דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פוזות למצלמה: הונדה מכינה פספורט חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הונדה פספורט חדש מתכוננן להשקה רשמית
  • עם מראה קשוח והנעה כפולה מתקדמת
  • לישראל הוא לא צפוי להגיע בקרוב 

אבק דרכים: הונדה חשפה תמונות ופרטים ראשונים לדור חדש ורביעי לפספורט, רכב הפנאי לחמישה נוסעים שיתמודד באמריקה מול מתחרים כמו שברולט בלייזר. שיווק מקומי לא צפוי בעתיד הקרוב.

 לדברי היצרנית, רכב הפנאי ביצע סדרת ניסויים מפרכים בתנאי קיצון, לרבות מדבר מואב שביוטה, דיונות החול של מערב מישיגן ועד לשבילים הבוציים של רכס הרי האפלאצ'ים.

טייק 4: מערכת ההנעה תמשיך לעשות שימוש במנוע V6 בנזין אטמוספרי בנפח 3.5 ליטר, אבל עם הספק גבוה מבעבר של כ-300 כ"ס. החיבור הוא לתיבת 10 הילוכים אוטומטית (9 הילוכים בעבר), מה שאמור לאפשר ביצועים וצריכת דלק טובים מבעבר. לדברי הונדה מערכת ההנעה הכפולה שודרגה, ומשלבת בתוכה גם הכוונת מומנט לטובת הורדת כוח מדויקת יותר.

למרות מדבקות הסוואה כמקובל בניסויי נהיגה, ניתן להבחין כי העיצוב הפך רבוע וקשוח מבעבר, ומשלב מוטיבים עיצוביים המקובלים בתצורת אמריקאית כמו קורה C רחבה ואלכסונית. הדגם המופיע בתמונות הוא מגרסת טרייל-ספורט המשדרגת את יכולות השטח בין היתר הודות לצמיגים בפרופיל דו-שימושי של ג'נרל AT.

מה אנחנו חושבים: בשונה מישראל, בה הונדה נמצאת בשפל מכירות חסר תקדים, בצפון אמריקה היא זוכה להצלחה אדירה עם מגוון דגמים גדול ומודרני בכל קטגוריה כמעט. ועם הפספורט החדש נראה שהיא תשפר עמדות שם, באחת הקטגוריות הפופולריות ביותר.

הפספורט החדש יכול היה להיות תוספת חשובה לאולם התצוגה המקומי של הונדה, יחד עם שאר הדגמים המשווקים בצד השני של האטלנטי. אבל למרות ניסיונות של היבואנית לשווק כאן את התוצרת האמריקאית של היצרנית היפנית, בינתיים זה לא קרה וחבל.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה