר ומערכות בטיחות זה לחלשים - אנחנו מתים כמו גברים אמיתיים!
ההונדה סיוויק 210 שלי עם הג'אנט מגנזיום והספויילר הגדול היא אטוטו של גבר אמיתי ולא מקרר על גלגלים!