דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משפחתית קיצונית: ב.מ.וו M3 CS סטיישן היא מכונית שאתם רוצים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו מציגה גרסת CS ל-M3 סטיישן
  • עם מעט יותר כוח וקצת פחות משקל
  • תשווק כאן רק בהזמנה מיוחדת

יותר כוח, פחות משקל: ב.מ.וו חשפה גרסת CS קיצונית ל-M3 סטיישן. היא תצויד במנוע 6 צילינדרים כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר שמפיק כאן 550 כ"ס, 20 כ"ס יותר מה-M3 סטיישן הרגילה הודות ללחץ גדישה גבוה יותר (2.1 באר לעומת 1.7) וסעפת פליטה מטיטניום שמבטיחה גם סאונד משופר. החיבור הוא לאותה תיבת שמונה הילוכים והנעה כפולה-קבועה מוכרת (עם אפשרות ניתוק ההנעה לפנים) ודיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור.

לדברי היצרנית המשקל העצמי הופחת ב-15 ק"ג הודות לשימוש בקרבון לחלקי מרכב כמו מכסה המנוע, כונסי ומסיטי האוויר ומראות הצד, וגם לחלקים פנימיים כמו מושבי באקט קדמיים, מנופי השליטה הידנית בהילוכים ולקונסולה שבין המושבים תוך ויתור על משענת יד.

יותר מהירה: תוספת הכוח והפחתת המשקל מביאים לשיפור בביצועים בהשוואה ל-M3 סטיישן הרגילה, עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות (0.1- שניות), ל-200 קמ"ש ב-11.7 שניות (0.7- שניות) בדרך ל-300 קמ"ש מרביים (20 קמ"ש יותר).

שינויים נוספים נוגעים לקפיצים ובולמים זעזועים בכיול קשיח יותר ומוט גישור מחוזק בין בתי הבולמים מלפנים. על הקשר לאספלט אחראים צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2, דביקים יותר מהפיילוט ספורט 4S של הגרסה הרגילה, בעוד בלמים קרמיים יוצעו כאופציה בתוספת תשלום.

מבחינה עיצובית היא נבדלת בתוספת מסיטי אוויר מלפנים, סבכת כליות שונה כמו גם יחידות תאורה עם חתימה צהובה.

מה אנחנו חושבים: גרסת הקצה החדשה ל-M3 מסתמנת כמי שמעלה עוד יותר את הרף הגבוה ממילא של הגרסה הרגילה, בביצועים ובעיקר ביכולת הדינמית. וזה נראה שאחרי שנים רבות שבהן אודי נהנתה מכמעט מונופול על קטגוריית הסטיישן ביצועים, יש כעת טוענת חדשה לכתר.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה