ועוד יותר סמ"ק לאינדיאני - הספורט צ'יף RT הצטרף למשפחת אינדיאן עם הבטחה לכוח ושימושיות, גרסה משודרגת-פרקטית ל-Sport Chief הפופולרי, עם מנוע Thunderstroke 116 V-twin בנפח 1,890 סמ״ק, 15.9 קג"מ של מומנט, עם תיבת שישה הילוכים והנעת רצועה, ושלושה מצבי רכיבה – ספורט, סטנדרטי ותיור.
![](https://ynet-pic1.yit.co.il/cdn-cgi/image/f=auto,w=740,q=75/picserver6/crop_images/2025/02/05/SJAtbz11Ykg/SJAtbz11Ykg_288_297_1164_655_0_x-large.jpg)
ה-RT החדש מציג תיקי צד קשיחים וננעלים בנפח 37 ליטר, עם מקום לציוד רכיבה מלא. למושב הכפול החדש יש תמיכה מוגבהת והוא יתאים כך עוד יותר להרפתקאות זוגיות. עוד באבזור כידון שטוח, בולמי זעזועים מתכווננים של Fox עם 23 מצבים מאחור, ומזלג קדמי של KYB.
קאליפרים רדיאליים מבית Brembo לופתים דיסקים בקוטר 320 מ״מ, בעוד צמיגי Metzeler Cruisetec עוטפים חישוקי "19 מלפנים ו-"16 מאחור. יש גם מסך מגע TFT, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, ABS, ותוספת אופציונלית למערכת השמע עם קישוריות, רמקולים וסאבוופר.
הקרוזר של הבוואריה - ה-R18 של ב.מ.וו הוא ייצור שבשום אופן לא ניתן להשאר אדיש אליו. משפחת גרסאות השואפת לבסס את מקומה של יצרנית האופנועים הגרמנית גם בשוק הקרוזרים. ובדרך להתייצב מול המתחרים הגדולים מארה"ב, הארלי ואינדיאן בראשם. ואת זה היא עושה באמצעות גרגור עמוק שמגיע ממפלטים המחוברים למנוע בוקסר בנפח עצום של 1,800 סמ"ק. 1,802, אם לדייק.
![](https://ynet-pic1.yit.co.il/cdn-cgi/image/f=auto,w=740,q=75/picserver6/crop_images/2025/02/05/BkyoxzWt1l/BkyoxzWt1l_657_843_1898_1068_0_x-large.jpg)
לשנת 2025 עודכנה קשת הגרסאות עם שינויי מראה קלים, תוספת מערכות מתקדמות ולטענת ב.מ.וו, נוחות משופרת. חמש גרסאות מונה המשפחה, וכולן עברו כמתחייב התאמה לתקני Euro 5+. בעקבו השינויים שאמורים להקטין את פליטת המזהמים נרשמה עלייה קלה במומנט המרבי (מ-16.1 ל-16.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד), בעוד ההספק המרבי נותר 91 כ"ס.
דגמי הבסיס וה-Classic זכו לעיצוב מחודש של החישוקים והכנפיים מלפנים ומאחור, בעוד שדגם ה-Roctane בולט בצבעיו הנועזים כמו Dragonfire Red Metallic. דגמי ה-B וה-Transcontinental אמורים לספק חוויית רכיבה משופרת בעזרת גישה מהירה - באמצעות מתג ייעודי - לפונקציות מרכזיות במסך ה-TFT.
שניצל וינאי לשטח - ק.ט.מ האוסטרית במקור השיקה את ה-390 אנדורו R החדש, שלדברי החברה מגדיר מחדש את קטגוריית הדו-שימושי, עם עמידות וגמישות שמתאימות לשטח ובאותה מידה לסביבה עירונית. הוא מצויד במתלים מתכווננים בעלי מהלך ארוך (230 מ"מ) וחישוקי שפיצים בגודל "21 ו-"18, לטובת התמודדות נוחה גם עם מסלולי שטח מאתגרים.
![](https://ynet-pic1.yit.co.il/cdn-cgi/image/f=auto,w=740,q=75/picserver6/crop_images/2025/02/05/BJHOeMZtyg/BJHOeMZtyg_0_0_1920_1080_0_x-large.jpg)
לוח מחוונים דיגיטלי מינימליסטי - TFT בגודל "4.25 - מספק נתונים חשובים באופן פשוט וקריא, יש אפשרות לנטרול מלא של ה-ABS והמנוע המותאם לתקנות יורו 5.2 מייצר 45 כ"ס וארבעה קג"מ. מרווח הטיפולים עומד מעתה על 10,000 ק"מ, עם בדיקת מרווחי שסתומים כל 20 אלף ק"מ. יש מיכל דלק בנפח 9 ליטר, גובה המושב 890 מ"מ, מרווח הגחון מרשים (272 מ"מ) והמשקל היבש עומד על 159 ק"ג.
הודו רטרו - רויאל אנפילד עידכנו קלות את ה-350 קלאסיק, עדיין עם מנת טעם של פעם גדושה ויותר שימושיות עכשווית. אופנוע הסינגל העירום שודרג ועבר לתאורת LED ביחידת התאורה הקדמית והמאותתים, יש תצוגה ברורה של ההילוך הנבחר בלוח המחוונים ואפילו שקע USB-C לטעינת מכשירים תוך כדי רכיבה.
![](https://ynet-pic1.yit.co.il/cdn-cgi/image/f=auto,w=740,q=75/picserver6/crop_images/2025/02/05/HkL6xzWtkl/HkL6xzWtkl_253_155_539_304_0_x-large.jpg)
הדגמים האירופיים של הגרסה כוללים כעת ABS דו-כיוונית ומנופים מתכווננים. בנוסף, האופנוע תואם למערכת הניווט Tripper של רויאל אנפילד, המתחברת לסמארטפון ומספקת הנחיות פנייה-אחר-פנייה.