דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הטנדר החשמלי של KGM יגיע ארצה עד סוף השנה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • עוד טנדר חשמלי מהמזרח, הפעם מקוריאה
  • יבוסס על טורס EVX
  • צפוי להגיע לישראל בסוף השנה
  • מתחרים: מקסוס e-טרון 9 ו-BYD שארק

חשמל קוריאני: KGM (לשעבר סאנגיונג) חשפה את המוסו EV, טנדר חשמלי בייצור סדרתי המבוסס על ה-O100 אותו הציגה היצרנית כאב טיפוס לפני כשנתיים בסיאול. הוא יהיה טנדר חשמלי ראשון למותג, וצפוי להגיע לאולמות תצוגה בקוריאה תוך שבועות ספורים. תאריך שיווק גלובלי עדיין לא נקבע, אך הוא צפוי להגיע אלינו עוד השנה.

בסיס רך: היצרנית לא חושפת עדיין פרטים מלאים, אבל הטנדר המסקרן יבוסס על פלטפורמת הטורס EVX, גרסה חשמלית לרכב הפנאי המשווק אצלנו עם מנוע בנזין.

מערכת ההנעה החשמלית ברכב הפנאי משלבת מנוע קדמי (207 כ"ס) וסוללת 73.4 קוט"ש שמעניקה טווח של 462 ק"מ, עם יכולת תפעול אבזור חיצוני (V2L). יש להניח כי בטנדר תשלב KGM גם מנוע נוסף מאחור, על מנת להקנות לו הנעה כפולה בדומה למתחריו.

העיצוב החיצוני כמעט וזהה לאב הטיפוס שהוצג לפני כשנתיים, עם חרטום אגרסיבי ויחידות תאורה צרות ופסי הגנה סביב המרכב עם קשת הגנה לשמשה האחורית.

המשפחה מתרחבת: KGM הודיעה כי בכוונתה להפוך את השם 'מוסו' לתת-מותג ייעודי לטנדרים הקוריאניים, ופרסמה איורים של גרסאות קצה על בסיס הדור הבא והרביעי בשושלת הטנדר, זה שיחליף את מוסו ספורט הנוכחי שהוצג כבר לפני שבע שנים.

אלו כוללים גרסת מוטורהום עם תא ייעודי על הארגז, לצד גרסה ספורטיבית עם צמיגי שטח גדולים וצמד מפלטים מאחור, העשויה להיות אלטרנטיבה למתחרים כמו פורד ריינג'ר ראפטור ושברולט קולורדו ZR2.

מה אנחנו חושבים: היצרנית הקוריאנית, מוותיקות התעשייה שהתפרסמה הודות לייצור רכבי פנאי ושטח, מעולם לא זכתה להכרה הגלובלית הנדרשת לצורך הצלחה בשווקים מעבר לקוריאה. בוודאי לא בדומה למתחרותיה מבית כמו יונדאי וקיה. כעת, תחת בעלות חדשה שהצילה אותה מהכחדה, נדמה ששיש רוח גבית בהנהלה לחידוש היצע הדגמים הוותיק מדי, תוך המתמקדות בנקודות החוזקה ההיסטורית שלה: רכבי שטח וטנדרים. אנחנו בעד.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה