בקצרה:
- פיג'ו תציע תיבה אוטומטית בבוקסר
- מערכות בטיחות הן כעת ציוד תקני
- המחיר מתחיל ב-270 אלף שקל
גם באוטומטי: פיג'ו מתחילה לשווק בישראל בוקסר עדכני, המסחרי הגדול ביותר שלה ואח תאום לפיאט דוקאטו. החידוש המשמעותי ביותר הוא תיבת 8 הילוכים אוטומטית שלא הוצעה בו בעבר, והיא תשווק לצד תיבת 6 הילוכים ידנית כמו בדגם היוצא.
המנוע הוא עדיין טורבו-דיזל, עם 4 צילינדרים בנפח 2.2 ליטר, ועם תיבת הילוכים ידנית הוא מפיק כבעבר 140 כ"ס בעוד עם תיבה אוטומטית ההספק עומד על 180 כ"ס. בשני המקרים ההנעה קדמית.
פיג'ו הציגה באירופה גרסה חשמלית עם 270 כ"ס ו-420 ק"מ טווח נסיעה, אך לא ברור עדיין מתי היא צפויה לנחות כאן.
מה עוד צריך לדעת: הבוקסר יוצע בגרסת וואן בשלוש תצורות אורך-גובה (בינוני גבוה, ארוך גבוה, סופר ארוך וסופר גבוה) ובשתי תצורות טנדר (חד קבינה ודאבל קבינה). כבעבר לוואן מנגנון פתיחה של 270 מעלות לדלתות אחוריות כציוד תקני, בעוד הגרסאות האוטומטיות מוצעות כעת עם ציפוי מקורי לרצפה ולדפנות.
השינויים העיצוביים צנועים ומתמקדים בחרטום עם סבכה ויחידות תאורה עדכניות, בעוד סביבת הנהג נותרה דומה עם מסך מגע בהתקנה מקומית, בשונה מאירופה שם הוא מוצע עם מסך מקורי ("10) לצד אבזור נוחות כמו משטח טעינה אלחוטי ומפתח חכם שלא מוצעים כאן. החשוב ביותר הוא שמערך הבטיחות כולל כעת בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב כציוד תקני.
מה אנחנו חושבים: תיבת ההילוכים האוטומטית שנוספה כעת לבוקסר מהווה שדרוג משמעותי למסחרי הצרפתי, באופן שיאפשר לו כעת להתמודד טוב מבעבר מול הדומיננטיות של אחיו האיטלקי, הנחשב למלך הבלתי מעורער של הקטגוריה והדגם הנמכר ביותר כבר 13 שנים ברציפות.
העדכון הנוכחי גם מביא עימו שיפור מתבקש במערכות הבטיחות, אבל חבל שפיג'ו לא ניצלה את ההזדמנות כדי לשדרג גם את תנאי השירות של הנהג והסתפקה באבזור נוחות צנוע. מה שבטוח הוא שהקרב על ראשות טבלת המכירות של הקטגוריה בשנה הבאה יהיה מסקרן מאי פעם.