דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

החידוש המסחרי של טויוטה - בעקבות סיטרואן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • טויוטה מתחילה לשווק מסחריות מעודכנות
  • עם שינויי עיצוב ותוספות אבזור קלות
  • מחירה של הסיטי דומה, הפרואייס התייקר במעט

זמן לשדרוגים: אחרי שבשבועות האחרונים נחתו בישראל דגמים מעודכנים של סיטרואן ברלינגו וג'מפי, אופל קומבו ופיאט דובלו וסקודו, הגיעה גם תורה של טויוטה להנחית כאן צמד מסחריות מתוחות פנים. גם במקרה הזה, העדכון כולל בעיקר שינוי עיצובי לצד תוספות אבזור. וגם כאן, גרסאות חשמליות מעניינות לא הגיעו לישראל. לדברי היבואנית משיקולי כדאיות או במילים אחרות, שולי רווח קטנים מדי.

לצדם של טויוטה סיטי (תאומת הברלינגו) וטויוטה פרואייס (תאומת הג'מפי), הציגה טויוטה לאחרונה גם מסחרית גדולה יותר בשם פרואייס מקס, שנולדה גם היא כתוצאה משיתוף הפעולה עם קונצרן סטלנטיס ומבוססת על פיאט דוקאטו. היא צפויה לנחות כאן רק לקראת סוף השנה הבאה.

מסחרית לעיר: טויוטה סיטי קיבלה עיצוב חזית חדש לחלוטין עם תאורת לד במקום הלוגן ועם סבכה אטומה בחלקה העליון, בדומה למקובל בדגמים חשמליים, אך גם עם סבכה תחתונה מסורתית לטובת הזרמת אוויר מצנן.

בתא הנוסעים ניתן כעת למצוא מסך מגע חדש בגודל "10 ("8 בעבר) עם קישוריות למכשירי אנדרואיד ואפל, לצד גלגל הגה חדש ובלם חניה חשמלי חדש. מפרט הבטיחות כולל כבעבר בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב.

הסיטי תוצע בגרסה קצרה עם 5 מושבים (178 אלף שקל) או ארוכה עם 7 מושבים (186 אלף שקל), בשני המקרים עם יחידת ההנעה המוכרת מבית פיג'ו-סיטרואן. זו כוללת מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים עם הספק של 131 כ"ס, בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. גרסת הבנזין מיוצרת כעת רק עם תיבה ידנית ולכן לא תגיע לישראל.

בגודל בינוני: גם טויוטה פרואייס (274 אלף שקל, התייקרות של 4,000 שקל) זכה לעדכון עיצובי דומה, עם חזית במראה חדש ועם תאורת יום בחתימת לד חדשה. בתא הנוסעים ישנו מסך מגע חדש בגודל "10 (לעומת "7 בעבר), לצד לוח מחוונים דיגיטלי, גם הוא בגודל "10.

למפרט האבזור נוספו מושבים מחוממים, וחשוב יותר - לראשונה מוצע הפרואייס עם מערכות בטיחות אקטיביות, הכוללות בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

הפרואייס משווק כרגע רק בגודל הבינוני, עם אורך של 498 ס"מ, נפח העמסה של 5.8 קוב וכושר העמסה של טון. יחידת ההנעה זהה לדור היוצא, עם מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק של 177 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה