בקצרה, לצערנו זה לא. ניסאן חשפה גרסת ניסמו (Nismo) ספורטיבית ל-X-טרייל, השבחה ראשונה לרכב הפנאי שלה על ידי חטיבת הביצועים. אלא שבינתיים הוא מיועד רק עבור השוק היפני ושאר שוקי העולם, כולל ישראל, לא צפויים ליהנות ממנו.
העיצוב האגרסיבי נועד לדברי ניסאן לא רק לרושם, אלא גם לשיפור כוח ההצמדה ב-30% בהשוואה ל-X-טרייל רגיל. לכך תורמים בין היתר ספוילר תחתון בחרטום, מסיטי רוח לאורך צדי המרכב ומסיט רוח אחורי.
חישוקי "20 ייחודיים מעניקים קירור עדיף לבלמים, מייצרים פחות מערבולת רוח ועטופים בצמיגי מישלין פיילוט ספורט EV (255/45). ליכולת הדינמית תורמים גם בולמי זעזועים של קאייבה, שנועדו להקטין את תנועת המרכב תחת עומס פניות-בלימות-האצות ובכך לשפר את האחיזה, מבלי לפגוע משמעותית בנוחות הנסיעה, כך ניסאן.
מערכת ההנעה נותרה זהה לגרסה ההיברידית המוכרת (e-4ORCE), עם שני מנועים חשמליים - קדמי ואחורי - בעוד מנוע בנזין מוגדש עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, משמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה. ניסאן לא מפרסמת נתוני הספק וביצועים, אבל מבטיחה כיול שונה למחשב הניהול המעביר יותר כוח לאחור, לטובת הניהוג והפחתת תת-היגוי. תא הנוסעים יציע מוטיב עיצוב מקובל: מושבי באקט ספורטיביים בשחור-אדום וגלגל הגה שטוח בחלקו התחתון.
גרסת ביצועים של רכב מיקי מאוס לא נקראת גרסת ביצועים.
יש לי יגואר XJ בנזין גדולה מהשנתון 1999.
יש לדני מטורונטו בנטלי ברוקלנדS 1997 גדולה.
1 מאור. אתה צודק, לגבי חטיבת NISMO.
2 קביבו. ניסאן טידה הרבה יותר קטן מאקס טרייל.
רק בנזין! בלי חשמל!
אני לא מעוניין ב-X-Trail Nismo כי זו מכונית בינונית.
5. דני. ניסאן X-Trail Nismo היא מכונית בינונית אבל אתה צודק לגבי גרסת הביצועים שלה היא כמו של מכונית מיקי מאוס.
7. איך אתה יודע שה-X-Trail לא זמין בטורונטו? יש X-Trail Nismo משומשים בטורונטו. אתה סתום בלום.
רק בנזין! בלי חשמל!
7. קרא את התגובה של דני מטורונטו.
9 דני. אתה צודק בהכל, טעיתי על הגודל של הרכב.
12 שוקי. סגור את פיך המטונף לנצח, טיפשון.
רק בנזין! בלי חשמל!