דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מראה חדש, שם ותיק: KGM אקטיון חוזר

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • היצרנית הקוריאנית מחייה את האקטיון
  • הפעם כרכב פנאי מעוצב, על בסיס הקורנדו
  • שיווק מקומי נמצא בבדיקה

שם מהעבר: KGM (לשעבר סאנגיונג) חושפת אקטיון חדש, שם דגם שחוזר לאולם התצוגה של היצרנית הקוריאנית כמעט עשור וחצי. בשונה מהאקטיון הראשון שהיה רכב פנאי-שטח על בסיס שלדת סולם עם עיצוב דמוי קופה שנוי במחלוקת, החדש יהיה רכב פנאי על בסיס מרכב אחוד ומודרני המשותף לדגמי הפנאי של היצרנית.

בהשוואה לקורנדו ששווק כאן עד לאחרונה הוא גדול משמעותית, אבל למרות זאת מציע מקום רק לחמישה נוסעים. הוא ארוך ב-29 ס"מ (474 ס"מ), גבוה ב-5 ס"מ (168 ס"מ), רחב ב-4 ס"מ (191 ס"מ), אך עם בסיס גלגלים גדול רק בחצי ס"מ (268 ס"מ).

גם מערכת ההנעה זהה, וכוללת מנוע בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (170 כ"ס) והנעה קדמית או כפולה קבועה כאופציה.

לוק חדש: העיצוב החיצוני מרשים ומשלב צורות גיאומטריות רבות, כמו גם יחידות תאורה מקוריות מלפנים ומאחור וקורה C רחבה המשתפלת בחדות לאחור. סביב הנהג מודרנית עם לוח מחוונים דיגיטלי ולצידו מסך מגע ("12.3 כל אחד) המייצרים מראה אחיד. גם גלגל ההגה בעיצוב מקורי ואילו בין המושבים הקדמיים ישנה קונסולה "צפה" המפנה מקום לתא אחסון גדול ברצפה.

KGM תשלב בו מערכות בטיחות מתקדמות לרבות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית המקבלת נתונים גם ממערכת הניווט ומתאימה מהירות וכן התרעת שטח מת ופתיחת דלת כשהשטח לא פנוי.

מה אנחנו חושבים: היצרנית הקוריאנית, הנחשבת לאחת מוותיקות התעשייה ומפורסמת בזכות התמחות בייצור רכבי פנאי ושטח, מעולם לא הצליחה להתרומם. הבעלות של קונצרן KG אומנם הצילה אותה בינתיים מפשיטת רגל וגם אמורה לאפשר לה לחדש את היצע הדגמים הוותיק, אלא שתעשיית הרכב הפכה בשנים האחרונות לזירה של ענקיות גלובאליות, וליצרנית קטנה שאינה מצוידת בפלטפורמות מודרניות ובמערכות הנעה מתקדמות וחשמליות, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשרוד כך לאורך זמן.

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה