בקצרה:
- אלפא מציגה הנעה כפולה לג'וניור
- באמצעות מנוע חשמלי אחורי
- שיווק מקומי נמצא בבדיקה

בסיוע החשמל: אלפא רומיאו הציגה גרסה כפולת הנעה לג'וניור, אותה היא מכנה Q4. מערכת ההנעה זהה לזו שהוצגה כבר בג'יפ אוונג'ר, באמצעות מנוע חשמלי (28 כ"ס) המחובר ישירות לגלגלים האחוריים. לדברי היצרנית, הוא פעיל בכל תחילת נסיעה ועד מהירות 30 קמ"ש על מנת לסייע באחיזה בתנאים חלקים כמו שלג או קרח. במהירויות גבוהות יותר הוא מתנתק.

על הנעה הגלגלים הקדמיים אחראי אותו מנוע בנזין מוגדש מהגרסה הרגילה, 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, עם מנוע חשמלי נוסף (28 כ"ס) המשולב בתוך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמד והספק משולב של 145 כ"ס. נתוני ביצועים טרם פורסמו.
מה עוד צריך לדעת: התקנת המנוע החשמלי מאחור מחייבת שימוש במתלה אחורי רב-חיבורי, לעומת קורת מתח בגרסאות הנעה קדמית, בניסיון לשפר את נוחות הנסיעה. פרט לכך אין כל שינוי בעיצוב החיצוני, אפילו ללא הסימול Q4 כפי שנהוג היה בעבר לדגמי הנעה כפולה של היצרנית האיטלקית. גם תא הנוסעים זהה, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע ("10.25 כל אחד) והגה שלוש צלעות עם מנופים (קטנים) לשליטה ידנית בהילוכים.

מה אנחנו חושבים: הג'וניור ממלא חלל חשוב באולם התצוגה של אלפא, ככרטיס כניסה למותג מאז הופסק ייצורן של המיטו והג'ולייטה. הוא גם משתלב בקטגוריית הפנאי הפופולרית, על בסיס פלטפורמה ומערכות הנעה משובחות של פיג'ו, בעטיפה עיצובית מרשימה.
סביר להניח שגרסת ההנעה הכפולה לא תנחת כאן, שכן מלבד תג מחיר גבוה יותר היא לא מביאה כל שיפור ליכולת שטח ומיועדת בעיקר לנסיעה בתנאי אקלים חורפי שלא ממש נפוצים כאן.