דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

היברידי ויקר: הונדה HR-V חוזר לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הונדה HR-V העדכני נוחת בישראל
  • עם הנעה היברידית ואבזור צנוע
  • המחיר מתחיל ב-205 אלף שקל

הוא חוזר: הונדה הציגה דור שלישי ל-HR-V כבר לפני שלוש שנים וחצי, אך עד כה הוא לא הגיע לישראל. כעת הוא חוזר לשוק המקומי לאחר שעבר מתיחת פנים קלה, כפי שדיווחנו כאן לאחרונה, וינסה להתמודד מול מתחרים כמו טויוטה C-HR ויונדאי קונה.

בהשוואה למתחרה מבית יונדאי, ל-HR-V אורך דומה (435 ס"מ) אך בסיס גלגלים קצר ב-5 ס"מ (261 ס"מ). נפח תא המטען קטן ב-131 ליטר (335 ליטר).

חשמל ובנזין: המערכת ההיברידית דומה לזו של הג'אז, עליה מבוסס ה-HR-V. היא משלבת צמד מנועים חשמליים, האחד מחובר ישירות לגלגלים הקדמיים ומשמש להנעה (131 כ"ס), השני מחובר ישירות למנוע הבנזין (4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, 107 כ"ס) המשמש כגנרטור מאריך טווח.

מנוע הבנזין מסוגל גם להתחבר ישירות לגלגלים הקדמיים (ללא תיבת הילוכים) במהירויות גבוהות (מעל 60 קמ"ש). הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 10.6 שניות, 0.6 שניות מהיר יותר מקונה היברידי.

מה עוד צריך לדעת: סביבת הנהג כוללת  לוח מחוונים אנלוגי וצג דיגיטלי ("7) עם מסך מגע ("9) הניצב בחלקה העליון של הקונסולה. רשימת האבזור של גרסת הבסיס צנועה וכוללת בעיקר חימום למושבים הקדמיים ופתחי מיזוג ליושבים מאחור, בעוד הגרסה הבכירה (220 אלף שקל) מוסיפה ריפוד משולב דמוי-עור, בקרת אקלים מפוצלת, חימום להגה ודלת תא מטען חשמלית.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. הגרסה הבכירה מוסיפה גם התרעת שטח מת.

מה אנחנו חושבים: בשוק הישראלי יש ביקוש גבוה לרכבי פנאי היברידיים, זה לא חדש. בימים בהם הופסק יבוא של מתחרה דומיננטי כמו טויוטה C-HR, בשל החרם הטורקי על ישראל, הונדה יכלה ליהנות מן ההפקר. אבל עם תג מחיר שיקר משמעותית מהמתחרות הישירות וזהה כמעט לראב 4 הגדול והחזק משמעותית, ולצד זאת מפרט אבזור צנוע מהמקובל, אנחנו מתקשים לראות כיצד ה-HR-V יצליח לסייע להונדה להיחלץ משפל חסר תקדים בטבלת המכירות.

למאמר זה התפרסמו 16 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה