בקצרה:
- יבואנית KGM מחזירה את הטיבולי הוותיק
- עם מנוע בנזין חדש ואבזור נוחות צנוע
- המחיר מתחיל ב-140 אלף שקל

ושוב אתכם: חמש שנים לאחר שהופסק שיווקו, הטיבולי חוזר לאולם התצוגה של היצרנית, ששינתה את שמה מסאנגיונג ל-KGM. נזכיר כי רכב הפנאי הוותיק סוגר כבר יותר מעשור, מאז הוצג לראשונה. כעת הוא נוחת כאן לאחר מתיחת פנים קלה, עם תג-מחיר של 140 אלף שקל.
שינויי המראה צנועים, בתא הנוסעים הם גדולים יותר, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ומסך מגע ("9). רשימת אבזור הנוחות צנועה וכוללת ריפוד דמוי-עור והתנעה באמצעות מתג, לצד מערך בטיחות בסיסי שמסתפק בבלימה אוטונומית ושמירת נתיב.

מוגדש: השינוי המשמעותי הוא למערכת ההנעה, עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר המוכר מהטורס ומהקוראנדו, ומחליף את היחידה האטמוספרית בדגם היוצא. הוא מפיק 163 כ"ס (תוספת של 35 כ"ס) עם זמינות כוח טובה משמעותית, ומחובר כבעבר לתיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. תוספת הכוח מזניקה את הרכב ב-0.4 שניות פחות מעמידה ל-100 קמ"ש - 10.6 שניות בסך הכל.

מה אנחנו חושבים: למרות שינוי השם ומבנה הבעלות, KGM הקוריאנית היא עדיין סאנגיונג המוכרת, עם היצע שמורכב ברובו מרכבי פנאי ושטח ותיקים. ואחרי שהנחיתה כאן את הטורס המתקדם יותר, היא חוזרת להיצע הוותיק והמוכר עם הטיבולי, שמכר בניסיונו הראשון שארך כחמש שנים קצת יותר מ-400 יחידות.
בהתחשב בכך שמדובר ברכב ותיק הנדרש להתמודד בקטגוריה רווית מתחרים עדכניים וסופר מודרניים, קל זה לא צפוי להיות לו.