דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-M5 החדשה תוצע גם במרכב סטיישן
  • עם 727 כ"ס מתערובת בנזין וחשמל
  • שיווק מקומי רק בהזמנה מיוחדת

ביצועים ושימושיות: ב.מ.וו חשפה גרסת סטיישן ל-M5 החדשה, תצורת מרכב שהוצעה בה עד כה רק פעמיים, בדור השני (E34) ב-1992 ובדור הרביעי (E60) ב-2007.

כמו בסדאן, גם כאן ישנה מערכת הנעה היברידית-נטענת, המשלבת בין מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר (585 כ"ס) ומנוע חשמלי (197 כ"ס) עם 727 כ"ס. החיבור הוא לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה-קבועה, עם אפשרות לנתק את ההנעה לגלגלים הקדמיים ולהישאר בהנעה אחורית טהורה כמו בדגמי עבר.

הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.6 שניות, 0.1 שניות יותר מגרסת הסדאן ו-0.2 שניות יותר מאודי RS6 פרפורמנס הוותיקה, בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית או 305 קמ"ש לאחר הסרת המגבלה. סוללה בקיבולת 18.6 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה נקי מזיהום של 67 ק"מ במהירות של עד 140 קמ"ש.

המערכת החשמלית מביאה למשקל עצמי של יותר מ-2.5 טון, גבוה משמעותית (בכ-300 ק"ג) מהמתחרה הגרמנית. תא המטען (500 ליטר) גדול מה-M5 סדאן ב-34 ליטר, אבל צנוע ב-65 ליטר מזה של ה-RS6.

השבחת מכלולים: המרכב מקבל חיזוקים בנקודות שונות עם תוספת 7 ס"מ לרוחב בהשוואה ל-5 טורינג, על מנת לפנות מקום לצמיגים רחבים במיוחד (285/40 על חישוקי "20 מלפנים, 295/35 על חישוקי "21 מאחור). מערכת המיתלים משלבת בולמים אדפטיביים בכיול ייעודי של חטיבת הביצועים והיגוי אחורי אקטיבי (1.5 מעלות). כאופציה יוצעו בלמים קרמיים שמלבד עמידות משופרת גם מאפשרים את הפחתת המשקל הבלתי מוקפץ בכ-25 ק"ג.

העיצוב החיצוני מקבל את המוטיבים המוכרים של M לרבות פגושים כוחניים יותר עם כונסי אוויר גדולים מלפנים ורביעיית מפלטים מאחור עם מסיט אוויר גדול יותר בקצה דלת תא המטען. בסביבת הנהג יש תצוגה ייעודית עם נתוני אקשן בלוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ובמסך המגע ("14.9), מושבים קדמיים עם תמיכה משופרת והגה בעל שלוש צלעות, עם פס מרכוז בחלקו העליון וצמד מתגי M1 ו-M2 המאפשרים מעבר למצב הנהיגה המועדף.

מה אנחנו חושבים:  דגמי ביצועים במרכב סטיישן הם מהאהובים עלינו ביותר, עם אפשרות לקחת בנוחות את כל המשפחה עם ציוד מלא, ובדרך להשפיל מכוניות ספורט ברמזור ובכביש המפותל. ולכן החזרה של תצורת הסטיישן ל-M5 מבורכת, שכן היא תאפשר לב.מ.וו להתמודד מול המונופול של אודי בקטגוריה, וגם מול מרצדס שצפויה להציג בקרוב E63 AMG חדשה. אבל.

בדומה ל-M5 סדאן, נדמה שהניסיון לשלב בין ביצועים לחיסכון מגיע עם מחיר כבד בדמות משקל עצמי גבוה למדי, המכביד על הביצועים והיכולת הדינמית. ובמרוץ החימוש המפורסם בין חטיבות הביצועים של יצרניות היוקרה הגרמניות, למרות המספרים המרשימים, ב.מ.וו מוצאת עצמה בנחיתות מבחינה זו מול אודי הנחשבת לאמת המידה. מצד שני, עוד לא נהגנו בה, ולמרות שהנתונים מנמיכים את הציפיות, נשמח למצוא עצמנו מופתעים לטובה.

למאמר זה התפרסמו 43 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מי שמחפש "להשפיל" על הכביש, שיקח את עצמו לפסיכיאטר. 
    -, 16-08-2024

    ואני כותב את זה בתור בעלי רכב חזק.

    סגור תגובה

  • 2. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 16-08-2024

    להיברידי BMW M5 יש ביצועים נמוכים יותר מבנטלי מ-2007.
    לבנטלי הזה יש 610 כ"ס עם תאוצה של 4.8 שניות ומהירות מקסימלית של 325 קמ"ש. זה בגלל שיש לו V12 עם טורבו כפול והוא משתמש בבנזין.

    סגור תגובה

  • 3. הבנטלי זאת עגלה, רק 4.8 
    לוקו, 16-08-2024

    כל המכוניות שהוזכרו בכתבה לוקחות אותה.
    איזה בעסה ילדון מתלהב שחייב להוכיח שלו יש הכי גדול.

    סגור תגובה

  • 4. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 16-08-2024

    אני אמרתי, שקר כל שהוא, ואתם תגידו אמן
    הבנטלי שלי יותר טובה... בלה בלה
    הלינקולן שלי יותר טובה ... בלה בלה...
    הפוקוס של אשתי ....בלה בלה
    הסיטרואן הישנה שלי .... בלה בלה
    אצלנו בקנדה.... בלה בלה
    חשמלי זה רע .... בלה בלה
    רק בנזין... בלה בלה
    X אתה צודק
    Y אתה אידיוט ואין לך פתרון
    Z אתה מטומטם אני צודק ואסור לסתור אותי!!!
    אני דני מטורונטו ואתם אפסים מישראל

    סגור תגובה

  • 5. לפי 1 דני צריך ללכת לפסיכיאטר דחוף 
    שמעון, 16-08-2024

    בעצם שלא ילך, הוא מצחיק. כל פורום צריך ליצן.

    סגור תגובה

  • 6. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 16-08-2024

    5. לאיזה דני אתה מתכוון?
    התגובה שלי ב-2.

    סגור תגובה

  • 7. קורע הטורונטו הזה 
    לוקו, 17-08-2024

    אליך מס 2 - מובן כשמש. זה שדוחף את המכוניות שלו בלי קשר לכתבה.
    מנסה להראות שלו יש יותר גדול...עצוב

    סגור תגובה

  • 8. שם (לת)
    עכשיו צריך שיהיה דיזל ידני בצבע חום, 17-08-2024

  • 9. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.6 שניות, 
    נתי, 17-08-2024

    די עם ה-0 ל-100

    סגור תגובה

  • 10. תגובה ל 2 הליצן 
    מושבניק מהצפון, 17-08-2024

    אין על הג׳ון דיר שלי 8 RS4, שנת 2021. טרקטור אספנות מנוע דיזל 9 ליטר 410 כוחות סוס. כשאני בכביש כל הבנטלי והרולס רויס ובטח ובטח יתר רכבי הבנזין והחשמל מפנים הדרך מתוך כבוד ליצירה הירוקה והיפה. תא הנוסעים מפואר, מסז׳ לרגליים, ניהוג אוטומטי, מיזוג, מקרר, מערכת לווינית, ניהוג עם ג׳ויסטיק, מחשוב מלא, ברז למים קרים, מערכת מולטימדיה מותאמת אנדרואיד ואפל, מושב פנאומטי חשמלי עם אוורור ומסאג׳, כסא נוסע מיקום משתנה. נוחות מירבית, פאר שאין בבנטלי שלך משנת 2007 ועד היום. איני ממהר לשום מקום, זהו מקום עבודתי.
    נהנה לראות את כל הבנטלי ודומיהן משתרכים בחום מאחור עם זינוק של 3 שניות למאה ונאלצים לנהוג במהירות של 60. קמ״ש. איני שומע הצפירות, (ראה מערכת מולטימדיה).
    דני, אז למי יותר גדול ומרשים?
    די עזוב אותנו במנוחה!!!!!

    סגור תגובה

  • 11. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 17-08-2024

    3 ו-9. אני מצטער כי טעיתי. שניכם צודקים.
    7. מעולם לא אמרתי שיש לי בנטלי 2007. אני אקנה בנטלי 2007 אחרי שאמכור את 1997 שלי.
    לרכב חשמלי יש הרבה בעיות ולכן אני אוהב מכוניות דלק.
    אף אחד לא יקנה את המכוניות החשמליות המוזכרות בכתבה. יש מספר גדול של טסלה 3 בטורונטו וסביבתה, אבל מעט מאוד מהמותגים האחרים.

    סגור תגובה

  • 12. לידיעת BMW, אודי ומרצדס - דני קבע שאף אחד לא יקנה את המכוניות בקטגוריה הזאת - תבטלו את כל הייצור! 
    גונן, 17-08-2024

    הוא בטח לא שם לב שאלה היברידיות והוא חייב להגיד משהו נגד חשמליות.

    סגור תגובה

  • 13. שוב BMW לא התייעצו עם דני לפני שהוציאו מכונית לשוק 
    רונית, 17-08-2024

    חבל כי דני אומר שהמכונית לא תימכר. איזה בזבוז לחברה. להשקיע מיליונים בפיתוח בלי לשאול את דני אם כדאי.
    מקווה ש-BMW יילמדו מהטעות הזו.

    סגור תגובה

  • 14. שוב BMW עם ריקול 
    יקי, 17-08-2024

    בארה"ב, סין... רק לא ישראל

    סגור תגובה

  • 15. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    Dany_from_yaud, 17-08-2024

    עשיתי עליה בגלל האנטישמיות, פרו פלסטינים אמרו שהאוטו שלי עגלה

    סגור תגובה

  • 16. הונאה 
    אחד שמביך, 17-08-2024

    2.5 טון שמאיצים למאה ב 3.5 שניות וכל זה בשביל להזיז רוב הזמן 80 קילו, זה הכל חוץ משימושי וחסכוני

    סגור תגובה

  • 17. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 17-08-2024

    12 ו-13. אני מדבר על רכישת מכוניות אלה בקנדה ובמיוחד בטורונטו וזה לא משנה אם הן חשמליות או היברידיות.
    34. יש טונות של דפים על ריקול של דגמים שונים ושנים של BMW בקנדה והם:
    סדאן מסדרה 3 2020, X6, סדאן מסדרה 7 2020-2021. 2020 סדרה 8 להמרה. רכבי 8 סדרה קופה, ורכבי גראן קופה מסדרה 8 2020: ריקול פורסם עקב בעיה פוטנציאלית במנוע המתנע, שעלול להתחמם יתר על המידה מעומס יתר חשמלי אם הוא נכשל.
    באופן כללי, מדובר ב-1.4 ​​מיליון כלי רכב, כולל 15,000 בקנדה: ריקול פורסם בשנת 2017 בגין סכנת שריפה, שהשפיעה על דגמים שונים. הרחבת הריקול מכסה תריסר דגמי סדרה 3, סדרה 5 ו-Z4 משנת הדגם 2006. (מקור: "BMW מזכירה 1.4 מיליון כלי רכב, כולל 15,000 בקנדה בגין סכנת שריפה, שפורסם ב-3 בנובמבר 2017.
    2006-2011 328i, 328xi, 328i xDrive, 525i, 525xi, 528i, 528xi, 530i, 530xi, X3 3.0si, X3 xDrive30i, X5 xDrive30i, ובעיה פוטנציאלית של A 1-2012 ב-2012 עם ה מחמם שסתום אוורור חיובי של ארכובה, שעלול לגרום לחלקי פלסטיק להתכלות ועלול להוביל לשריפות מנוע. (מקור: "BMW מוסיפה כמעט 185,000 כלי רכב כדי להיזכר בסיכון שריפה", פורסם ביום שישי, 19 ביוני, 2020)
    ריקולים של BMW X3: על פי מסד הנתונים של Transport Canada, יש ריקולים עבור דגם BMW X3. ב.מ.וו מחזירה יותר ממיליון מכוניות ורכבי שטח בשני ריקולים עקב סכנת שריפות מתחת למכסה המנוע, והיא ממליצה להחנות אותם בחוץ עד לביצוע התיקונים.
    דובר של יצרנית הרכב הגרמנית אומר שהסיכון לשריפה נמוך מאוד בשני המקרים, אך על כלי הרכב להישאר בחוץ "בשפע של זהירות". בשני הריקולים, התיקונים צפויים להתחיל ב-18 בדצמבר.
    הגדול מבין הריקולים מכסה למעלה מ-740,000 רכבי 328i, 328xi, 328i xDrive, 525i, 525xi, 528i, 528xi, 530i, 530xi, X3 3.0si, X3 xDrive30i, X5 xDrive30i, Z43i, Z s מ-2007 -11. כלול גם את 2008-11 128i. לכולם יש מנועי שישה צילינדרים.
    מסמכים שפורסמו ביום שישי על ידי המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של ארה"ב מראים כי תנור חימום לשסתום האוורור החיובי של הארכובה עלול להתחמם יתר על המידה ולגרום לשסתום להימס, ולהגביר את הסיכון לשריפה גם כאשר הרכב אינו בשימוש. לא דווח על נפגעים. סוחרים יחליפו את המחמם.
    התנור נועד למנוע מהשסתום לקפוא בטמפרטורות קרות, אמר דובר BMW, הקטור ארלנו-בלוק. אבל אי סדרים בייצור עלולים לגרום לקורוזיה עלולה להוביל להתחממות יתר.
    הריקול השני מכסה כמעט 673,000 מכוניות כולל 323i, 325i, 325xi, 328i, 328xi, 330i, 330xi, 335i, 335xi ו-M3 משנות הדגם 2006-2011. מכוסים גם הם 2007-2011 328i xDrive, 335i xDrive ו-335is, ו-2009-2011 335d.
    חיווט למערכת החימום והמיזוג עלול להתחמם יתר על המידה ולגרום למחברים להימס, וגם להגביר את הסיכון לשריפה, גם כאשר כלי רכב אינם מטופלים. ארבעה נהגים דיווחו על פציעות. ב.מ.וו אומרים שחיבור חיווט עלול להרוס ובמקרים נדירים לגרום לשריפות.

    ריקול של BMW בארצות הברית:
    בהתבסס על תוצאות החיפוש שסופקו, הנה ה-BMW הבולטים.
    פסולת בתא סוללה היברידי
    כלי רכב מושפעים: 4,509 היברידיות עם שנות דגם 2020-2021 (BMW 330E, 530E, 745LE, i8, X3, X5 ומיני קאנטרימן.
    בעיה: פסולת עלולה לגרום לקצר בסוללות ולהוביל לשריפה
    פתרון: בדיון; מומלץ לנהגים לא לטעון סוללות, לנהוג במצב ידני/ספורט, או להשתמש בהנעות הילוכים.
    פנסים פגומים. כלי רכב מושפעים: 4,265 רודסטרים של BMW Z4 שנת דגם 2019-2020.
    בעיה: ראות מופחתת, הגדלת הסיכון להתרסקות.
    פתרון: תיקון אחזור זמין דרך סוחרי BMW; בדרך כלל לוקח פחות מחצי יום.
    ניתוק ספוילר אחורי. כלי רכב מושפעים: 2020 X6 sDrive 40i, X6 xDrive 40i ו-X6 xDrive 50i. בעיה: סכנה בכביש וסיכון מוגבר להתרסקות. פתרון: בעלים יקבלו הודעה בדואר מחלקה ראשונה; מרכזי BMW מורשים מקומיים יעריכו ויחליפו את הספוילר בדבק מתאים ללא תשלום.
    ניתוק אור בלם שלישי. רכבים מושפעים: 2,728 רכבי M6 גראן קופה שנת 2014-2019. בעיה: סיכון גבוה יותר להתרסקות עקב תאורה חיצונית לא מספקת. פתרון: הודעות שנשלחו לבעלים באפריל 2020; הבעלים המליצו לא לנהוג ברכב עד לתיקון; תיקון חינם במרכזי BMW המורשים, אורך לפחות שעה אחת.
    כשל במותחן מראש של חגורת בטיחות אחורית חיצונית.
    כלי רכב מושפעים: 135 רכבי דגם 2019-2020 330i ו-330i xDrive בעיה: הנוסע עלול להחליק קדימה במהירות ולהיפצע במהלך תאונה
    פתרון: מכתבים שנשלחו לבעלים ב-10 בפברואר 2020; תיקון חינם אצל סוחרי BMW מוסמכים, אורך כשעה
    תקלה ביחידת הבקרה של מחולל קול מלאכותי
    כלי רכב מושפעים: 4,926 מכוניות סדאן 2024 i5 eDrive40 ו-i5 M60.
    בעיה: ייתכן שלא צליל אזהרה חיצוני להולכי רגל.
    כולכם צריכים לשים לב שיש בעיה עם הסוללה של הדגמים 330E, 530E, 745LE שהן מכוניות היברידיות.

    סגור תגובה

  • 18. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 17-08-2024

    14. התגובה שלי למעלה היא בשבילך כי אין מספר 34.

    סגור תגובה

  • 19. מסכן ...חייב שישמעו אותו. בטח הוא מוכה בבית (לת)
    מלאכי, 18-08-2024

  • 20. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 18-08-2024

    שכחתי לציין שקבלתי תעודת חוקר מאוניברסיטה מחרטיסטן אחרי שיחה טלפונית.
    אני חוקר מורשה לכל דבר, כתוב בתעודה ששלחו לי.
    מתמחה בגרוטאות ישנות, הסנפת בנזין, קנדה וצפון אמריקה, יועץ לישראלים כי הם לא מבינים כלום.
    כמו כן מקבל שכר מחברות הדלק ללכלך על כל דבר שקשור בחשמליות. מה לעשות צריך להתפרנס.
    המומחיות שלי היא לכתוב דברים לא קשורים ולא מעניינים שיחשבו שאני חכם (אתם לא יודעים שבעצם אפילו עברית אני לא יודע והכל זה גוגל או AI).

    סגור תגובה

  • 21. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 18-08-2024

    20. יש לך הרבה בעיות כי אתה אידיוט, מטומטם, טיפש ואין לך שכל בראש וכנראה יותר.

    סגור תגובה

  • 22. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 18-08-2024

    21. אתה אידיוט ללא פתרון, אידיוט בריבוע, תקפוץ לים ותפסיק לבזבז מקום באתר הזה.
    תפסיק להזדהות בשמי, אני דני האמיתי!

    סגור תגובה

  • 23. ב.מ.וו חברה שבגדה במסורת שלה 
    נו באמת, 18-08-2024

    רכבים מכוערים ושמנים - כבר ממש לא חוויית הנהיגה המושלמת.
    נראה כמו מוצר סיני.
    הסדרה 8 היא הצדיקה האחרונה וגם אותה יהרסו בקרוב.

    סגור תגובה

  • 24. מוריסון 
    תומי ממונטריאול, 18-08-2024

    לדני מטורונטו - אתה עושה מעצמך צחוק ועוד ייצא מזה - גורם לנו קנדים יהודיים בושות גדולות. למה שלא תלמד לסתום את הפה ולהפסיק לקשקש על הבנטלי שלך שאני קונה פה ב 10K קנדי ועוד נשאר לי עודף. עושה לי הרושם שאתה חושב שמישהו מתלהב בגלל שאתה חי בטורונטו? ממש לא. מבקש ממך להפסיק לעשות פדיחות.
    מבקש אני סליחה מכולם פה בשם דני טרנטה

    סגור תגובה

  • 25. 1 צודק . 
    דני, 18-08-2024

    רוב כתבות הרכב מדגישות את המהירות ביציאה... 0.01 יותר או פחות כאילו רוב הקוראים מתעסקים בזה ביומיום.

    סגור תגובה

  • 26. דני... דני, דני... 
    שימי מת"א, 18-08-2024

    אמרתי לך כבר. אתה חייב לאמלק את התגובות.
    נניח תוסיף בהתחלה:

    אמ;לק: הסוללות מוציאות קרינה חריגה.

    ואח"כ תפרט. כי התגובה לפעמים יותר ארוכה מהכתבה!
    חוץ מזה אתה צריך לבקש שכר מ icar כי אתה מוסיף להם הרבה מידע לאתר.

    סגור תגובה

  • 27. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 18-08-2024

    24 תומי. הסיבה שאני מגיב היא ללמד קוראים שאינם מכירים מכוניות ובפרט רכבי EV ולכן אין שום דבר רע עם האמור לעיל. הקוראים אוהבים את ההערות בתגובות שלי.
    אין שום פסול לומר זאת כלפי קנדים, קוראים מארה"ב וישראל.
    יש בוטים = אידיוטים מתחזים ומשתמשים בשמי.
    אני גס רוח כלפי הקוראים שמקללים אותי ואומרים דברים שאינם נכונים עלי.
    אתה לא צריך לבקש סליחות בשבילי.
    סתום את הפה שלך אם אתה לא אוהב את התגובות שלי ואת אותה עצה עבור האחרים.
    הנה משהו מעניין על הבנטלי. ירד גשם רב וקשה אתמול בטורנטו. אשתי אמרה לי שהאזעקה מופעלת בבנטלי. אני חושב שזה היה בגלל ברק שהפעיל את מערכת האזעקה. אני גם חושב שזה בגלל שהמערכת כוללת רכיבים אלקטרוניים. לאחר זמן קצר האזעקה הפסיקה. אני עדיין צריך לאמת את זה.

    סגור תגובה

  • 28. הבנאדם גמור! "הקוראים אוהבים את ההערות בתגובות שלי" - אף אחד לט אוהב את התגובות שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (לת)
    לוקו, 18-08-2024

  • 29. מוסיף על לוקו: טעות - "ללמד קוראים שאינם מכירים מכוניות ובפרט רכבי EV": אנחנו מבינים לבד ולא צריכים את השקרים שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (לת)
    אלי, 18-08-2024

  • 30. מכוניות חשמליות ייעלמו שייעלמו הטלפונים הסלולריים והתקשורת האלחוטית 
    שלומית, 18-08-2024

    כל עוד יש את הנל שמקרינים הרבה יותר מכל חשמלית - אין בעיה עם "קרינה" של חשמליות.
    גם "מכוניות חשמליות מזהמות יותר" הוכח כשקר.
    טוב שיש לכם חלומות

    סגור תגובה

  • 31. מציע לדני לפתוח עסק לייעוץ 
    חיים, 18-08-2024

    גם ירוויח כסף ויהיה יותר אובייקטיבי וגם נפטר ממנו הנודניק המעצבן הזה

    סגור תגובה

  • 32. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 18-08-2024

    אני אמרתי, שקר כל שהוא, ואתם תגידו אמן
    הבנטלי שלי יותר טובה... בלה בלה
    הלינקולן שלי יותר טובה ... בלה בלה...
    הפוקוס של אשתי ....בלה בלה
    הסיטרואן הישנה שלי .... בלה בלה
    אצלנו בקנדה.... בלה בלה
    חשמלי זה רע .... בלה בלה
    רק בנזין... בלה בלה
    X אתה צודק
    Y אתה אידיוט ואין לך פתרון
    Z אתה מטומטם אני צודק ואסור לסתור אותי!!!
    אני דני מטורונטו ואתם אפסים מישראל

    סגור תגובה

  • 33. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    30. ציוד פנימי: ELF MF בתוך מכונית חשמלית הוא בדרך כלל מתחת ל-0.10 mT בערך, כאשר הרמה המקסימלית אינה עולה על 0.2 mT ליד ציוד פנימי המסופק על ידי DC (כבלים, ערכת סוללות) = 1,000 מיליגאוס.
    בתוך מכוניות חשמליות: קרינת EMF החזקה ביותר נמצאת ליד ציוד אלקטרוני פנימי, עם רמות של עד 30 µT = 300,000 מיליגאוס.
    הסטנדרטים העולמיים במיליגאוס הם
    0 - 2 בדירה. 0 - 4 בסדר = לא מסוכן. מעל 6 = מסוכן.
    מדדתי עד 125 מיליגאוס בתוך טסלה 3.
    לכן שלומית וכולכם בסכנה בתוך מכוניות חשמליות.
    לכן יש בעיה גדולה עם הקרינה בתוך מכוניות חשמליות וזה בהחלט לא שקר לפי הנ"ל.
    מכוניות חשמליות מזהמות בגלל החומרים המשמשים בתוך הסוללות שלהן. זה בגלל כרייה ועיבוד של החומרים אשר משומשים בתוך הסוללות.

    סגור תגובה

  • 34. דני אתה שקרן או טיפש!!! 
    אלי, 19-08-2024

    המדידות שלך עם המדיד המצוקמק שלך לא נכונות!
    תצרף קישור למחקר אמיתי (אתה חוקר לא).
    ראה מה CHAT GPT כותב על קרינה.

    בקיצור - הקרינה מחשמליות בתחום המותר!
    תוספת שלי: הקרינה ממכשירי חשמל גדולים, תקשורת סלולרית, WIFI ו BLUETOOTH זאת הקרינה המסוכנת!
    ChatGPT
    Yes, electric vehicles (EVs) do emit electromagnetic fields (EMF). These fields are generated by various components within the vehicle, such as the electric motor, battery, and power electronics. The levels of EMF emitted by EVs are generally considered to be low and are regulated to ensure they fall within safety limits.


    מכוניות חשמליות מזהמות, כמו כל דבר בעולם כולל אוכל, אבל הם מזהמות פי כמה פחות מכל סוג הנעה אחר. קישור למטה - תנסה להבין בעזרה של משהו שפוי שיודע לקרא אנגלית ולתרגם לך לשפה שאתה מבין.
    בשקלול של ייצור + שימוש שוטף.
    כולל הזיהום הגדול יותר של הסוללה בזמן הייצור.
    "כריה של חומרים מיוחדים לסוללה" מזהמת הרבה פחות משאיבת נפט, זיקוק נפט וייצור מנוע בנזין.
    https://theicct.org/wp-content/uploads/2024/07/ID-180-%E2%80%93-US-GHGs_brief_final.pdf

    אז אתה שקרן או טיפש שלא מפסיק לחזור על השטויות שלו!

    לך תזיין את השכל בפורום אחר.

    סגור תגובה

  • 35. כול מה שדני אומר הוא לא נכון - בדוק 
    דויד, 19-08-2024

    אין סכנה מקרינה, בטוח שהרבה פחות מסלולריים וקרינות WIFI שסביבנו 24\7.
    https://electricvehiclecouncil.com.au/docs/do-electric-vehicles-emit-dangerous-levels-of-electromagnetic-radiation/
    בדיקה רנדומלית מ YOUTUBE - תראו גם את התגובות.https://www.youtube.com/watch?v=vjma_S6EBO4

    סגור תגובה

  • 36. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    שכחתי לציין שקבלתי תעודת חוקר מאוניברסיטה מחרטיסטן אחרי שיחה טלפונית.
    אני חוקר מורשה לכל דבר, כתוב בתעודה ששלחו לי.
    מתמחה בגרוטאות ישנות, הסנפת בנזין, קנדה וצפון אמריקה, יועץ לישראלים כי הם לא מבינים כלום.
    כמו כן מקבל שכר מחברות הדלק ללכלך על כל דבר שקשור בחשמליות. מה לעשות צריך להתפרנס.
    המומחיות שלי היא לכתוב דברים לא קשורים ולא מעניינים שיחשבו שאני חכם (אתם לא יודעים שבעצם אפילו עברית אני לא יודע והכל זה גוגל או AI).

    סגור תגובה

  • 37. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    33 אתה אידיוט ללא פתרון
    אתה בוט מטומטם
    תקפוץ לים כי אתה טיפש

    סגור תגובה

  • 38. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    כולכם צריכים להיזהר ממכוניות חשמליות - תראו מה קרה לי ממכונית לא חשמלית: אני מפגר שלא מבין שאני מפגר=אני תמיד צודק=אתם טועים.
    עד שלא תגידו אמן על כל מה שאני אומר אני לא מפסיק!

    סגור תגובה

  • 39. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    היום ירד גשם חזק בטורונטו והיה רטוב, ידעתם שרטוב שיורד גשם? כנראה שלא, איזה מזל שאני קיים.
    גם הייתה תופעה שנקראת ברקים (בקנדה אין רעמים כי אנחנו במקום מיוחד...או שאני כבר לא שומע...). הברקים מאוד מסוכנים, הם פולטים קרינה חזקה, לכן כל פעם שיורד גשם אני נכנס מתחת לבנטלי ומסניף קצת דלק להירגע.
    עוד עצה מחוקר מדופלם: תמציאו עובדות, בדכ אף אחד לא בודק. אם כן אז תגידו שלא חייבים להוכיח כלום כי אני חוקר על ואולי יאמינו לכם. אם גם זה לא עוזר - תקללו את אמא שלהם שייבהלו.
    אין כמוני, נכון? מה הייתם עושים בלי בידע האדיר שלי?
    כיפק לדני!


    סגור תגובה

  • 40. כרגיל דני מנסה להרשים בחוכמתו אבל... 
    יבגני, 19-08-2024

    אומר שבמכונית חשמלית יש 1000 מיליגאוס (ELF MF) ו 300000 (ELF) מילי גאוס - אלה קרינות של כור אטומי בליבה!

    בנוסף ההמרות מטסלה לגאוס לא נכונות:
    0.2 mT שווה ל 200 µT אז לא יכול להיות ש 30µT שווה 300000 מילי גאוס ו 0.2mT שווה 1000 מילי גאוס.

    המרה נכונה:
    10µT = 100 mG
    mG זה מיליגאוס אחד

    אז בעצם, לפי דני, יש 300 ו 1000 מיליגאוס לפי המרה מטסלה והמקורות הפוכים.

    דני טוען שמדד 125 מיליגאוס ממכונית טסלה אך לא צוין באיזה מדיד, באיזה תדר, האם כל מקורות השידור חוץ מהמנוע והסוללה היו כבויים, האם הנסיעה הייתה ליד כבלי מתח גבוה, ליד אנטנות שמשדרות, ליד בניינים גדולים וכו.
    125 מיליגאוס לא נמדדו באף מבחן מצולם של מכוניות חשמליות, כל הקריאות מתחם ל 7 מילי גאוס על הסוללה או על המסכים . כמובן שכמה סנטימטרים מהסוללה הקרינה יורדת ל 2-3 מיליגאוס - אין השפעה על האנשים.

    הכי חשוב, מכוניות חשמליות פולטות קרינה בתדר נמוך מאוד והוא לא מסוכן! תדרים של סלולריים (5G), WIFI ן BT הרבה יותר מסוכנים (תדר גבוה שיותר קרוב לתדרי מיקרו) והם סביבנו 24 שעות ביממה.

    סיכום: תקראו בעצמכם מאמרים מדעיים ומבחנים של אנשים פרטיים ותבינו לבד - לא צריך את "מומחה הפורום" שלא מדייק, בלשון המעטה, בדבריו.

    סגור תגובה

  • 41. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן 
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    משתף מכתב שקיבלתי ממנכל האום

    דני היקר,

    תודה על תגובתך לגבי הקרינה ממכוניות חשמליות.
    הבנו שתעינו כל השנים במדידות שלנו ובעצם המכוניות החשמליות מזיקות לבריאות.
    אנחנו מתחייבים לפעולות הבאות:
    לתבוע את כל אלפי המדענים והאנשים הפרטיים שמדדו שהקרינה לא מסוכנת.
    לאסור במיידי את כל מכירת המכוניות החשמליות.
    לתת קנסות כבדים לבעלי מכוניות חשמליות.
    לחייב אנשים לקנות רק מכוניות דיזל ובנזין עד שנת ייצור 2000.
    להתעלם ממיליוני מקרי המוות שקשורים לזיהום דלק בשנה ומעשרות מיליוני החולים מזיהום הדלק.
    נחייב שלכל אדם יוצמד סלפון לראש לכל שעות היממה כי הם לא מסוכנים.

    תודה שוב, שתגיע לניו יורק תדע שיש לך מקום של כבוד אצלנו ליד הנציג האירני.

    מנכל האום



    רואים שצדקתי תמיד, אני גאון!

    סגור תגובה

  • 42. ביצועים, חיסכון ושימושיות: ב.מ.וו חשפה M5 סטיישן  
    DANY_FROM_TORONTO, 19-08-2024

    משתף מכתב שקיבלתי מאילון מאסק:

    דני היקר,
    תודה שהארת את תשומת ליבי לגבי הקרינה ברכב חשמלי.
    בזכות המדידות המדוייקות שלך אני הולך לסגור את טסלה ובכך להציל חיים של אלפי אנשים.
    החל משנה הבאה בכול הטסלות יהיה מנוע בנזין ולא יהיה שום רכיב אלקטרוני כדי שלא יקרין על הנוסעים. גם את המצבר והאלטרנטור אני הולך להוריד כדי שלא יהיה שום חשמל ברכב. ההנעה תהיה עם מנואלה בלבד.
    שוב תודה דני היקר. אני מזמין אותך להחליף את המנכל של טסלה כי התרשמתי מאוד מהכישורים שלך ומהמודד שלך ובעיקר מהבנטלי שלך שאני עדיין מחכה לתמכור לי אותה.

    שלך באהבה גדולה,
    אילון מאסק.

    סגור תגובה

  • 43. אני קונה רכב חשמלי רק כי דני אומר שלא כדאי (לת)
    יורם, 19-08-2024

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה