בקצרה:
- פורד משווקת גרסת טרמור לריינג'ר
- עם הבטחה לשיפור יכולת השטח
- המחיר מתחיל ב-335 אלף שקל

משתדרג לשטח: פורד מתחילה לשווק גרסת טרמור לריינג'ר, המשדרגת את יכולת השטח של הטנדר וממלאת את החלל בין גרסאות הבסיס לראפטור הקיצוני. תג המחיר עומד על 335 אלף שקל, 41 אלף שקל יותר מגרסת הבסיס.
השינוי המשמעותי הוא במערכת מתלים משודרגת עם בולמי זעזועים של בילשטיין, בעוד שעל הקשר לקרקע אחראים צמיגים דו-שימושיים (ג'נרל גראבל AT) וגדולים יותר. אלה מגביהים את מרווח הגחון ב-2.6 ס"מ ל-26.1 ס"מ), ומגדילים את זווית הגישה ב-2 מעלות (32) וזווית הנטישה ב-4 מעלות (27).

בנוסף הוא מצויד במיגון ייעודי לגחון, קשת מקורית לארגז ויש גם מערכת לצמצום קוטר הסיבוב בנסיעה בשטח הבולמת את הגלגל האחורי פנימי, בדומה לטרקטור חקלאי.
מה דומה: מערכת ההנעה שלו זהה לגרסת ווילדטראק שלא תשווק עוד. עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק 205 כ"ס ותיבת 10 הילוכים אוטומטית. תיבת העברה מציעה הנעה אחורית לכביש יבש, כפולה אוטומטית (העברת כוח לפני כשנדרש) לנסיעה בכביש רטוב, כפולה לשטח והילוך כוח עם נעילת דיפרנציאל מאחור.
סביבת הנהג זהה לגרסת הבסיס עם לוח מחוונים דיגיטלי ("8) ומסך מגע גדול ("10), אבל בריפוד שונה למושבים הקדמיים עם חימום, כמו גם רצפת ויניל המאפשרת שטיפה. מערך הבטיחות נותר ללא שינוי לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

מה אנחנו חושבים: הריינג'ר נחשב לאחד הטנדרים הבודדים באירופה, אוסטרליה ואפריקה, שמסוגל להתמודד מול הפופולריות של טויוטה היילקס, אבל בישראל הוא לא זכה להצלחה דומה מאז נחת כאן בתחילת 2024, ובמבחן הדרכים שערכנו סיים אחרון, בעיקר מכיוון שלא הצטיין בשום תחום והתקשה להצדיק את תג המחיר הגבוה.
כעת הוא זוכה למיצוב מחדש עם גרסת טרמור המבטיחה שדרוג אמיתי ביכולת השטח, ללא פגיעה ביכולת העבודה. לשאלה האם הוא גם מקיים תהיה לנו תשובה בקרוב.