דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לא חשמלי, כן היברידי: MG ZS החדש נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רכב הפנאי הפופולארי של MG מתחדש
  • עם מערכת הנעה היברידית מתקדמת
  • לישראל יגיע לקראת סוף השנה

טייק 2: MG תחשוף בעוד כשבוע דור שני ל-ZS, הדגם הנמכר ביותר של היצרנית באירופה, ומי שנחשב לאחד מחלוצי החדרת מערכות הנעה חשמליות לקטגוריית ליבה בשוק הרכב. ובעוד ה-5S יחליף את ה-ZS EV החשמלי, על בסיס פלטפורמה ייעודית ומודרנית, הדור החדש ל-ZS יצויד במערכת הנעה היברידית.

בנזין וחשמל: מערכת ההנעה צפויה להיות דומה ל-MG3, ומשלבת מנוע בנזין, עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (102 כ"ס) ומנוע חשמלי (136 כ"ס). התפוקה המשולבת עומד על 194 כ"ס בחיבור לתיבה אוטומטית והנעה קדמית.

מהתמונות המוצללות שפורסמו ניתן להבחין כי המראה יהיה אגרסיבי מבעבר, עם סבכה קדמית גדולה ויחידות תאורה צרות, כנראה בניסיון לשפר את מקדם הגרר ולהאריך כך את טווח הנסיעה. סביבת הנהג צפויה לעבור עדכון דומה, כמו גם שדרוג למערכות בטיחות מתקדמות יותר.

מה אנחנו חושבים: ה-ZS היה דגם ראשון של MG, מאז עברה לשליטת SAIC הסינית, והפך לפופולרי באירופה ואצלנו. אבל את מקום הגרסה החשמלית ימלא ה-5S, שכן היצרנית לא מעוניינת להשאיר לקוחות ותיקים של הדגם היוצא ללא אפשרות התחברות לשקע. נזכיר כי העלייה בביקוש לרכב חשמלי באירופה הואטה לאחרונה, ובישראל צפויה מגמה דומה לאור שינוי תקנות המיסוי בינואר הקרוב. בכל מקרה, היכולת להתבלט בשוק הרווי לא תהיה קלה.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה