-
1. גיליתם את אמריקה
יתם, 14-03-2024
-
2. ממש לא נכון
ניר, 14-03-2024
BYD אטו 3 עושה בממוצע 390 כשנתוני היצרן הם 420 , כלומר סטייה של 8 אחוז בלבד. מוזמנים לבדוק בעלי BYD
סגור תגובה
-
3. TESLA
משה, 14-03-2024
שכחתכם את הטובה ביותר ולא סתם - היא מצהירה ועומדת בטווחים שלה, מעבר לייתרונות אחרים ברורים
סגור תגובה
-
4. נו באמת אנחנו מדינה קרה?
אביב, 14-03-2024
ברור שהטווח הוא לא ראלי ותלוי בטמפרטורה במיוח שקר ואיך זה רלוונטי לישיראל שלרוב חם !!
סגור תגובה
-
5. בטמפטורה נמוכה הטווח לא גדל? (לת)
ט, 14-03-2024
-
6. זו הרעה החולה של הסוללות כיום
סוללולוג ;-), 14-03-2024
ולכן, אם תגשו לדוגמא לסוללות עבור אגירת אנרגיה, תראו שמערכות השלמות קיימת מערכת לייצוב טמפרטורה ברוב המקרים.
דבר נוסף שלא מוזכר זה לא רק הטווח אלא הכמות בפועל של טעינות ופריקות מלאות של הסוללות. ככל שסוטים מהטווח הנורמאלי (20-30 מ"צ) כמות הטעינות והפריקות המלאות יהיו קטנות, לעיתים משמעותית. אם הסוללה נטענת ונפרקת נניח ב 40, או 45 מ"צ, תקבלו מספר סבבי טעינה ופריקה מלאים קטנים עד אפילו 50% מאלו שדווחו על-ידי היצרנים עובור 25 מ"צ. ואילו תעשו זאת בטמפרטורות נמוכות מ 15 מ"צ, לעיתים תרדו לכמות טעינות ופריקות קטנה משמעותית אפילו מ 50%. כך גם לגבי מצבי טעינה- ככל שתשאירו את הסוללה זמן רב יותר כשהיא ב "100%", זמן החיים של הסוללה יקטן. (ויש עוד כמה וכמה דברים נוספים).
סגור תגובה
-
7. לנשום דלק וסולר
דייב, 14-03-2024
זה העתיד ואז יהיה לכם וליבואני הרכב טוב
סגור תגובה
-
8. לא נכון - SKYWELL 410 KM אחרי שנתיים
גל, 14-03-2024
הדגם שאני נוהג עליו (ולא ממליץ בכלל!) ET5 יש לי 48000 קמ והטווח שלי 410 קמ .
בטווח הם באמת נותנים את מה שאמרו (92%) אבל באיכות המרכב זה סיני
סגור תגובה
-
9. בחברות הסיניות יותר גרוע
אחד שלא יודע, 14-03-2024
-
10. יש לי אניאק 80
יולי צח, 14-03-2024
נסעתי 57000 ק"מ מחודש ספטמבר 2022.
אכן למדתי לנסוע רגוע.לא איפסתי כלל מחשב הרכב שנותן ממוצע מצטבר.והממוצע שלי הוא 16.4 קו"ש ל100 ק"מ עם בטריה של 82. שזה אומר ממוצע של 500 ק"מ לטעינה .כאשר היצרן נותן 517. קרוב לאמת.
סגור תגובה
-
11. לא בדקו סיניות
נועה, 14-03-2024
-
12. חחחחחחחחח No shit!
ענק!, 14-03-2024
תכף יגיעו למסקנה שרכב חשמלי מזהם פי 2 יותר לקילומטר נסועה, בגלל שהצמיגים נשחקים מהר יותר וכבישים נהרסים מהר יותר (חשמליות יותר כבדות).
ועוד לא דיברנו על זה שהתשתית לא תומכת בכמות החשמל שתספק אפילו ל 20% מסה"כ הרכבים אם יוחלפו לחשמליים. כי פשוט אין מאיפה לקחת.
סגור תגובה
-
13. ל 4: אתה בטח נוסע ללא מזגן ב +40 חום? (לת)
כככככ, 14-03-2024
-
14. חכו ל40 מעלות חום בקיץ
., 14-03-2024
-
15. מדהים
בנצי בנזין, 14-03-2024
אומרים לאנשים בפנים שעובדים עליהם עם החשמלי בגדר של עקיצה ממש והם רצים לקנות , שלא לדבר על התקלות בסיניות .
סגור תגובה
-
16. פורד לייטניג
רן NY, 14-03-2024
הייתי בין המאושרים הראשונים לקבל פורד f150 Lightning,
לאחר 4 חודשים שמחתי להפרד ממנו מאחר ולא עמד בציפיות ולא בטווח.
בחורף הניו יורקי, הטווח ירד ב 40%
סגור תגובה
-
17. רכב בנזין צורך לפי נתוני יצרן
דן, 14-03-2024
הטויוטה שלי צורכת בקיץ לפי נתון יצרן או מעט יותר טוב מנתון יצרן. בחורף ב -20 הצריכה עולה.
סגור תגובה
-
18. מכונית מהניילון לעומת מכונית עם ותק
אמיר, 14-03-2024
מניסיון - כל החבר'ה שכל כך מרוצים מהאוטו שלכם - רוב הסיכויים שהוא דנדש או שאתם ממש נוסעים קצת.
לא צריך יותר מדי ,אבל אחרי 30-40 טעינות ונסיעות בתוך העיר ,הטווח ירד לכם פראי. הסוללה מתחילה לגסוס לאט לאט אבל בטוח.
סגור תגובה
-
19. המדינה והעולם לא מוכן לרכב חשמלי
אבי, 14-03-2024
כל הרעש על רכב חשמלי מוגזם ומיותר. הרכבים האלה לא מוכנים עדיין להחליף את הבנזין.
אתם מתארים לעצמכם מה יקרה אצלנו אם יהיו פה מאות אלפי רכבים חשמליים? אין עכשיו מספיק חשמל בשביל הבתים, אז מי יטעין את כל הרכבים? שלא לדבר על הבלאגן בעמדות הטעינה.
בקיצור, הפתרון היעיל זה רק הברידי.
סגור תגובה
-
20. Leo
יש לי Atto3, מוצהר 430 קמ , 14-03-2024
בפועל אני מקבל בין 270 ל290
בחורף הממוצע היה אף פחות סביב 250
גרוע מאוד
סגור תגובה
-
21. פוקח העיניים (לת)
כתבה זו מומנה ע"י רכבי הבנזין אשר ממנים את הפרסומות באתר זה :), 14-03-2024
-
22. חוסר התחשבות בלקוח של היצרנים
רונן, 14-03-2024
לו היה ליצרן חשוב שהרכב ייסע מרחק סביר עם מצבר מלא. הוא היה מתקין בקרת טמפרטורה, למצבר ודואג שהמצבר יהיה בטמפרטורה המיטבית.
סגור תגובה
-
23. קונה 2022
ולדימיר, 14-03-2024
זה נכון שבחורף טווח נסיעה קטן יותר מזה שהבטיח הייצרן, אבל לא יותר מ 15%. חוץ מזה הרבה תלוי בפרופיל נסיעה.
סגור תגובה
-
24. כתבה לא רצינית
י., 14-03-2024
יש כ"כ הרבה חשמליות בשוק. אם כבר תנו נתונים מקיפים של מנעד רכבים רחב יותר.
סגור תגובה
-
25. חשמלי זה דרק
אני, 14-03-2024
גם בחברות הרכב הגדולות הבינו שחשמלי זה לא העתיד והם מפתחים יותר מימן , פלאג אין והברידי, חלקן סגרו את פסי היצור של החשמליות
סגור תגובה
-
26. 10 מעלות
בישראל תחתכו את זה ל-70, 14-03-2024
-
27. אני עם ג'ילי 460
עופר, 14-03-2024
נוסע רגיל ומגיע ל 15.8 קילווט ל 100 ק"מ. בדיקה שעשיתי לאחר נסיעה של 20,000 ק"מ הרכב עומד בהצהרת היצרן בכבוד.
סגור תגובה
-
28. גם הנייד שלי לא עובד כמו שיצרן אמר
ארי, 14-03-2024
למעשה, על כל מכשיר שמופעל בתנאים שונים. אין תקן לזה. כבעל אחת מאותן מכוניות שעושה דרכו לעבודה יום יום... התוצאות שאני מקבל משתנות מנסעיה לנסיעה. המחשב באוטו מספק מיידע על כמה ק"מ אבדו בגלל העצה מהירה מידי, כמה רוח היה באותו יום, טמפרטורה, כמה השתמשתי בבלמים לעומת שימוש במערכת הטעינה... בקיצור שונה מיום ליום ויהיה שונה מכל תקן שמישהו ייצר..
סגור תגובה
-
29. רוני
רוני, 14-03-2024
נוסע בג'לי ומגיע ללא קודי ל 450 ק"מ, כמו הצהרת יצרן. נסעתי 45,000 ק"מ, והכל מצויין, בקיץ עם מזגן, בחורף חימום כיסא
סגור תגובה
-
30. איזה שקר! טסלה עומדת בדיוק בטווחים שקבע היצרן (לת)
מתן, 14-03-2024
-
31. לא נכון?
מרטין, 14-03-2024
באמת? חשבתי שרק ברכבי שלק עובדים עלינו עם הצריכה. אני לא קונה מכוניות יותר בחיים!
סגור תגובה
-
32. לאדם הממוצע
שחר, 14-03-2024
שזהו רכב פרטי שמשמש לקילומטרז' לא גבוה. עדיף להחזיק רכב לא חדש עם מונטין לאמינות וזהו. לא מבין את כל האנשים סביבי שכל 3 שנים מביאים רכב חדש ב200 אלף וצפונה בליסינג או אפילו בפרטי. תשקיעו/תחסכו למקומות אחרים ולא חסר הפתעות בחיים.
סגור תגובה
-
33. אזרח (לת)
לא להקשיב ליבואנים האינטרסנטים, 14-03-2024
-
34. טסלה עם הביצועים הטובים ביותר
כפיר, 14-03-2024
אצלי רק 5% סטייה ממה שמצהירים וזה בבריטניה בטמפרטורות נמוכות.
שלא לדבר על כמות העידכונים והפיצ׳רים החדשים שמגיעים כל כמה חודשים כמו אייפון.
סגור תגובה
-
35. בדיוק כמו שארי אמר - אין משמעות להשוואת נתונים שנבחנו לא לפי התקן
ארצברג, 14-03-2024
וזה שבמדידה בתנאים שונים התקבלו תוצאות שונות בטח לא הופך את היצרנים לשקרנים...
גשם מגדיל את הגרר ומקצר את הטווח, טמ' נמוכה פוגעת בביצועי הסוללה ובנוסף חימום תא הנוסעים צורך אנרגיה. תוסיפו לזה מחזור נסיעה שונה מזה שבבדיקות התקן, ותקבלו תוצאות שאין שום משמעות להשוואה שלהן לתקן.
סגור תגובה
-
36. אני תמיד ממלא ב 100 שקל, אז זה לא משנה (לת)
אני, 14-03-2024
-
37. כמה עושה הלינקולן של דני טרנטה?? (לת)
פוקוס, 14-03-2024
-
38. זה ממש לא נכון
יעקב, 14-03-2024
ברשותי MG4 שהיצרן מצהיר על 435 ק"מ.
בנהיגה חסכונית אני עובר את המרחק שהיצרן קבע, כשנוהגים ברכב חשמלי צריך לשנות את הרגלי הנהיגה.
כנראה שבאירופה המשיכו לנהוג כמו ברכב בנזין.
יוץ מזה נראה שבאירופה הנתוניפ היו מגמתיים כי היצרנים לא רוצים לייצר מכוניות חשמל
סגור תגובה
-
39. בוקר טוב אליהו
דון קישוט, 14-03-2024
קניתי ג'ילי 485..... במציאות אוכלת חשמל בערך 30 עד 40 אחוז יותר ואני לא לוקח סיכון יותר מ 300 קמ להטענה מלאה. כששאלתי בחברה 'למה הפער הזה?ק התשובה שלהם הייתה: נסעת עם מזגן: כמה אנשים היו באוטו?....
עבודה בעיניים.......
סגור תגובה
-
40. גם מכוניות בדלק דומה
ישראלי_ד, 14-03-2024
הדיווח של היצרנים מבוסס על נסיעות ללא שימוש במזגן וללא פקקים בשעת נסיעה.
סגור תגובה
-
41. תלוי בכמה גורמים
איבגי, 14-03-2024
תלוי באופי הנהיגה, טמפרטורה בחוץ ועוד
חוץ מזה -מי נוסע יותר מ400 קמ ביום בפרטי?
סגור תגובה
-
42. רכב חשמלי גם מסרטן וגם מרמה
חקי חיון , 14-03-2024
חקי חיון
במכוניות חשמליות לא רק שמסרטנים אתכם אלא גם משקרים אתכם בעניין יכולות הנסיעה
סגור תגובה
-
43. חיי סוללה
מוטי, 14-03-2024
בחול לקחתי מונית רכב חשמלי של החברה המובילה. שאלתי את הנהג איך האוטו. אחרי מטר של קללות אמר שעבר שלוש מאות אלף קמ. ממעל 400 קמ לטעינה ירד ל 230 וטעינה עכשיו לוקחת הרבה זמן. חבריו עם רכב בנזין או היברידי מסיעים עשרות לקוחות כל היום והוא בודדים, ובשאר הזמן יושב כמו טמבל ומחכה לטעינה. מסקמה ש רק אחרי כמה שנים נדע אם מכונית חשמלית מסויימת השתלמה
סגור תגובה
-
44. באופן מפתיע
ארי, 14-03-2024
יש לנו במשפחה 2 ג'ילי והטווח לא רחוק מהמוצהר עם מזגן ו3-4 נוסעים חוצה את ה-400 למחזור טעינה ועוד נשאר סביבות 10%-8%
סגור תגובה
-
45. כתבה מטופשת
אסף, 14-03-2024
יש ככ הרבה גורמים שמשפיעים על טווח הנסיעה.
אני יכול לנסוע גם 200קמ על בטרייה של 400, ואם אתאמץ אגרד את ה 400 מלמטה בנהיגה מבוקרת.
משקל נסועה, מזגן, כביש מהיר או עירוני, תאוצה/פתיחות, הדבקות דוושה, טמפרטורה ועוד….
סגור תגובה
-
46. 200 אלף ש"ח, כדי לקבל רכב עירוני
אני, 14-03-2024
...רכב עירוני. חחחח.....
כמה שופוני??!!! קונים טויוטה ב400K ומקבלים רכב שנוסע 300KM
סגור תגובה
-
47. גילי עושה 460 בדוק. 420 ביום הכי קר
דודו, 14-03-2024
נסיעה מחיפה לירושליים וחזרה. 320 קמ הלוך חזור. עם עליות בחיפה ועליות בירושליים וביום הכי קר בשנה נותרו 100 קמ. בדרך כלל עושה נסיעה וזו וחוזר בין 140-160 קמ משהו בין 25-32 אחוז סוללה . נהיגה בהתאם למהירות המירבית המותרת.
סגור תגובה
-
48. אני ממשיך עם בנזין
מציאותי, 14-03-2024
אין לי עניין לסוע ברכב שנוסע שעתים ואז צריך שעה להטעין, מי שזה מתאים לו - שיהנה
סגור תגובה
-
49. זה אף פעם לא 400
לא רציני, 14-03-2024
מי נוסע עד שהסוללה פרוקה לחלוטין או מיכל הדלק יבש לחלוטין? ודלק פחות בעייתי יש אם נתקעים אפשר להביא ג'ריקן 5 ליטר, בחשמלי צריך גרר, שלא לדבר על כך שיש הרבה יותר תחנות דלק זמינות.
בנוסף פריקת סוללה לאפס מקצר את חייה, ונסיעה על ליטר הדלק האחרון מכניסה זיהומים למנוע.
נדיר שאני יורד מ 200 ק"מ טווח, גם ברכב בעירה פנימית ובטח בחשמל. כך שבחשמל בפועל יש בקושי 200 ק"מ יתרה. קפיצה בסופ"ש מחיפה לבקר את אמא בירושלים (וכמובן נסיעה חזרה) דורשת טעינה באמצע הדרך. יותר מ 150 ק"מ לכיוון, די גבולי בגלל העליות, ואני לא מוכן להיתקע בגלל פקק (שתמיד יהיה), ולצערי אין תחנת טעינה (איטית או מהירה) במרחק הליכה מהדירה של אמא. אז כל נסיעה למצוות כיבוד אב ואם דורשת חצי שעה טעינה באמצע הדרך.
סגור תגובה
-
50. עבודה בעניין
אבי, 14-03-2024
שום דבר לא ירוק ולא חסכוני גימק לכסף רכב חשמלי קישלון
סגור תגובה
-
51. לא מדויק לחלוטין
משה זוכמיר, 14-03-2024
כשנוסעים רגוע וביציבות, ללא שינויים קיצוניים - האניאק שלי נוסעת מעל מה שסקודה מפרסמים
סגור תגובה
-
52. https://www.youtube.com/watch?v=c10Ck84QgEI
המקור, 14-03-2024
https://www.youtube.com/watch?v=c10Ck84QgEI
סגור תגובה
-
53. מי מימן את הכתבה?
מוטי, 14-03-2024
מלא לחץ לקראת מעבר מלא לחשמל, אה?
נכון שהתקן מראה מצב יחסית אופטימאלי אבל כמו שניתן לרדת מהטווח המוצהר, גם לא מעט פעמים עברתי את הטווח המוצהר.
זה תלוי בהמון גורמים, מהירות נסיעה, משקל מועמס, האצה, קור/חום וכו....
סגור תגובה
-
54. מי צריך את החשמליות האלה??
DANY_TORONTO, 14-03-2024
הפוקוס 2003 של אשתי הרבה יותר טובה מכל החשמליות ועם יותר טווח!
סגור תגובה
-
55. חוכמולוגים
בר, 14-03-2024
תפעילו מזגן/חימום בנוסף ותראו איך זה משפיע על הצריכה..
סגור תגובה
-
56. מישהו כאן בלחץ
אורן, 14-03-2024
נוסע כבר 9 חודשים על איוניק 6. טווח מוצהר- 600 ק"מ, טווח בפועל- 540 ק"מ. טוען בבית ועם טווח כזה לא צריך טעינה ציבורית בכלל. לפני זה נסעתי שנתיים וחצי על נירו EV. שם הסטיה מהטווח המוצהר נמוכה אפילו יותר ושם לא הרגשתי דעיכה של הסוללה לאורך התקופה. נכון שהטווח מושפע מהפעלת מזגן, טמפרטורה חיצונית וכד', אבל זה נכון גם לרכבי בנזין. במיוחד באתר הזה יש מסע הפחדה נגד מעבר לחשמל, אבל מספיק להסתכל על הכביש ולראות שזה כנראה לא עובד. לא יכול להיות שכל כך הרבה אנשים פועלים מתוך טמטום.
סגור תגובה
-
57. לא ספרו הכל
נמרוד, 14-03-2024
הכתבה מתייחסת לשינויי טמפרטורה
איפה התיחסות להפעלת המזגן במיוחד במדינה חמה כמו שלנו
ואיפה הציחסות בהפעלת הקרוז קונטרול שזולל משאבי מצבר
בקיצור המכוניות הישמליות בתחילת הדרך ומציע לא להיגרר לטרנד
סגור תגובה
-
58. יש טעינה חינם במקום העבודה
ש, 14-03-2024
ועדיין לא רוצה חשמלי כי מזהם פי 2 ויותר. אולי בעוד 10 שנים
סגור תגובה
-
59. גם רכב דלק
EV OWNER, 14-03-2024
גם לרכב שמונע ע"י דלק יש ביצועים פחותים בהתאם לתנאי מזג האוויר. הקילומטרג' המוצהר תמיד מתיחס לתנאים אופטימליים, והביצוע בשטח משתנה בהתאם.
סגור תגובה
-
60. הג'ילי שלי עושה 460 קבוע ויותר
דוד, 14-03-2024
-
61. ל-4 - יותר גרוע, אנחנו מדינה חמה !
אבי, 14-03-2024
והמזגן לא עובד על סנדוויץ' ביילו, הוא זללן סוללה.
סגור תגובה
-
62. בקיצר
אריה, 14-03-2024
זה לא מה שמוכרים לנו. על הנייר נשמע מעולה בפועל משקרים לנו.
סגור תגובה
-
63. ממש,לא נכון
אורית, 14-03-2024
אני נוסעת ברכב חשמלי שמוצהר 490 ועשיתי איתו בכיף נסיעה רציה של 420 קמ.
הגזימו בכתבה
סגור תגובה
-
64. אז מה חדש
KW/h, 14-03-2024
הצהרות היצרן מתיחסות לנהיגה בתנאים אופטימלים, טמפ' מבוקרת מהירות מבוקרת, בלי פקקים, בלי מזגן, שלא לבר על כך בכל טעינה כבולת הסוללה יורדת.
סגור תגובה
-
65. פער של 5%
דניאל, 14-03-2024
משיג באופן קבוע 95% מהטווח המוצהר , בג'ילי
סגור תגובה
-
66. מה שכתוב לגבי משאבת חום לא נכון
ח, 14-03-2024
משאבת חום עובדת כמו מזגן במצב חימום. ברכב שאין משאבת חום יש פתרון שאפשר לדמות למפזר חום עם גופי חימום.
ההבדל ביעילות הוא בערך פי 3 לטובת המשאבת חום.
ההבדל שניכר בכתבה הוא לא ביגלל חימום הסוללה לפני טעינה כי בבדיקת טווח מקצועית לא מתכוננים לטעינה אלא מודדים טווח בין טעינות. ההבדל בין הגירסאות של ה ID7 נובע מחימום תא הנוסעים שהוא צרכן חשמל משמעותי, והרבה יותר כשאין משאבת חום.
לגבי תקנים, היה ראוי לציין את ה EPA הנהוג בארהב מפני שהוא יותר מדוייק וקרו, למציאות מ WLTP המקובל באירופה.
ולכל מי שכתב פה שטסלה נוסעת לפי הפרסום, זה קרוב לנכון לטווח EPA, לא ל WLTP, ובכל מקרה זה מאוד תלוי בטמפרטורה בחוץ כי זה נכון רק בעונות מעבר כשהטמפרטורה בחוץ סביב ה 20 מעלות.
סגור תגובה
-
67. אזהרה לנהגי חשמליות: הטווח הריאלי עשוי להיות נמוך ב-40% מהמוצהר
DANY_TORONTO, 14-03-2024
-
68. נכון אבל...
ג, 14-03-2024
הג'לי זה החשמלי היחידי שעומד בטווח .
כל השאר פדיחה .
סגור תגובה
-
69. אזהרה לנהגי חשמליות: הטווח הריאלי עשוי להיות נמוך ב-40% מהמוצהר
DANY_TORONTO, 14-03-2024
אני מסכים לחלוטין עם כותב המאמר = יואל שורץ.
זה לא חדש עבורי - כי המרחק הנטען הוא מזויף וזה נתוני היצרן.
מכוניות בנזין. הדרך היחידה לחשב את מרחק הנסיעה היא לדעת את כמות הבנזין במיכל ואת מרחק הנסיעה. ואז הנהג מחשב את הערך האמיתי.
מכוניות חשמליות. כמה היה החיוב הראשוני ולחשב לפי לעיל. לא לשכוח שכל טעינה שלאחר מכן היא רק עד 80%. זה מקטין את המרחק.
מכוניות היברידיות = שילוב של שני סוגי המכוניות = למעלה.
יש גם בעיה עם הטמפרטורה החיצונית לפי המאמר.
זה לא משנה איזו מכונית - זה קורה לכל המכוניות.
לינקולן שלנו בחוץ אבל יש לו דוד במנוע שנקרא באנגלית מחמם בלוק והוא נמצא במנוע. אני מחבר אותו ל-120 וולט בערב ובבוקר המכונית חמה. לכן יש לו יעילות גבוהה יותר = פחות צריכת בנזין. הפוקוס הוא במוסך הבית. הבנטלי בחוץ אבל אני לא נוהג בו כשקר. יש לי כיסוי אם יורד שלג.
הלילה הטמפרטורה היא 7 מעלות מעל האפס ויורד גשם לכן אני אחבר את המחמם כי מחר בבוקר אבקר אצל רופא השיניים שלי. אז נמשיך לכמה חנויות ערביות כדי לקנות אוכל מהמזרח התיכון.
זה יותר גרוע כשמשתמשים במזגן.
7. מכוניות דלק בקנדה חייבות לעמוד בסטנדרטים שלא מאפשרים להן להריח את הדלק. אותו הדבר עבור המכוניות ההיברידיות.
כמובן שמכוניות חשמליות לא מזהמות אבל יש בעיות אחרות כמו הזיהום הנגרם בעת חילוץ ועיבוד המתכות הנדירות המשמשות במכוניות אלו ועוד.
8. זה לא משנה איזה מכונית יש לך כי לכל המכוניות יש מרחקים מזויפים.
10. זה חל על כל המכוניות = בנזין, דיזל, חשמלי והיברידית. אני ואשתי נוהגים ברגועים. אני גם משתמש בבקרת השיוט בכל 3 המכוניות שלנו.
16. היצרנים בקנדה וארה"ב הפסיקו את הייצור של מכוניות חשמליות - כי המכוניות לא נמכרות וזה כולל פורד. לסוחר פורד לידנו יש מוסטנג חשמלי משומש - אבל הם לא יכולים למכור אותו.
17. זה לא נכון. כל מכוניות הדלק נותנות פחות קילומטרים ממה שיצרן אומר.
43. המצברים של מכוניות חשמליות מתדרדרים שנה אחר שנה ואחרי 5 שנים צריכים חדשים. למכונית היברידית יש את אותה בעיה כמו למכונית חשמלית ועוד בעיות בשימוש ב-2 המערכות שלה. המצבר הקטן יכול להסיע את המכוניות למרחק קצר מאוד = 60 ק"מ ומנוע הבנזין ממשיך.
53. זה היצרנים - כי הם לא יכולים למכור את המכוניות החשמליות שלהם. לכן הם צריכים להפחית את מחירי המכוניות הללו.
54. אתה אידיוט כי מעולם לא אמרתי את זה וזו הפעם הראשונה שאני מגיב. אל תשתמש בשם שלי. אני אצור קשר עם העיתון מסיבה זו.
59. 3 המכוניות שלנו משתמשות בבנזין ואינן מושפעות מהרבה ממזג האוויר כמו מכוניות חשמליות.
64. אתה צודק.
67. אני חוזר על מה שאני אומר ל-54 = אתה אידיוט כי מעולם לא אמרתי את זה וזו הפעם הראשונה שאני מגיב. אל תשתמש בשם שלי. אני אצור קשר עם העיתון מסיבה זו.
סגור תגובה
-
70. גם בנזין לא עושה קמ לליטר לפני מה שרשום (לת)
ב, 15-03-2024
-
71. דני מצחיקול, איזה בידור איתך
זנסקי, 15-03-2024
-
72. כמה כסף יש לאנשים!
אבי, 15-03-2024
מאיפה הכסף לקנות מכוניות חדשות במחירים מטורפים שכאלה? המונים רצים לקנות ב-175,000 ש"ח מכוניות שעד לא מזמן עלו 135,000, כאילו הרכב הקודם שלהם יפסיק פתאום לנסוע.
העיקר, קונים חשמליות וחוסכים על דלק כמה אלפי שקלים בודדים בשנה.
סגור תגובה
-
73. אזהרה לנהגי חשמליות: הטווח הריאלי עשוי להיות נמוך ב-40% מהמוצהר
DANY_TORONTO, 15-03-2024
71 זנסקי. אתה לגמרי טועה - כי 54 ו-67 הם לא אני. אני לא גורם לאף אחד לצחוק כי אני אומר את האמת והמציאות.
2 אלה הם שקרנים ורמאים. נְקוּדָה.
אשלח אימייל לעיתון לאחר שאסיים עם התגובה הזו כדי להתלונן עליהם.
סגור תגובה
-
74. אז למה כל הליצנים שקנו מתלוננים
נהג, 15-03-2024
כרגיל , העם קונה בלי לבדוק דבר , מתלהב מהצורה ואחר כך מתלונן . אז מגיע לכם על טיפשותכם . קניתם ? לא בדקתם קודם ? יצאתם טמבלים , תשתקו ותאכלו אותה
סגור תגובה
-
75. 6שנים עם איוניק. 20-21 קילומטר לליטר. ההיברדי לא שינה תכונות מהיום הראשון
גדי, 15-03-2024
-
76. שימו לב לדגמים שנבדקו
מגיב מזדמן, 15-03-2024
לא נבדקו הדגמים הסיניים שמשווקים אצלנו. מניסיון של שנתיים עם ג'ילי, הטווח האמיתי קרוב מאוד למוצהר ע"י היצרן.
סגור תגובה
-
77. עוד פייק
ירוחם, 15-03-2024
קרטלי הדלק חוגגים. לא באמת. רכב חשמלי זה דרעק
סגור תגובה
-
78. המסקנה לנהגים באירופה הטווח הרבה יותר נמוך
ירון, 15-03-2024
בגלל החורף הארוך והקר.
מצד שני בקיץ הישראלי הארוך והחם, המזגן עובד כל הזמן קשה כדי לקרר, מה שמפחית את הטווח.
וזה עוד לפני שדיברנו על ירידת יכולת הסוללה אחרי 5 שנים.
סגור תגובה
-
79. לצערי זה נכון (לת)
נהג אוטו חשמלי, 15-03-2024
-
80. אתם תמשיכו לנסוע במכונות כביסה עם גלגלים
מיכאל מישראל, 15-03-2024
ואילו אני אמשיך להנות מהמרצדס E-Class דיזל שלי, שאין בכלל מה להשוות בינה לבין הצעצועים מעלי אקספרס שלכם. עם הרבה כוח ומומנט ענק, יש לה ביצועים כמו לרכב חשמלי וצריכת דלק של 1:13-15 בפקקים של איילון ובנסיעה בין עירונית 1:18-20.
מחיר הסולר קרוב מאד לזה של הבנזין, אין ריח של דיזל, גם אם תתקעו את האף בתוך האגזוז והעיקר - אני מת על רעש הטירטור של המנוע. סוף שבוע נעים ונסיעה בטוחה לכולם.
סגור תגובה
-
81. מגיבים 2 ו- 3 מטעם חחחח (לת)
בעלאוטו, 15-03-2024
-
82. אזהרה לנהגי חשמליות: הטווח הריאלי עשוי להיות נמוך ב-40% מהמוצהר
DANY_TORONTO, 15-03-2024
למתלוננים אחרי גיל 73 אני חייב לומר את הדברים הבאים: קנה וסע במכוניות דלק. לא יהיו לכם את כל הבעיות של המכוניות החשמליות שכולכם תמיד מתלוננים ותעשו זאת בעתיד.
רק בנזין ב-3 המכוניות שלנו. לא, לא וללא מכוניות חשמליות.
77 ירוחם. לנו ולמיליונים בקנדה לא אכפת מהיצרנים והמעבדים כמה כסף הם מרוויחים. אנחנו רוצים לנהוג אז אנחנו צריכים לשלם על הדלקים. המחירים שלנו בקנדה ובארצות הברית נמוכים. כיום המחיר של 87 ctane הוא 1.47 קנדי לליטר.
80 מיכאל. היום ניסע בלינקולן המפואר כדי להגיע לרופא השיניים שלי ומשם לכמה חנויות ערביות כדי לקנות אוכל טיפוסי מהמזרח התיכון וגם לחנות רומנית לכל מיני דברים טובים.
בשבוע הבא אסע בבנטלי = מעל המרצדס שלך. אבל הבנטלי משתמש ב-93 אוקטן = עולה מעט יותר מה-87 אוקטן שאני משתמש בלינקולן.
סגור תגובה
-
83. אפשר לחשוב
ל', 15-03-2024
אפשר לחשוב במכוניות בנזין או דיזל תמונה אחרת
סגור תגובה
-
84. הכי ירוק - תחבורה ציבורית
יסמין, 15-03-2024
אבל עד שתהיה אחת נורמלית - מי נוהג 400 ק"מ ליום?!
סגור תגובה
-
85. דני גאוותני
ברתולומי, 15-03-2024
מעניין את הכושיליראבק שאתה נוסע היום לרופא השיניים שלך, כנ"ל על ה"חיים הטובים" בחנויות של הערבים ורומנים. הלוואי יטחנו אותך לקוסקוס-ממליגה ידחפו לתחת של פרגית ויכניסו לגריל, ככה הישבן הרך והשמנמנן שלך יימס לתוך המילוי ואולי... רק אולי... יצא ממך משהו טוב לזולת.
סגור תגובה
-
86. 85, לא יפה לדבר ככה
ולדימיר, 15-03-2024
דני מטורונטו הוא מגיב ותיק במדור הרכב וגם כותב דברים לעניין.
זו דעתו וזו זכותו לא לצדד במכוניות חשמליות אבל אתה ירדת לגמרי מהפסים בתגובה שלך.
טוב היה אם לא היית מגיב.
סגור תגובה
-
87. למה לקנות מכונת כביסה על גלגלים
Neo, 16-03-2024
-
88. אזהרה לנהגי חשמליות: הטווח הריאלי עשוי להיות נמוך ב-40% מהמוצהר (לת)
DANY_TORONTO, 16-03-2024
-
89. ionic 6
guss, 16-03-2024
יש לי אין חרדת טווח כולל בנסיעות בינעירוניות ומד הטווח ריאלי מאוד
סגור תגובה
-
90. המס על חשמלית יותר מדלק לשלוש שנים עדיף בנזין (לת)
מני, 16-03-2024
-
91. איזה קשקשן...
אור, 16-03-2024
מעניין איזה מיבואני הרכב עם מנוע בעירה שילמו על הכתבה והמחקר.
כמו שברכב עם מנוע בעירה אפשר לנסוע חסכוני ואפשר שלא כך גם ברכב חשמלי.
סגור תגובה
-
92. סוללת נתרן איון פותרת את הבעיה
בלה, 16-03-2024
סוללה סודיום (נתרן) איון פותרת את הרגישות לטמפרטורות נמוכות, את סכנת ההתלקחות, משפרת את זמן הטעינה המהירה, במחיר של קצת פחות טווח. אבל זה העתיד.
סגור תגובה
-
93. אזהרה לנהגי חשמליות: הטווח הריאלי עשוי להיות נמוך ב-40% מהמוצהר
DANY_TORONTO, 16-03-2024
90 מני. ממשלת קנדה מעניקה קידום של 5,000 מכוניות קנדיות למכוניות חשמליות שעולות מתחת ל-50,000 קנדים. לכן זה לא מספיק עבור מכוניות שעולות מעל הסכום הזה. נסיכי קוויבק נותנים קידום נוסף של 8,000 קנדים. מחוז קולומביה הבריטית נותן קידום של 4,000. אחרת המחוזות והטריטוריות לא נותנים כלום.
אבל המבצעים האלה לא מספיקים לרוב המכוניות החשמליות. רק טסלה ומכונית קוריאנית עולים מתחת ל-50,000. יש כמה מכוניות אחרות שעולות פחות כמו אלה שהן חשמליות או היברידיות.
למכוניות חשמליות יש הרבה בעיות שליליות אחרות - אז עדיף לקנות מכוניות בנזין שהן פשוטות יותר לתפעול ואין להן בעיות כאלה.
92 בלה. הסוללות החדשות הללו נקראות Sodium-Ion.
אתה טועה לגבי הטמפרטורה הנמוכה. באתר זה
https://cleantechnica.com/2023/04/22/the-sodium-ion-battery-is-coming-to-production-cars-this-year/
הוא אומר: "מצד שני, סוללות נתרן מושפעות הרבה פחות מטמפרטורות נמוכות ונראה כי הן מסוגלות להתמודד עם יותר מחזורי טעינה/פריקה מאשר סוללות ליתיום-יון. סוללות הנתרן העדכניות אינן דורשות חומרים נדירים כמו קובלט וניקל. גם CATL וגם BYD אומרים שהם עומדים להציג חבילות סוללות EV שיש בהן שילוב של תאי ליתיום-יון ונתרן-יון. החשיבה היא שתאי הנתרן יתייחסו לבעיית הביצועים בטמפרטורה הנמוכה ותאי הליתיום יטפלו בצורך לביצועים טובים בנהיגה יומיומית".
כמו כן: "נתרן הוא אלטרנטיבה אטרקטיבית לליתיום מכיוון שהוא עולה רק 2 עד 3% מהליתיום. תארו לעצמכם מה ההבדל במחיר הזה יכול להביע למחיר של רכבים חשמליים חדשים! הוא גם חסין במידה רבה מהירידה בביצועים שמשודדים. סוללות ליתיום-יון היום. אבל טכנולוגיית הנתרן-יון היא בערך המקום שבו הייתה טכנולוגיית הליתיום-יון לפני עשור".
טווח הטמפרטורות של הסוללות הוא -20 t0 +60 מעלות - לפי ויקיפדיה.
יש מדינות שבקרוב יתחילו לייצר את הסוללות האלה.
אני מקווה שאתה ושאר הקוראים יודעים את היתרונות המצוינים של סוללות הנתרן-יון.
סוללות אלו יעקפו את סוללות ה-LI-Ion בגלל היתרונות שלהן.
בבקשה אל תגיב ותגיב לפני שאתה יודע את העובדות!
כמו תמיד התגובות שלי מבוססות על מידע מוכח.
סגור תגובה
-
94. רחמים על המגיבים שחיים בסרט רע
דוד, 17-03-2024
מילא הכתבה הממומנת מיצרניות הבנזין שכולם בצמיחה שלילית כבר 3 שנים. בכל העולם עברו לחשמליות כי זה עובד מצוין. טסלה מודל y הוא הרכב המכר בעולם! והבטיחותי בעולם. הסיניות גי'לי (בעלת וולבו) נסיעה לאילת בחום 38 מעלות+ עם מזגן פול ללא טעינה. אתם חיים בסרט רע.
סגור תגובה
-
95. תמשיכו לבדוק שמן מים פלגים פלטינות
אריק, 17-03-2024
-
96. שטויות
ניקי, 17-03-2024
כל רכב חשמלי מאבד טווח עקב מזג אויר,סגנון נהיגה ועוד. אני מאבד באיוניק 5 בין 10אחוז ל15 אחוז,
סגור תגובה
-
97. הכי טוב הייבריד נטען !!!
ארנון, 17-03-2024
אני נוסע בשברולט וולט 2019. לאוטו יש בערך 70 ק״מ טווח על חשמל ואחר כך על בנזין. יש עוד הרבה מכוניות דומות של יצרנים אחרים. החשמל בדרך כלל מספיק לי לנסיעות במשך היום, ובלילה האוטו נטען חזרה למאה אחוז. ככה רוב הקילומטראז שלי הוא על חשמל, ואין בעיה של טווח נסיעה כשיוצאים לטיול. במשך חמש שנים עשיתי 80 אלף ק״מ, הטווח של הבטריה ירד בערך ב %10 עד 15%. לא נורא. טיפול שמן פעם בשנה כי מנוע הגז לא עובד הרבה, רוב הזמן הנסיעה רק על חשמל. ממליץ מאד על הייבריד נטען.
סגור תגובה
-
98. לא לחשמליות
בבר, 18-03-2024
כמו בהונאת הקוקורינה כשרצתם והזרקתם את הרעל של fyזר , כך עכשיו עם הונאת משבר האקלים , לא להיות עדר ! - לא לחשמליות !!!
סגור תגובה
-
99. 80-85%
מאיר, 18-03-2024
זה התחום הממוצע על פני השנה בארץ, כולל שימוש במיזוג/חימום ובנהיגה שפוייה. גם במכונית בנזין! כי תקן לעולם אינו משקף נהיגה ״נורמלית״ יומיומית
סגור תגובה
-
100. טסלה לונג(סוללת ליתיום איון)
עירן, 19-03-2024
בבדיקות שאני היצעתי מספר רב של פעמים במשך 37 אלף ק״מ הטסלה לונג ממש קרובה להצהרת היצרן.
כמובן הבדיקות במזג אויר בישראל ולא בטמפרטורה דל 10 מעלות.
אנחנו מדינה חמה ולכן פחות משפיע עלינו.
הסוללות לא אוהבות קור בלשון המעטה.
סגור תגובה