דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אחרי איפור קל: אודי Q8 עדכני בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי Q8 מתעדכן במעט עם מראה רענן
  • יציע כאן מנועי דיזל, בנזין או היברידי-נטען
  • המחיר מתחיל ב-720 אלף שקל

מצאו את ההבדלים: אודי מתחילה לשווק את ה-Q8 לאחר מתיחת פנים, עם סבכה, יחידות תאורה (מטריקס-לד מלפנים, OLED מאחור) וחישוקים שונים מהדגם היוצא. בסביבת הנהג לא נרשם שינוי, והיא כוללת עדיין לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) וצמד מסכי מגע, עליון ("10.1) למרבית מערכות הרכב ותחתון ("8.6) למיזוג-נוחות.

רשימת אבזור הנוחות כוללת בין היתר מצלמות היקפיות, ריפודי עור, כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, סגירת דלתות רכה, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. מערך הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת כולל על פתיחת דלת.

בנזין, דיזל או היברידי נטען: היצע המנועים כולל V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר עם 286 כ"ס (729 אלף שקל) בתוספת מערכת היברידית קלה (48V) המבטיחה לחסוך עד 5 ליטר סולר לכל 1,000 ק"מ. בקצה השני ישווק ה-SQ8 (913 אלף שקל) עם מנוע בנזין V8 כפול-מגדשים בנפח 4.0 ליטר (507 כ"ס, 0-100 קמ"ש ב-4.1 שניות). במקרה שלו החיסכון בדלק מושג באמצעות ניתוק אספקת הדלק לארבע בוכנות בעומס נמוך.

גרסאות היברדיות-נטענות משלבות בין מנוע בנזין (V6 מוגדש בנפח 3.0) ומנוע חשמלי בשתי רמות הספק, 394 כ"ס בגרסת 55 (720 אלף שקל) או 489 כ"ס בגרסת 60 (815 אלף שקל). סוללה חדשה בקיבולת גדולה יותר (25.9 קוט"ש לעומת 17.9 קוט"ש) מעניקה טווח חשמלי של 85 ק"מ, כ-40 ק"מ יותר מבעבר.

כל המנועים מחוברים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה, ב-SQ8 עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור. בכל הגרסאות מיתלי אוויר אדפטיביים הם ציוד תקני, כשה-SQ8 והמנוע ההיברידי החזק מוסיפים גם היגוי אחורי אקטיבי (עד 5 מעלות) המסייע לצמצם את רדיוס הסיבוב במטר.

מה אנחנו חושבים: העדכון שעבר ה-Q8 אמור לאפשר לו להתמודד טוב יותר מול המתחרים הישירים מגרמניה, כמו ב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה, עם תג מחיר נמוך מהם במעט ובשונה מהמקובל במחלקת המוצר של היבואנית בעבר, הפעם ללא קמצנות בסעיף האבזור.

אבל נדמה שהאתגר הגדול ביותר שלו ושל מתחריו, בעבר מהדגמים הנחשקים על הכביש, הוא כיום פחות בקרב על ראשות הקטגוריה ויותר בהישרדות מול אלטרנטיבות חשמליות לגמרי.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. רכב מיושן עם עיצוב חוץ ופנים מיודן דלא השתנה במשך שנים . בוודאי ביחס למתחרות (לת)
    רמי, 17-06-2024

  • 2. מה אני חושב 
    DAYVID, 17-06-2024

    מישהו חושב בכלל על אנשים המעוניינים לרכוש רכב במחירים עממיים. אלו פרסומי ראווה המיועדים למולטי עשירים, מן הסתם מבזבזים למכוניות המוצגים בכתבה.

    סגור תגובה

  • 3. היברדי 
    רמי, 18-06-2024

    לדעתי הרבה אנשים כמוני זה יעניין ותראו מזה גם הרבה מאוד צפיות וכניסות..
    תעשו בבקשה כתבה עם כל הרכבים ההיברדים / פלאג אין שצריכים להגיע השנה כולל נתוני צריכת דלק וזמן הגעה.
    אמורים להגיע לפי כל מיני כתבות מעל 20 דגמים - כמעט מכל חברה אפשרית.

    תודה רבה!!

    סגור תגובה

  • 4. ירידת ערך שלו מטורפת 
    ניר, 18-06-2024

    הרכב יורד 20 אלף ש"ח בשנה לפחות , שזה אומר 50 שקל ביום בלי לנסוע. שזה בערך חסכון של 10 ליטר ביום.

    סגור תגובה

  • 5. אודי Q8  
    רוני , 18-06-2024

    לא לקנות אי אפשר להתפטר ממנו ירדת ערך מגיעה ל 50% מניסיון

    סגור תגובה

  • 6. ינון 
    הבעיה עם ג'יפים חשמליים זה הגובה והמרווח., 18-06-2024

    כל הקטע של ה-Q8 זה שהוא גבוה ומרווח מבפנים. הנמיכו והקטינו אותו כדי שהוא יהיה יותר אווירודינאמי, ומכאן שפחות גרר אמור לפצות על הסוללה שמגבילה את הטווח, לתת עוד כמה קילומטרם. זוהי מגמה שחוזרת על עצמה גם בפולקסווגן עם הטוארג, גם בפורשה עם הקאיין. מה ההבדל עכשיו בין הQ8 ל-Q5, סתם חרטא.

    סגור תגובה

  • 7. אחרי איפור קל: אודי Q8 עדכני בישראל 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-06-2024

    הנה המקור לגבי המידע הבא: https://search.brave.com/search?q=hybrid+cars+are+not+worthed+in+canada&source=desktop&summary=1&summary_og=8a5e5a279f90853114bc43
    מכוניות היברידיות אינן השקעה טובה
    הוויכוח סביב מכוניות היברידיות נמשך כבר שנים, ויש הטוענים שהן לא שוות את העלות הנוספת. הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון:
    עלות מקדימה גבוהה יותר: מכוניות היברידיות בדרך כלל יקרות יותר ממקבילותיהן המונעות בבנזין. זאת בשל המורכבות הנוספת של המערכת ההיברידית, כולל ערכת הסוללות והמנוע החשמלי.
    השפלת הסוללה: כמו כל סוללה, סוללות הליתיום-יון בכלי רכב היברידיים יתכלו עם הזמן, ויפחיתו את יכולתן להחזיק טעינה. זה יכול להוביל לצריכת דלק מופחתת ולהגדלת ההסתמכות על מנוע הבנזין.
    עלויות תחזוקה: מכוניות היברידיות דורשות לרוב תחזוקה תכופה יותר בשל המורכבות הנוספת של המערכת ההיברידית. זה יכול להגדיל את עלויות התחזוקה לאורך זמן.
    השפעה על הסביבה: בעוד שמכוניות היברידיות נועדו להפחית פליטות, יש הטוענים שלתהליך הייצור ולסילוק הסוללות יכולה להיות השפעה סביבתית שלילית.
    אפשרויות אלטרנטיביות: עם הפופולריות הגוברת של כלי רכב חשמליים, יש הטוענים כי מכוניות היברידיות אינן עוד האפשרות הטובה ביותר עבור אלה המעוניינים להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלהם.
    מסקנה: האם מכוניות היברידיות שוות את ההשקעה או לא, תלוי בסופו של דבר בנסיבות ובסדרי עדיפויות אינדיבידואליים. למרות שהם אולי לא האפשרות הטובה ביותר עבור כולם, הם עדיין יכולים לספק חיסכון משמעותי בדלק ופליטות מופחתות למי שבוחר להשקיע בהם.
    3 רמי. לפי האמור לעיל זה חל על כל מקום בעולם אז אתה צריך לשקול אם מכונית היברידית היא בסדר עבורך ואתה חייב לשקול את היתרונות והחסרונות עבור מכונית כזו.
    6. אתה צודק בכל דבר.

    סגור תגובה

  • 8. קיים כבר חשמלאי 
    ירין, 19-06-2024

    קיים אצל היבואן באולם התצוגה חשמלאי מלא

    סגור תגובה

  • 9. חלום על גלגלים 
    אבנר, 19-06-2024

    רכב נוח ברמות גבוהות מאוד, מהיר, איכותי . נוח ומהנה יותר מבמוו ומרצדס.

    סגור תגובה

  • 10. פריירים לא מתים 
    היגיון, 19-06-2024

    במה הוא יותר טוב מאקספנג G9 או וויה שזולים ממנו ביותר מחצי ומציעים הרבה יותר אבזור נוחות וטכנולוגיה?!! האירופאים לומדים היום מהסינים איך לייצר רכבי יוקרה חשמליים. מרצדס EQC מיוצרת בבייג'ין וקונצרן פולגסווגן אוודי רכשו מניות באקספנג..רק שתדעו אז פראיירים..לרוץ

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה