דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מה קורה על שניים - חדשות רכב דו-גלגלי

Getting your Trinity Audio player ready...

טריומף שוברת שיאי מכירות - בשקט בשקט רושמת טריומף הישג היסטורי עם מכירת 134,635 אופנועים ברחבי העולם בשנת 2024, עלייה של 63% לעומת 2023. זו השנה החמישית ברציפות שבה החברה שמצאה עצמה לא מזמן תחת איום סגירה, מציגה צמיחה מרשימה. מאז 2019 של לא פחות מ-123%, משהו הם כנראה עושים נכון.

אחד הגורמים המרכזיים להצלחה הוא ההתרחבות של המותג לשווקים וקטגוריות חדשות. דגמי ה-400 סמ"ק זוכים לפופולריות גבוהה במיוחד בשוק הצומח של הודו, ובקרב רוכבים מתחילים במדינות מערביות - וגם אצלנו בישראל. סדרת ה-660 סמ"ק החדשה עם מנוע הטריפל מתחרה בהצלחה בשוק הביניים, ומציעה אלטרנטיבה איכותית וייחודית לדגמים הדו-צילינדריים של המתחרים.

בנוסף, טריומף נכנסה גם לעולם השטח עם דגמי 250 סמ"ק ו-450 סמ"ק, צעד נועז מול מותגים מבוססים בקטגוריה. פול סטרוד, מנהל המסחר הראשי של טריומף, הדגיש את הגישה האסטרטגית של החברה: "אנחנו מרוצים מאוד מהצמיחה שהשגנו בשנה האחרונה... יש לנו קו דגמים חדש וחזק שימשיך להתרחב ולמשוך מגוון רחב יותר של רוכבים".

עם ניהול קפדני ותוכניות שאפתניות לעתיד, נראה שטריומף בדרך להמשיך את המומנטום החיובי, למרות האתגרים הכלכליים. היכולת לחדש, תוך שמירה על יוקרת המותג וייצור של כלים איכותיים, ממצבת אותה כאחת ההצלחות הבולטות בעולם האופנועים בשנים האחרונות.

ספרדי כ-פול - פול טארס (Pol Tarres), מרוכבי האנדורו, טריאל ופעלולים הבולטים (והמטורפים, אם יורשה לנו) בעולם, הגיע (בפעם השישית) לישראל. הפעם כאורח של חברת Riders for Riders, ובמטרה ללמד את לקוחות מטרו מוטור ומועדון רוכבי טנרה את רזי והלכות רכיבת השטח האתגרית, כמו שמעטים בעולם, אם בכלל, מסוגלים להם כמןוהו. טארס, בן 31, יליד ברצלונה המתגורר כיום באנדורה ומשמש בין היתר כשגריר מעופף ופרזנטור של חברת ימאהה, מפיק עבורה סרטונים פסיכים על גבו של טנרה 700.

למי שלא מכיר, פשוט תקלידו את השם בגוגל או יוטיוב, תתרווחו בכיסא ותהנו מביצועים לא הגיוניים. לפני כשנתיים למשל, שבר טארס את שיא העולם ברכיבה לגובה ((altitude על אופנוע עם מנוע טווין, כשטיפס/רכב על הר מרסדריו בארגנטינה לגובה של 6,150 מטרים. בקרוב תוכלו לראות בנטפליקס את הסרט אודותיו ושבירת השיא.

למרות שהוא עסוק מעל הקסדה והכידון, וטס ממקום למקום בעקבות עבודתו, הוא מצליח כל פעם לפנות לעצמו שבוע ולהגיע אלינו, הודות לקשרי החברות הטובים שנוצרו עם מארחיו, איתמר ציפורי ודור שוורץ. השניים הקימו לפני מספר שנים את החברה במטרה לקדם את רכיבת האנדורו בארץ, ולזכותם אפשר לזקוף את העובדה שהצליחו להביא ולארגן כבר שלושה סבבי אליפות עולם, שניים בפיס-ארנה ירושלים ואחד פתוח, לצד מרוץ מינוס 400 המפורסם בים המלח שפתח את סבב אליפות העולם בעונת 2022, ונכנס למועדון האנדורו העולמי לצד אירועים כמו הרומניקס וארצברג המפורסמים.

הפעילות של השניים נעצרה בשנה וחצי האחרונות בגלל המלחמות וגיוסם למאות ימי מילואים, אבל עכשיו הם חזרו לפעילות מלאה וכבר עובדים על הפרויקט הבא, אירועי האנדורו במכביה ה-22 שתערך בקיץ. אחרי שתצפו בסרטונים שלו, תבינו למה "4" הייתה התשובה לשאלה באיזה גיל התחיל לרכב, ו-"NO" החלטי עם חיוך רחב, לשאלה אם הוא מרגיש פחד כלשהו ברכיבה. אגב, פול עצמו הוא אוהד גדול של ארצנו הקטנטונת, עשה פה הדרכות רכיבה ליחידות משטרתיות מיוחדות ואף העלה סרטוני תמיכה בישראל בזמן המלחמה. אליל.

NIU משיקה שני קטנועי חשמל, תחת קבוצת MEU - קבוצת הכלים החשמליים של מאיר - Meir Electric Utilities, יבואנית המותג הסיני NIU (וגם הונדה, וולוו ופולסטר, והונדה אופנועים ומה לא) לישראל, מתחילה לשווק שני קטנועים חשמליים חדשים – NQiX500 ו-FQi500, עם טכנולוגיה מתקדמת, טווח נסיעה ארוך יותר וביצועים משופרים.

NQiX500 נבנה כהמשך לסדרת NQiGT, עם מהירות מרבית של 100 קמ"ש וטווח של עד 100 ק"מ לטעינה אחת. הוא כולל מערכת ניווט חכמה, מסך LED בגודל "4, קישוריות לנייד, ומערכת בטיחות עם ABS ו-TCS. מחירו על הכביש: 19.5 אלף שקלים.

FQi500 מגיע ל-95 קמ"ש וטווח הנסיעה בו על וטעינת סוללה אחת הוא 91 ק"מ תיאורטיים. הוא מציע עיצוב ייחודי עם חמישה צבעים לבחירה ואפליקציה עם עדכונים מרחוק - OTA. מחירו על הכביש: 16 אלף שקלים.

לדברי היבואנית, לשני הדגמים סוללות נשלפות, עלות ביטוח חובה נמוכה בכ-33% בהשוואה לקטנועי בנזין, וחיסכון כולל של עד 50% בהוצאות תחזוקה ודלק.

למי שצעיר ואוהב להשכיב אופנוע מגניב - חברת עופר אבניר, יבואנית (בין היתר) של חברת CF MOTO לישראל החלה בשיווק ה - CFMOTO 450SR, אופנוע ספורטיבי לרכיבת כביש או מסלול. הוא ממשפחת ה-SR של CFMOTO (שכוללת את ה-250, 300, 450 ו-675), נהנה ממנוע בנפח 450 סמ"ק (טווין מקבילי) עם 50 כ"ס. אותו מנוע מדגם האדוונצ'ר 450MT המוכר. מערכת ההילוכים כוללת מצמד רטוב ומצמד מחליק המאפשר הורדת הילוכים זריזה וחלקה גם בתנאי רכיבה ספורטיבית. מערכת הבלימה כוללת דיסק 320 מ"מ מלפנים וקאליפר Brembo רדיאלי עם ארבע בוכנות, בשילוב דיסק אחורי 220 מ"מ עם קאליפר צף.

השלדה בנויה מפלדת כרומולי ומערכת המתלים כוללת מזלג קדמי הפוך בקוטר 37 מ"מ עם שיכוך הידראולי, ובולם אחורי יחיד (מונושוק) מתכוונן. בסיס הגלגלים עומד על 1,370 מ"מ, מרווח הגחון על 140 מ"מ, והמשקל הכולל (רטוב) של האופנוע הוא 168 ק"ג.

ה-CFMOTO 450SR מצויד בחישוקי "17 עם צמיגי 110/70 מלפנים ו-150/60 מאחור. יש לוח מחוונים TFT בגודל "5 אינץ' עם קישוריות Bluetooth  וחיבור ליחידת T-BOX המאפשרת מעקב אחר מיקום האופנוע, נתוני נסיעה והתראות בזמן אמת. עוד במפרט שקעי טעינה Type-C ו-Type-A. גובה המושב הוא 795 מ"מ, עם אפשרות לכיוון נוסף של 10 מ"מ מעלה או מטה. על הנראות והראות אחראית תאורת LED מלאה וניתן לבחור בין שתי סכימות צביעה, לבן ערפל או זרקון שחור. הדגם כבר זמין באולמות המכירה במחיר של  36 אלף שקלים על הכביש.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. בג׳אג׳ זה לא טריומף 
    איש, 14-03-2025

    לבוא ולתלות ״גידול במכירות״ על אופנועים חדשים שמפותחים ומיוצרים בהודו על ידי חברה מקומית זה קצת מפוקפק ומחייב זהירות רבה, בטח אחרי מה שקרה לכתומים, שגם הם מקושרים באופן דומה עם אותה החברה.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה