דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בלי חיזוק חשמלי, עם התייקרות: אופל קורסה המעודכנת הגיעה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אופל קורסה מחודשת נחתה בישראל
  • עם מנוע בנזין ותיק ורק ברמת גימור גבוהה
  • המחיר מתחיל ב-133 אלף שקל

עדכון קוסמטי: למעלה משנה חלפה מאז אופל הציגה מתיחת הפנים לקורסה, וכעת מגיע לישראל הדגם העדכני. במפתיע, ללא גרסה חשמלית וללא מנוע בנזין חדש בסיוע היברידי מתון שצפוי להגיע רק במהלך השנה הבאה. זאת ועוד, משלוש רמות הגימור ששווקו בדור היוצא נותרה רק GS הבכירה, שמחירה התייקר ב-3,000 שקל ויעמוד מעתה על 133 אלף שקל. בכך מתייקר רף הכניסה בלא פחות מ-13 אלף שקלים.

עיצוב החזית של הקורסה כולל את החזית החדשה של דגמי אופל, ה-Opel Visor, עם סבכה מרכזית בצבע שחור שמתחברת אל יחידות תאורה מעודכנות, ועם כונסי אוויר גדולים יותר בפגוש הקדמי. השינויים מאחור מינוריים וכוללים בעיקר את כיתוב שם הדגם לרוחב דלת תא המטען.

בתא הנוסעים יש ריפודים חדשים ומערך חדש של מסכים, כולל לוח מחוונים דיגיטלי ("7) ומסך מגע שגדל ל-"10, שניהם עם חומרה משודרגת, מערכת ניווט מקורית וקישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.

מה עוד צריך לדעת: יחידת ההנעה זהה כאמור לדגם היוצא, עם מנוע בנזין מוגדש בעל 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים, בהספק של 130 כ"ס ובשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.7 שניות וצריכת הדלק המוצהרת היא 17.5 ק"מ לליטר.

מפרט האבזור כולל בין היתר חישוקי "17, חלון שמש, תאורת לד חיצונית ופנימית, טעינה אלחוטית לסלולרי, גימורים דמויי קרבון וגלגל הגה מחומם. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, התרעת שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית.

מה אנחנו חושבים: כשמביטים בתמחור הנוכחי של יבואני הרכב, ניתן לשכוח שבעבר הקרוב מכוניות סופר מיני עלו 100 אלף שקל, פחות או יותר, בעוד מכוניות מיני קטנטנות נמכרו ב-70-80 אלף שקל. וזה לא היה מזמן: במחירון 2021 של אופל, למשל, הופיעה הקורסה עם תג-מחיר התחלתי של 106 אלף שקל.

גל ההתייקרויות הוא כמובן לא תופעה ייחודית לאופל - אבל בזמן שמתחרות מבוקשות כמו מאזדה 2, סיאט איביזה או סקודה פאביה נמכרות במחירים נמוכים ב-10-15 אלף שקל, ניתן היה לצפות מאופל לגישה צנועה (ותחרותית) יותר. במיוחד לאור העובדה שמרבית החידושים הטכנולוגיים החשובים שהציגה נותרו באירופה.

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה