דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פרסום ראשון: ניצב בדימוס יורם הלוי בדרך לרלב"ד

Getting your Trinity Audio player ready...

מהמשטרה לרלב״ד: ניצב בדימוס יורם הלוי הוא המועמד שצלח את ועדת המינויים ויהפוך בקרוב ליו״ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. הלוי הוא מועמדה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, ולאחר אישורו בוועדה יעבור האישור להצבתו בתפקיד לדיון בישיבת הממשלה הקרובה.

יורם הלוי

נזכיר כי הרלב״ד מתפקדת כבר חמישה חודשים ללא יו״ר, לאחר שהיושב ראש הקודם (ומייסד עמותת אור ירוק) אבי נאור, התפטר מתפקידו לאחר שהבהיר במכתב לעובדיו כי ״לא בשלו התנאים להוביל תוכנית לאומית רחבת היקף שתחולל את השינוי ההכרחי במפת תאונות הדרכים.

כזכור, רק ביום חמישי האחרון הודיע מנכ״ל הארגון, ארז קיטה, כי בכוונתו לעזוב את תפקידו לאחר שנה וחמישה חודשים בלבד. קיטה שקיבל את התפקיד לאחר חמש שנות פעילות כמנכ״ל עמותת אור ירוק, אמר כי החליט לעזוב כדי לעסוק בתחומי עניין אחרים.

היו״ר המסתמן החדש, הלוי (60, נשוי +3) שירת 34 שנים במשטרת ישראל בתפקידי פיקוד שונים. ב-2007 מונה למפקד הימ״מ, שנתיים מאוחר יותר קודם לדרגת ניצב ובמקביל לתפקידו בימ״מ החל לשמש גם כמפקד יחידת להב 433, יחידת העילית של המשטרה המאגדת בתוכה מספר יחידות מיוחדות של המטה הארצי.

במאי 2010 עזב את היחידה ומונה למפקד אגף קהילה ומשמר אזרחי, ולאחר שנה עבר לפקד על משמר הגבול. שנה לאחר מכן, כחלק מסבב מינויים, התמנה למפקד מחוז מרכז שם פיקד במשך ארבע שנים וב-2016 מונה למפקד מחוז ירושלים.

הלוי פרש מהמשטרה ב-2019 לאחר שהשר לביטחון פנים דאז גלעד ארדן העדיף לתמוך במשה אדרי לתפקיד המפכ״ל.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה