דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שלוש שנים אחרי אירופה: פולקסווגן טאיגו בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטאיגו יהיה רכב פנאי שביעי של פולקסווגן
  • יוצע עם שני מנועי בנזין ואבזור עשיר
  • תג המחיר מתחיל ב-158 אלף שקל

קטן ומעוצב: הטאיגו יהיה רכב פנאי שביעי באולם התצוגה המקומי של פולקסווגן, אליו הוא מגיע שלוש שנים לאחר השקתו באירופה. למעשה מדובר בגרסה בעיצוב כמו-קופה ל-T-קרוס, אבל בעוד באירופה השניים משווקים במחיר דומה, כאן הטאיגו יקר ממנו ב-18 אלף שקל. זאת בהשוואה למחירו האחרון של האח המוכר, שלאחרונה הפסיק להימכר ובקרוב ישוב לאחר מתיחת פנים.

בסיס הגלגלים דומה (255.5 ס"מ) ל-T-קרוס, אבל הוא ארוך ממנו ב-14 ס"מ (427 ס"מ) ונמוך ב-6 ס"מ (149.5 ס"מ). תא המטען מכיל 440 ליטר. הוא יוצע עם אפשרות בחירה בין שני מנועי בנזין מוגדשים המוכרים של פולקסווגן, 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 110 כ"ס ו-4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 150 כ"ס (ב-175 אלף שקל). בשניהם עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית.

פולקסווגן טיאגו

מה עוד צריך לדעת: סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), אבל מסך המגע קטן יותר מזה המשווק באירופה ("8 לעומת "9.2). רשימת האבזור כוללת כציוד תקני מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, תאורת מטריקס -לד וחלון שמש.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי).

פולקסווגן טיאגו

מה אנחנו חושבים: הטאיגו הוא תוספת חשובה לאולם התצוגה המקומי של פולקסווגן, שלאחרונה מציע מגוון גדול יותר מאי פעם של רכבי פנאי בהשוואה לאחיות לקונצרן סיאט וסקודה. הטאיגו אמור לאפשר לפולקסווגן להתמודד טוב מבעבר בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים, אבל בדומה לדגמים אחרים שהנחיתה כאן לאחרונה היצרנית הגרמנית, תג המחיר גבוה משמעותית מהמתחרים הישירים. ועם המנוע החזק בהיצע הוא יקר אפילו מה-T-רוק הגדול ממנו, כך שקל זה לא יהיה.

למאמר זה התפרסמו 23 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה