דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מקסוס בשלישית: היצרנית הסינית שוברת שיאי זיכיון מקומיים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אוטו חן היא היבואנית השלישית של מקסוס הסינית
  • תשווק צמד מיניוואנים והיצע רחב של מסחריות
  • המחירים אטרקטיביים במעט מאלה של UMI

מתקפה משולשת: אוטו-חן מתחילה את פעילותה כיבואנית שלישית במספר לדגמי מקסוס, לצד צ'יינה מוטורס ו-UMI הוותיקות שהחלו בשיווק המותג הסיני בחודש שעבר. היא תציע צמד מיניוואנים מסדרת מיפה במחיר נמוך ב-2,000 עד 5,000 שקל מהמחיר שבו הם נמכרו עד כה, ותשווק בנוסף גם ארבעה דגמים מסחריים-חשמליים מסדרת eDELIVER.

שני המיניוואנים יוצעו במפרט המוכר, עם מנוע בודד מלפנים (245 כ"ס) וזינוק ל-100 קמ"ש שאורך 8.7 שניות במיפה 7, ו-8.9 שניות במיפה 9. ה-7 יוצע עם אפשרות לבחירה בין סוללת 77 קוט"ש וטווח נסיעה של 415 ק"מ, או עם סוללת 90 קוט"ש וטווח של 486 ק"מ. ה-9 יוצע רק עם הסוללה הגדולה וטווח נסיעה של כ-430 ק"מ.

למשפחה המורחבת: מקסוס מיפה 7 מציע מקום לשבעה נוסעים (שני מושבי קפטן בשורה השניה ומקום לשלושה בשורה השלישית) וישווק בשתי רמות אבזור. לבסיסית (213 אלף שקל) לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע (בגודל "12.3 כל אחד), מצלמות היקפיות, מושבים דמויי עור עם כוונון חשמלי לנהג ופתיחה חשמלית לדלת ההזזה הימנית.

הגרסה הבכירה עם הסוללה הגדולה (247 אלף שקל) מוסיפה ריפודי עור (נאפה) עם חימום ואוורור למושבים הקדמיים וכוונון חשמלי גם לנוסע, משטח טעינה אלחוטי, חלון שמש ופתיחה חשמלית גם לדלת השמאלית ולתא המטען.

מיפה 9 יוצע בשלוש רמות גימור. לבסיסית (271 אלף שקל) שמיועדת לשמונה נוסעים יש ריפוד דמוי עור, לוח מחוונים דיגיטלי ("7) ומסך מגע ("12.3). גרסת הביניים (300 אלף שקל) מוסיפה וילונות צד, משטח טעינה אלחוטי, חלון שמש, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים ופתיחה חשמלית לדלתות ההזזה ולתא המטען.

לגרסה הבכירה (ב-350 אלף שקל) צמד מושבי קפטן בשורה השניה (7 מושבים בסך הכל) עם צמד מסכי מגע לשליטה במערכת הבידור נוחות, בעוד למושבים קדמיים חימום, אוורור ועיסוי.

מערך הבטיחות זהה בשני הדגמים ובכל הגרסאות וכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב והתרעת שטח מת כולל על פתיחת דלת.

חשמל לעסקים: היבואנית תשווק גם ארבעה דגמים מסחריים. הבסיסי שבהם, e-דליבר 3 (מ-185 אלף שקל) כבר משווק כאן מזה ארבע שנים באמצעות צ'יינה מוטורס, כאלטרנטיבה לסיטרואן e-ג'מפי. הוא יוצע בתצורה מסחרית-סגורה בלבד עם צמד מקומות ישיבה מלפנים ואורך של 455 ס"מ. מנוע קדמי מספק 160 כ"ס וסוללת 50 קוט"ש תאפשר טווח צנוע של 269 ק"מ. בשונה מבעבר, הוא יוצע עם מערכות בטיחות אקטיביות.

ה-e-דליבר 5 המודרני יוצע גם הוא (מ-225 אלף שקל), ויתחרה באותה הקטגוריה בשתי מידות של אורך (480 או 525 ס"מ) וגובה (196 או 218 ס"מ), ובסך הכל בשלוש תצורות מרכב (קצר-נמוך, קצר-גבוה, ארוך-נמוך). עם מנוע קדמי דומה (163 כ"ס) אך סוללה גדולה יותר (64 קוט"ש) וטווח נסיעה של בין 316 ל-339 ק"מ בהתאם לגרסה.

ה-e דליבר 7 (מ-280 אלף שקל) יהיה אלטרנטיבה חשמלית למסחריות גדולות (דוגמת פיאט דוקאטו) במשקל כולל של 3.5 טון, מה שיאפשר נהיגה עם רשיון לרכב פרטי (B1) עם 544 ס"מ לאורך ובשתי מידות גובה (199 או 239 ס"מ). למנוע החשמלי קדמי 204 כ"ס עם סוללת 88 קוט"ש שתעניק לו טווח של 364 ק"מ.

ה-e דליבר 9 (מ-300 אלף שקל) הוא האח הגדול במשפחה וגם הוא שווק כאן בעבר. עם 594 ס"מ לאורך ובשתי תצורת גובה (251 או 277 ס"מ) ומשקל כולל של 3.5 או 4.25 טון בהתאמה, המחייב רישיון C1 לגרסה הכבדה. יחידת ההנעה והסוללה זהות לאלו של ה-e-דליבר 7, אך טווח הנסיעה המירבי קצר בכמעט 50 ק"מ ועומד על 317 ק"מ בלבד.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה