דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כך תיראה המכונית החזקה ביותר של אבארט

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אבארט חשפה תמונה של ה-600e החדשה
  • כמובן עם הנעה חשמלית, גם עם דיפרנציאל מוגבל החלקה
  • ההספק לא שובר שיאים, אך היא תהיה החזקה בתולדות היצרן

הזרם מתגבר: אחרי שחשפה תמונה חלקית ופרטי מידע ראשוניים בחודש שעבר, חושפת אבארט תמונה ראשונה של ה-600e - מי שתהיה המכונית החזקה ביותר בהיסטוריה העשירה של המותג האיטלקי. לא פחות מעניין, היא תהיה החזקה ביותר מדגמי סטלנטיס המבוססים על פלטפורמת e-CMP של הקונצרן.

יש להניח אם כך שבעתיד נראה גרסאות חזקות ומסקרנות גם של דגמי פיג'ו עם הסימול GTi או דגמי אופל עם הסימול OPC, לצד גרסה מקבילה של אלפא רומיאו מילאנו.

ה-600e שמבצעת בימים אלו ניסויים אחרונים לקראת חשיפה מלאה, הוצגה במהדורת השקה שזוכה לשם "סקורפיוניסימה" - או בתרגום חופשי, "מאוד עקרב". המהדורה תיוצר בצבע הסגול הייחודי שבתמונה המצורפת ב-1,949 יחידות בלבד, כמחווה לשנה שבה נולד המותג, כאשר כל אחת מהן תגיע עם תעודת מקוריות חתומה.

מה עוד צריך לדעת: באבארט מציינים בגאווה כי ה-600e תצויד בדיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה, ובחישוקי "20 עם צמיגים יעודיים שתוכננו בסביבת הפיתוח של מירוצי הפורמולה E. לדברי היצרנית, החישוקים הגדולים במיוחד עבור מכונית בגודל של ה-600 מאפשרים לאכלס דיסקים גדולים במיוחד לבלימה.

האבארט תצויד במושבי ספורט חדשים, בסבכה קדמית שונה מזו של גרסת פיאט, חצאיות צד שחורות וספוילר ענק מעל דלת תא המטען. סמלי העקרב הזוהר עם רקע הברק יופיעו גם כאן, בדומה ל-500e.

הסוללה צפויה להיות דומה לזו שב-600e המוכרת של פיאט, עם קיבולת ברוטו של 54 קוט"ש וטווח נסיעה משוער של כ-350 ק"מ. סביר להניח כי גם כאן, כמו ב-500e הקטנה של אבארט, יותקנו רמקולים על הפגושים במטרה לדמות צלילי מנוע ומערכת פליטה.

מה אנחנו חושבים: התואר "הדגם החזק ביותר אי פעם", בוודאי במותג עם היסטוריה ספורטיבית בדומה לזו של אבארט, מגיע בדרך כלל עם ביצועים הולמים. כאן זה כנראה לא המקרה, לפחות בינתיים. אז נכון, ההיסטוריה של אבארט מלמדת מחד כי מאפיינים ספורטיביים לא מגיעים בהכרח עם ביצועים סנסציוניים, ומאידך מזכירה כי ביצועי מנוע חזקים במיוחד אינם הסעיף החשוב ביותר במכונית ספורטיבית. כך או אחרת, נהיה חייבים לנהוג בה כדי לגלות מה היא באמת. בקרוב.

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה