דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 1 המחודשת: אחרי התייקרות ותוספת אבזור בטיחות

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו מתחילה לשווק סדרה 1 עדכנית
  • עיצוב, סביבת הנהג ומערכות ההנעה חודשו
  • מחיר: החל מ-250 אלף שקל, התייקרות של 30 אלף שקל
  • מתחרות: אודי A3, מרצדס A קלאס

האחת: ב.מ.וו מתחילה לשווק כאן סדרה 1 עדכנית ומתוחת פנים, עם תג-מחיר שמתחיל ב-250 אלף שקל, התייקרות של 30 אלף שקל.

כבעבר היא תוצע רק עם מנועי בנזין מוגדשים, ללא 128ti שלא תיוצר עוד. עם 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ב-120 הבסיסית ומערכת היברידית מתונה (48V), תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. הוא מפיק 170 כ"ס, 30 כ"ס יותר מה-118 היוצאת, שמאפשרים קיצוץ של 0.7 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (7.8 שניות).

ה-135M הבכירה עושה שימוש באותה מנוע, 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 300 כ"ס (6-), תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד (שמונה הילוכים אוטומטית בעבר). ההנעה כפולה-קבועה עם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני. הזינוק ל-100 קמ"ש התארך ב-0.1 שניות (4.9 שניות), בעוד המהירות המרבית נותרה ללא שינוי (250 קמ"ש).

היא גם מצוידת במתלים קשיחים יותר, מרכב מונמך (8- מ"מ), עם בולמי זעזועים אדפטיביים, דיסקים גדולים יותר (330-385 מ"מ לפנים-אחור) וכיול שונה למערך ההגה.

הפנים החדשות: שינויי המראה כוללים חרטום עדכני בעוד סביבת הנהג כוללת כעת לוח מחוונים ("10.25) ומסך מגע ("10.7) צמודים עם מערכת הפעלה עדכנית וללא חוגת iDrive. את בורר ההילוכים מחליף מתג צנוע, אבל ללא מנופי שליטה מההגה בגרסאות הבסיס.

מערך הבטיחות שופר, עם בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת מעבר לנתיב לא פנוי) כולל אזהרת פתיחת דלת - כציוד תקני בכל הגרסאות.

אבזור הנוחות נותר צנוע ובגרסת הבסיס הוא מסתכם במצלמת נסיעה לאחור, ובקרת אקלים מפוצלת ללא פתחים ליושבים מאחור (מוצעים רק ב-135M). גרסת הביניים (ב-270 אלף שקל) מוסיפה ריפודים שונים למושבים עם כיוון חשמלי לקדמיים וחישוקים גדולים יותר ("18 לעומת "17) חלון השמש (תוספת של 20 אלף שקל) הוא אבזור תקני ב-135M (ב-440 אלף שקל).

מה אנחנו חושבים: ב.מ.וו סדרה 1 הייתה בעבר מהדגמים הנחשקים בקטגוריה, אך איבדה ייחוד בדור הנוכחי, בעיקר כי זנחה את פלטפורמת ההנעה האחורית לטובת הנעה קדמית כמו שאר חברות הקטגוריה.

ועובדה זו, גם אם לא ישירות, השפיעה על המכירות שצנחו - אשתקד נמכרו כאן פחות מ-70 יחידות. לשם השוואה, המתחרה מבית אודי העלתה על הכביש יותר מ-500 יחידות A3, מרצדס A קלאס הסתפקה ב-200. מזון למחשבה עבור אנשי המותג הבווארי, אם הם בכלל מעוניינים להמשיך ולשמר את חיי הדגם הזה.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה