בקצרה:
- רכב השטח הבריטי זוכה לשדרוג קל
- עם מושבי קפטן בגרסת ה-130
- אצלנו ברבעון השלישי של השנה
האייקון משתדרג: לנד רובר משדרגת קלות את הדיפנדר, מוסיפה אבזור ומשפרת את מנוע הדיזל הבכיר. אצלנו ברבעון השלישי של השנה.
בגרסת ה-130 (הארוכה) יוצעו מושבי קפטן בשורת המושבים השניה, עם חימום וקירור, וברמת הגימור הגבוהה ישולבו עם תומכי ראש זהים לאלה של המושבים הקדמיים. כן נוספה חבילת גימור-אבזור חדשה עם כיסים בצידי הקונסולה המרכזית, עוד אפשרויות כיוונון למושבים הקדמיים.
רמת גימור חדשה בשם 'סודנה' נוספה לקיימות ועיקרה צביעה ייחודית, חישוקי "22 בשחור מבריק בשילוב רמת גימור הגבוהה HSE אדישן. רמת גימור זו תוצע רק בגרסת ה-110 ולשנה אחת בלבד, כך לנד רובר.
יש גם שידרוג למנוע הדיזל הבכיר, עם שישה צילינדרים ו-3.0 ליטר שכעת מייצר 350 כ"ס ו-71 קג"מ – תוספת של 50 כ"ס ו-5 קג"מ ביחס למנוע הנוכחי. לא נמסרו נתוני ביצועים או צריכת דלק בשלב זה.
מה אנחנו חושבים: לנד רובר המצויה בתקופה לא מוצלחת, עם עתיד לא ברור תחת כנפי בעלת הבית ההודית טאטא, מנסה לייצר כמה שיותר הכנסה מדגם קיים, בדומה ליצרניות יוקרה אחרות. האם זה יסייע לה להפוך לרווחית יותר באופן משמעותי? לא. האם זה ירחיב את קהל היעד של הדגם המצליח יחסית? ללא ספק.
פורסם לראשונה ב- 09.05.24
למאמר זה התפרסמו 7 תגובות