דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מקום באמצע: פורשה מחדשת את ה-911 קאררה S

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אחרי ה-911 קאררה, פורשה מעדכנת גם את ה-S
  • עם קצת יותר כוח וסביבת נהג מחודשת
  • המחיר: החל מ-1.27 מיליון שקל

ילדת סנדוויץ: פורשה חשפה מתיחת פנים ל-911 קאררה S (992.2), שתמלא את החלל בין הקאררה הבסיסית ל-GTS ההיברידית והחזקה ממנה משמעותית. היא מצוידת באותו מנוע בוקסר 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר וצמד מגדשים, עם הספק שעומד כעת על 480 כ"ס, 30 כ"ס יותר מקודמתה.

תיבת 8 הילוכים כפולת מצמד והנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה משלימים את שרשרת ההנעה, בינתיים ללא גרסה כפולת-הנעה שמוצעת רק ב-GTS. תוספת הכוח מאפשרת לה לקצץ 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (3.5 שניות) ו-0.5 שניות ל-200 קמ"ש (11.6 שניות) עם חבילת ספורט כרונו הכוללת בקרת שיגור.

גם מערכת הבלימה שודרגה עם דיסקים גדולים יותר: 380-408 מ"מ לפנים-אחור לעומת 350 מ"מ בכל הפינות ב-S היוצאת.

מה עוד צריך לדעת: פורשה כיילה לדבריה את המתלים מחדש וכבעבר תציע את ה-S עם אופציות כמו מתלים סופרטיביים-נוקשים יותר, היגוי אחורי אקטיבי ובלמים קרמיים - כולם בתוספםת תשלום משמעותית כמובן.

קאררה S תוצע במרכב קופה או קבריולה עם גג בד נפתח (ב-1.37 מיליון שקל). בדומה למתיחת הפנים של שאר הגרסאות, גם כאן השינויים צנועים וכוללים בעיקר ויתור על פסי תאורת יום המשולבים כעת ביחידת התאורה הראשית. בסביבת הנהג יש כעת מתג התנעה במקום המנוף המכני-קלאסי ולוח מחוונים דיגיטלי מלא ("12.6) במקום מד סל"ד אנלוגי במרכז וצמד צגים מצדיו.

מה אנחנו חושבים: הקאררה S הייתה אחת הגרסאות הנחשקות ביותר בהיצע ה-911 לאורך השנים, עם שדרוג ביצועים ויכולת דינמית ביחס לקאררה הבסיסית. אלא שכיום תופסת את מקומה ה-GTS, ובכך הועם זוהרה. פורשה מעוניינת אמנם להציע מגוון גרסאות גדול שיתאימו לכל לקוח אפשרי, אבל כלל לא בטוח שה-S לא תמצא עצמה קצת מיותרת. וחבל.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מקום באמצע: פורשה מחדשת את ה-911 קאררה S 
    DANY_FROM_TORONTO, 09-01-2025

    בדיחה. הבנטלים תמיד יותר טובות ויותר מפוארות.
    הפורשה הם מכוניות לגמדים, אני לא נכנס לשם.
    בכלל פורשה קורסים ולכן כדאי לכם לקנות רק רכבים ענקיים של GM ופורד כמו שאנחנו אוהבים בצפון אמריקה. כמובל על בנזין בלבד.

    סגור תגובה

  • 2. Carrera S זו הגירסה הכי משתלמת. (לת)
    RS, 09-01-2025

  • 3. מקום באמצע: פורשה מחדשת את ה-911 קאררה S 
    DANY_FROM_TORONTO, 09-01-2025

    לפי תוצאות החיפוש

    כשמדובר במכוניות יוקרה בעלות ביצועים גבוהים, שני דגמים בולטים במיוחד: ה-Porsche 911 Carrera S וה-Bentley Continental GT Speed. שתי המכוניות מגלמות את מצוינות ההנדסה האוטומוטיבית, אולם הן פונות לטעמים והעדפות שונים. במאמר זה נשווה בין הביצועים, העיצוב וחוויית הנהיגה הכוללת שלהם.

    הביצועים הם היבט קריטי בכל מכונית ספורט, ושתי המכוניות ה-Porsche 911 Carrera S וה-Bentley Continental GT Speed מספקות יתרונות שונות בכך. ה-Carrera S מצוידת במנוע שתי-טורבו בנפח 3.0 ליטר המייצר 443 כוחות סוס ו-390 קג"מ של מומנט. מנוע זה מאפשר ל-Porsche להאיץ מ-0 ל-60 מייל לשעה ב-3.5 שניות בלבד, עם מהירות מרבית של 191 מייל לשעה. לעומת זאת, ה-Bentley Continental GT Speed מצוידת במנוע W12 בנפח 6.0 ליטר, המייצר 650 כוחות סוס ו-664 קג"מ של מומנט. למרות גודלה הגדול והמשקל הכבד יותר, ה-Bentley יכולה להאיץ מ-0 ל-60 מייל לשעה ב-3.5 שניות, שווה לביצועים של ה-Porsche.

    בעוד ששתי המכוניות מציעות האצה מרגשת, הדינמיקה של הנהיגה שלהם שונה באופן משמעותי. ה-Porsche 911 Carrera S ידועה בתכונת הנהיגה המדויקת והזריזה שלה. הודות למבנה המנוע האחורי והבנייה הקלה שלה, ה-911 מציעה חיבור לכביש שקשה להתאים לו. מצד שני, ה-Bentley Continental GT Speed מיועדת לנוחות בנסיעות ארוכות. מערכת ההנעה בכל הגלגלים והמתלים המתקדמים שלה מספקים נסיעה חלקה ומורכבת, מה שהופך אותה לאידיאלית לנסיעות ארוכות.

    העיצוב והאסתטיקה של שתי המכוניות הללו מדגישים עוד יותר את הזהויות הייחודיות שלהן. ה-Porsche 911 Carrera S מציגה עיצוב מעודן ונצחי שהתפתח במשך עשרות שנים. הסילואט האייקוני שלה, הפנסים העגולים והעמידה האגרסיבית הופכים אותה למזוהה מיידית. בפנים, ה-911 מציעה קוקפיט ממוקד בנהג עם חומרים באיכות גבוהה וטכנולוגיה מודרנית. לעומת זאת, ה-Bentley Continental GT Speed מקרינה אופלנס וסופיסטיקציה. העיצוב החיצוני שלה מאופיין בקווים נועזים, גריל גדול ופרופיל שרירי. הפנים הוא יצירת מופת של מלאכת יד, עם חומרים יוקרתיים, פרטי עיצוב מורכבים ותכונות אינפוטיינמנט מתקדמות.

    מבחינת חוויית הנהיגה הכוללת, ה-Porsche 911 Carrera S וה-Bentley Continental GT Speed פונות לרצונות שונים. ה-Porsche מושלמת למי שמחפש חווית מכונית ספורט טהורה ובלתי מתווכחת. התנהגות הנהיגה המדויקת שלה, היגוי הרספונסיבי והביצועים המרגשים הופכים אותה לחוויה מרגשת לנהיגה על מסלול ועקומות כבישים מפותלים. לעומת זאת, ה-Bentley מציעה שילוב של ביצועים ויוקרה שקשה להתאים לו. היא מספקת נסיעה שקטה ונוחה, עם כוח מספק כדי לספק את כל נהג הריגוש. ה-Continental GT Speed היא פסגת הגראן-טוררים, המסוגלת לכסות מרחקים ארוכים בנוחות ובסגנון מרביים.

    לסיכום, ה-Porsche 911 Carrera S וה-Bentley Continental GT Speed מייצגות את פסגת הקטגוריות שלהן. ה-Porsche מציעה חוויית נהיגה ממוקדת ודינמית, בעוד ה-Bentley משלבת ביצועים עם יוקרה בלתי מתאימה. הבחירה בין שתי המכוניות המדהימות הללו תלויה בסופו של דבר בהעדפתו האישית של הפרט, בין אם מדובר בחוויית נהיגה טהורה או בנוחות יוקרתית.

    סגור תגובה

  • 4. DANY השתכלל 
    MANY, 09-01-2025

    למד להשתמש ב ChatGPT לייצר מאמרים.
    ולאתר iCar היקר, תודה שהזכרתם לנו שאתם לא ממומנים על ידי היבואנים של המכוניות הסיניות. 90% מהכתבות אצלכם הן על מכוניות סיניות.

    סגור תגובה

  • 5. רכב החלומות 
    ALIZA_FROM_PETACH_TIKVA, 09-01-2025

    אולי בעוד עשר שנים כשהמחיר יהיה יותר אטרקרטיבי

    סגור תגובה

  • 6. טסלה 
    חשמלי, 09-01-2025

    תקנו מודל s , זול יותר, יעיל יותר, מהיר יותר, טכנולוגי יותר, יפה יותר

    סגור תגובה

  • 7. ל 6 
    דייויד, 09-01-2025

    אינני מגיב בד"כ
    להשוות בין טסלה לפורש זה כמו להשוות.....
    בעצם אין מה להשוות

    סגור תגובה

  • 8. מי זה  
    חיים, 09-01-2025

    מי זה הזין הזה מטורונטו שתמיד מבלבל במוח ?

    סגור תגובה

  • 9. ל-8, סתם את הדימונה שחי בסרט. (לת)
    RS, 09-01-2025

  • 10. ל7  
    אני, 09-01-2025

    לא נהגתי על טסלה s . כן היתה לי פורשה חשמלית. איך לומר? העובדה שכבר אין לי מדברת בעד עצמה. פוזה של מליון דולר, אבל בסה"כ ציפיתי להרבה יותר. נראה לי שדווקא יש מקום להשוואה, ועוד איך.

    סגור תגובה

  • 11. מקום באמצע: פורשה מחדשת את ה-911 קאררה S 
    DANY_FROM_TORONTO, 09-01-2025

    4. 1 ו-3 הם המתחזה. הוא לא הדני האמיתי מטורונטו.
    7 דייויד. אתה צודק.
    8 ו-9. 1 ו-3 הם אותו מתחזה. זה לא אני כי אני גר בטורונטו ואנחנו לא יודעים איפה הוא גר.

    סגור תגובה

  • 12. מקום באמצע: פורשה מחדשת את ה-911 קאררה S 
    DANY_FROM_TORONTO, 10-01-2025

    11 אתה מתחזה עלוב ושקרן.
    אני דני האמיתי מטורונטו.
    מה שאמרתי ב 1 ו-3 זה מה שדני האמיתי חושב.
    אני גר בטורונטו ואתה גר בדימונה, אתה כל הזמן מוכיח שאין לך מושג מה קורה בקנדה ובצפון אמריקה.
    תתעסק במה שקורה בדימונה ותפסיק לבזבז מקום באתר.
    אידיוט ללא פתרון.

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה