דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיטרואן C4 התחדשה, החשמל עוד לא הגיע ארצה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יבואנית סיטרואן החלה בשיווק ה-C4 המחודשת
  • עם עיצוב עדכני ויחידת הנעה מוכרת
  • המחיר עומד על 155 אלף שקל

קוסמטיקה בלבד: זמן קצר לאחר שהושקה באירופה, הנחיתה אצלנו יבואנית סיטרואן מהדורה עדכנית של ה-C4 המשפחתית. בשלב זה היא תשווק עם מנוע הבנזין המוכר מהדגם היוצא, ולא עם יחידת ההנעה החדשה, במחיר שהתייקר ב-1,000 שקל ויעמוד על 155 אלף שקל.

גרסת הסדאן העדכנית (C4 X) תצטרף בעוד כחודשיים, בעוד מנוע הבנזין העדכני, עם סיוע היברידי-מתון (48V) ותיבה כפולת-מצמדים, יחליף את יחידת ההנעה המוכרת רק בשנה הבאה. הגרסה החשמלית תנחת כאן מוקדם יותר, עוד בשנה הנוכחית.

מה השתנה: המראה התעדכן עם יחידות תאורה צרות מלפנים וסמל המותג החדש-ישן במרכז החרטום. מאחור יש יחידות תאורה חדשות, לצד כיתוב שם המותג במקום הסמל.

יש גם לוח מחוונים דיגיטלי חדש ("7 במקום "5.5), מסך מגע מרכזי ("10, ללא שינוי) עם מערכת הפעלה חדשה וריפוד מעודכן למושבים הקדמיים המחוממים (כמו גלגל ההגה). מושב הנהג מתכוון חשמלית וכולל אפשרות עיסוי, בעוד קישוריות למכשירי אנדרואיד ואפל תיעשה מעתה גם בחיבור אלחוטי.

ומה שלא: לאחר הפסקת הייצור של מנוע הדיזל והעיכוב בהגעת הגרסה החשמלית, המנוע היחיד שיוצע כעת הוא הטורבו-בנזין המוכר, עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים, הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.4 שניות.

מפרט הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב והתרעת שטחים מתים.

מה אנחנו חושבים: בעוד היצרנית ביצעה קפיצת מדרגה מתבקשת במסגרת מתיחת הפנים, עם מנוע בנזין חזק וחסכוני מבעבר ויחידת הנעה חשמלית משודרגת, הלקוח הישראלי יאלץ להסתפק בינתיים במנוע הוותיק וכמה תוספות אבזור. חלקן מיותרות, אחרות משפרות את נוחות השימוש.

מה זה אומר? שמרבית הלקוחות יהיו כנראה ציי הרכב, שיתעניינו בה בזכות תג מחיר נמוך ב-10-20 אלף שקל ממשפחתיות כמו סקודה אוקטביה, יונדאי אלנטרה ופולקסווגן גולף.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 15 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה