דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לשטח, בסיוע החשמל: לקסוס חשפה ענק היברידי

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • לקסוס חשפה LX עם מנוע היברידי
  • נוספה גם גרסת שטח ייעודית
  • שיווק מקומי נמצא בבדיקה

בנזין וחשמל: לקסוס חשפה גרסה היברידית ל-LX, רכב השטח הגדול ביותר שלה המבוסס על טויוטה לנד קרוזר 300. מערכת ההנעה משלבת בין מנוע הבנזין המוכר, V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטר, עם מנוע חשמלי. החיבור הוא לאותה תיבת 10 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה קבועה עם הילוך כוח.

היצרנית לא פרסמה נתוני הספק או ביצועים, אך תוספת הסוללה והמנוע החשמלי מביאים למשקל העצמי גבוה בכ-120 ק"ג מזה של גרסת הבנזין והוא מגרד כעת 2.8 טון. בכדי לתמוך במשקל הנוסף, הוסיפה לקסוס קורת רוחב לשלדת הסולם בעוד תושבות המנוע עשויות כעת מחומר קשיח יותר.

לדברי היצרנית, מארז הסוללה אטום לחדירת מים ומאפשר כושר צליחה דומה (70 ס"מ), אבל עוד לא ברור האם מיקום המארז ברצפת תא המטען יאפשר שמירה על שורת מושבים שלישית כמו בגרסת הבנזין.

מה עוד צריך לדעת: העיצוב החיצוני נותר זהה, אבל סביבת הנהג התעדכנה בלוח מחוונים דיגיטלי מלא ("12.3) ובורר הילוכים אלקטרוני המוכר מהדגמים העדכניים של היצרנית, במקום ידית מכאנית.

לקסוס תציע כעת את ה-LX גם בגרסת שטח (מכונה OVERTRAIL) הכוללת נעילות דיפרנציאל רוחביות (אחורית וקדמית) וצמיגי שטח דו שימושיים המולבשים על חישוקי "18.

מה אנחנו חושבים: מצד אחד, ה-LX הוא מהדגמים הנחשקים ביותר באולם התצוגה האפרורי של לקסוס. מצד שני, הוא לא ממש מתיישב עם האג'נדה של חטיבת היוקרה של טויוטה, שכן עד עכשיו הוא היה מהבודדים שלא מציע מערכת הנעה היברידית המוצעת אפילו באח הקטן, ה-GX.

הגרסה ההיברידית שנוספה כעת אמורה לאפשר לו התאמה טובה יותר לערכי המותג היפני, עם הבטחה לביצועים וצריכת דלק משופרים, ולא פחות חשוב מכך בידול משמעותי יותר מהלנד קרוזר 300 המשמש לו בסיס. זה גם עשוי לאפשר לו להתמודד טוב יותר מול מתחרים כמו מרצדס GLS או קאדילק אסקלייד.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה