דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

תחיית המתים - הונדה פרלוד חוזרת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אחרי 23 שנים, הונדה מחזירה את הפרלוד
  • על בסיס הסיוויק, עם מנוע היברידי מתקדם
  • הגעה לכבישי אירופה - בסוף 2025

הקופה חוזרת: פרלוד, מכונית הקופה של הונדה, צפויה לחזור לכבישי אירופה אחרי כמעט רבע מאה מאז הופסק ייצורה. נזכיר כי הפרלוד הוצגה כקונספט כבר בתערוכת לוס אנג'לס בנובמבר אשתקד, וצפויה לערוך הופעת בכורה ציבורית בפסטיבל המהירות של גודווד בסוף השבוע הקרוב. הגעה לאולמות התצוגה לא צפויה לפני סוף השנה הבאה.

מה אנחנו יודעים: כבסיס צפויה לשמש פלטפורמת הסיוויק המשפחתית עם מערכת הנעה היברידית, אם כי היצרנית היפנית לא פרסמה כל פרט טכני רלוונטי. בינתיים היא מסתפקת במראה החיצוני המרשים, עם פגושים בהם משולבים מסיטי אוויר, צללית קופה קלאסית עם ספוילר בקצה תא המטען. ידיות פתיחת דלתות מוסלקות וחישוקי "20, מהם מציצים קליפרים של ברמבו. שם הדגם מוטבע על חלקה האחורי, בדומה למקובל בדגמי פורשה.

לדברי טומויוקי יאמאגמי, המהנדס הראשי וראש מחלקת פרויקטים גדולים ביצרנית היפנית, "הפרלוד החדשה משלבת את כל הניסיון שנצבר ב-25 השנים האחרונות במחקר ופיתוח של מערכות הנעה משולבות חשמל. בפרלוד ישולבו היתרונות של המערכת ההיברידית, תוך שמירה על ה-DNA המוכר של היצרנית - יכולת דינמית והנאה מנהיגה".

מה אנחנו חושבים: הונדה נחשבה לאחת היצרנית המוערכות בעולם, מהנועזות והחדשניות בתעשיית הרכב היפנית ויש לכך דוגמאות רבות. אבל כבר שנים ארוכות שהיא מתמקדת בשוק האמריקאי הרווחי יותר עבורה, בסיני ובשווקי מזרח אסיה. לעומת זאת, את פעילותה באירופה (ובישראל) צמצמה משמעותית עם היצע דגמים דל, מיושן בחלקו ויקר מדי.

אבל יתכן וזה צפוי להשתנות בקרוב, שכן נדמה כי העובדה השוק האירופאי חווה ירידה בביקוש לדגמים חשמליים וגידול בהיברידיים, שכנע את הונדה לחזור אליו. והפרלוד שהייתה אחד הדגמים הנחשקים ביותר בהיסטוריה של הונדה, זו ששילבה מגוון מערכות מתקדמות ופורצות דרך (היגוי לגלגלים האחוריים למשל), היא הבחירה המתאימה ביותר לסמן סוג של רנסנס עבור היצרנית . רק צריך לקוות שהיא תעמוד בהבטחות ובציפיות של השושלת המשפחתית.

למאמר זה התפרסמו 21 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה