דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אחרי טויוטה ואיסוזו, גם BYD רוצה טנדר מחושמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • היצרנית הסינית חושפת טנדר ראשון
  • עם הנעה חשמלית, וגם בנזין כמאריך טווח
  • הצגה רשמית עד סוף השנה
BYD טנדר

חשמל עם ארגז: BYD חושפת תמונות ראשונות של טנדר ראשון הנמצא כעת בשלב ניסויי נהיגה וצפוי להיחשף באופן מלא עד סוף השנה. בשונה מגרסאות חשמליות של טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס, מערכת ההנעה כאן לא תהיה חשמלית מלאה, אלא תיעזר במנוע בנזין המשמש כמאריך טווח - כאשר טווח הנסיעה הכולל יעמוד על כ-1,000 ק"מ, בעוד טווח הנסיעה על חשמל בלבד צפוי להיות כ-100 ק"מ.

BYD טנדר

מה אנחנו יודעים: כבסיס לטנדר תשמש אותה פלטפורמה של יאנגוואנג U8, רכב הפנאי של חטיבת היוקרה של BYD. עם שלדת סולם קשיחה, ומערך מתלים נפרדים מלפנים ומאחור, סידור דומה למקובל בטנדרים חשמליים של פורד וריביאן למשל. מערך המתלים כולל קפיצי סליל ובולמי זעזועים מתקדמים של היצרנית (DiSus-P), עם חיבור הידראולי ביניהם שנועד להקטין זוויות גלגול על הכביש ולאפשר הארכת מהלכי מתלה בשטח.

מערכת ההנעה תשלב צמד מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, המחוברים ישירות לגלגלים הסמוכים אליהם מה שיאפשר הנעה כפולה. מנוע הבנזין מוצב מלפנים ומשמש כמאריך טווח לטעינת הסוללות, אך אינו מחובר ישירות לגלגלים.

BYD טנדר

מה אנחנו חושבים: BYD נחשבת לאחת מענקיות התעשייה בכל הנוגע למערכות הנעה חשמליות, וכדי לשמור על מעמדה היא נדרשת להשתלב בכל קטגוריה. אחרי שהציגה רכב שטח ומכונית על אקזוטית תחת מותג יאנגוואנג, טבעי שתשתלב גם בקטגוריית הטנדרים החשמליים שנמצאת כיום בחיתוליה, אבל צפויה להתפתח משמעותית בשנים הבאות.

עד כמה זה יצליח לה? והאם הטנדר שתחשוף יכול באמת לשמש כלי עבודה קשוח ותחליף אמיתי לדגמים המונעים כיום בסולר מזהם? את זה נדע רק בעתיד. אבל בהתחשב ביכולת הטכנולוגיות הגבוהות שהיא מציגה, לטויוטה, פורד ואיסוזו יש בהחלט מקום לחששות.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה