דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול טסלה מודל Y: ניו חושפת פנאי חשמלי וזול

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-L60 הוא דגם ראשון של מותג עממי חדש לניו
  • עם מראה פנאי קופה וכוונת על טסלה מודל Y
  • שיווק מקומי? לא בעתיד הקרוב

מיתוג חדש: אונבו (ONVO) הוא מותג חדש ליצרנית החשמליות הסיניות ניו, המוצב תחתיה ואמור לפנות לקהל רחב יותר. ה-L60 שנחשף כעת בסין הוא דגם ראשון למותג והוא ינסה להתמודד מול טסלה מודל Y, שעם 1.23 מיליון יחידות שיוצרו אשתקד הפך לדגם הנמכר ביותר בעולם, לפני טויוטה ראב4 (1.07 מיליון) וקורולה (1.01 מיליון). תג המחיר בסין יהיה נמוך מהמתחרה האמריקאי בכ-4,000 דולר.

בהשוואה למודל Y, ה-L60 ארוך ב-8 ס"מ (483 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-6 ס"מ (295 ס"מ). העיצוב החיצוני הוא של פנאי כמו-קופה, ומאפשר לדברי היצרנית מקדם גרר נמוך במיוחד (0.23) וזהה למתחרה האמריקאי.

צריכת חשמל: ה-L60 יוצע עם אפשרות בחירה בין שלושה מארזי סוללה. לגרסת הבסיס 60 קוט"ש כשלדברי היצרנית צריכת החשמל שלו (על פי תקן CLTC הסיני) נמוכה במעט מהמודל Y, אך למרות זאת טווח הנסיעה זהה לגרסת הבסיס של המתחרה האמריקאי (555 ק"מ על פי התקן הסיני). בנוסף הוא יוצע גם עם סוללת 90 קוט"ש (730 ק"מ) או 150 קוט"ש (כ-1,000 ק"מ) בטכנולוגיית מצב מוצק למחצה עם מתח גבוה (900V) שיאפשר גם שימוש בטעינה אולטרה מהירה.

מה אנחנו חושבים: ה-L60 מסתמן כאופוזיציה מעניינת לרב המכר האמריקאי, עם עיצוב נאה, טווח נסיעה מרשים בגרסה הבכירה ותג מחיר נמוך יותר. בסין זה ללא ספק יאפשר לניו להתמודד טוב יותר מול הנמסיס האמריקאי, אבל בינתיים הוא לא צפוי להיות משווק מחוץ לרפובליקה העממית וחבל. שכן הוא ללא ספק היה יכול להציב את ניו במקום גבוה משמעותית ממיצובה המאכזב בטבלת המכירות באירופה ובישראל.

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה