דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מגדילה את ההיצע: ליפמוטור מתכננת לחשוף רכב פנאי נוסף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ליפמוטור מציגה את ה-B10, בינתיים תחת הסוואה
  • יצטרף ל-T03 ול-C10 שנחתו באירופה עכשיו
  • השיווק בישראל יתחיל בשנה הבאה

עוד אחד מסין: ליפמוטור הסינית מציגה קדימון לרכב פנאי חדש בשם B10, אח קטן ל-C10 אשר ישלים שלישייה חשמלית שמייעדת היצרנית לאירופה, לצד ה-T03 הקטנה שכבר נמכרת אצלנו. חשיפה רשמית צפויה לתערוכת פריז שתיפתח בעוד כשבועיים, לינו הוא צפוי להגיע באמצע 2025 באמצעות סמלת, היבואנית החדשה של המותג.

מתמונות ההסוואה שפורסמו ניתן לזהות קווים אנכיים שיעניקו לו פרופורציות של רכב שטח, לצד פריטים מודרניים כמו יחידות תאורה מפוצלות וידיות דלתות נשלפות, האחראיות גם על שיפור מקדם הגרר.

מה עוד צריך לדעת: לעומת ה-C10, המתחרה בטסלה מודל Y ובאקספנג G6 עם 474 ס"מ בין הפגושים, אורכו של ה-B10 יהיה כ-450 ס"מ, ולכן הוא צפוי להתחרות בדגמי פנאי קומפקטיים יותר כמו BYD אטו 3, ג'ילי גאומטרי C, סקודה אלרוק, קיה EV3 וזיקר X. סרחי עודף קצרים אמורים לאפשר ניצול מיטבי של הממדים לטובת מרחב הפנים.

בליפמוטור לא מספקים בינתיים פרטים על יחידות ההנעה או הסוללות, אך מצהירים כי המטרה היא "להביא טכנולוגיה מתקדמת לקהל רחב יותר" - מה שעשוי לרמז על מחיר כניסה אטרקטיבי.

נזכיר כי קונצרן סטלנטיס מחזיק ב-20% מהשליטה בליפמוטור, והשתיים הקימו חברה משותפת בשם "ליפמוטור אינטרנשיונל", שם יש לסטלנטיס נתח של 51% - ובאמצעות חברה זו חודרת החברה לאירופה בימים אלו, עם כוונה למכור ביותר מ-10 שווקים ולייצר חלק מהדגמים בפולין כדי לעקוף קנסות מיסוי.

מה אנחנו חושבים: ליפמוטור מצטרפת לשורה ארוכה של יצרנים סיניים שרוצים לכבוש את אירופה, חלקם גם החל לייצר ביבשת, או מתכנן לפתוח פסי ייצור כאלו בעתיד הקרוב. אבל הדרך לליבו של הנהג האירופאי אינה קלה, כפי שמגלים לאחרונה חלק מהמתחרים של ליפמוטור.

למרות הסיוע של סטלנטיס, שמכירה היטב את השוק המקומי, ליפמוטור תידרש להביא ערך מוסף שאין למתחרות - בין אם מדובר באיכויות גבוהות או במחיר אטרקטיבי שקשה לסרב לו. ושני המשתנים האלו, לפחות בכל הנוגע ל-B10, עדיין אינם ידועים.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה