דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עדיין בלי חשמל: ניסאן משווקת קשקאי עדכני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הקשקאי מתעדכן, אבל רק עם מנוע בנזין
  • העיצוב עודכן, סביבת הנהג שודרגה
  • המחיר: מ-177 אלף שקל

בלינג בלינג: ניסאן מתחילה לשווק בישראל את קשקאי לאחר מתיחת פנים שעבר. השינוי העיצובי מתמקד בעיקר בחרטום, עם סבכה ויחידות תאורה שונים בעוד שבתא הנוסעים יש מסך מגע גדול ("12.3 לעומת "8) כציוד תקני עם מערכת הפעלה של גוגל.

בשלב ראשון הוא ישווק רק עם מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 1.3 ליטר ומערכת היברידית קלה (12V). הוא מפיק 156 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית. הגרסה היברידית (מכונה e-POWER) ממשיכה כרגע להימכר בגרסאות שלפני מתיחת הפנים, ותגיע בהמשך לאחר העדכון.

מה עוד צריך לדעת: רשימת האבזור נותרה דומה לדגם היוצא. גרסת הבסיס כוללת מפתח חכם, מנופי שליטה ידנית בהילוכים מההגה ובקרת אקלים מפוצלת, אך ללא פתחים ליושבים מאחור. אלו מוצעים רק בגרסת הביניים (187 אלף שקל) שכוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), מצלמות היקפיות וחלון שמש. הגרסה הבכירה (ב-200 אלף שקל) כוללת גם ריפודים משולבי עור סינטטי עם כיוון חשמלי למושב הנהג, משטח טעינה אלחוטי, תצוגת נתונים עילית ודלת תא מטען חשמלית.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי). הגרסאות הבכירות מוסיפות גם שמירת נתיב ואפשרות זחילת פקקים בבקרת השיוט האדפטיבית.

מה אנחנו חושבים: עם 4 מיליון יחידות שיוצרו מאז הוצג לראשונה לפני כמעט שני עשורים, הקשקאי הוא הדגם הנמכר ביותר של המותג באירופה. בישראל הוא התקשה לשחזר את ההצלחה, בעיקר מול הצמד הקוריאני יונדאי טוסון וקיה ספורטאז', והעדכון שעבר אמור לאפשר לו לשפר עמדות מולם.

אבל מה שניסאן צריכה כדי לשדרג את מעמדה הוא דגמים חשמליים. ולמרות שהיא נחשבת לחלוצה מבחינת הנעה נקיה מזיהום, היא מהבודדות כיום ללא אף דגם שכזה באולם התצוגה המקומי.

למאמר זה התפרסמו 19 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה