דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סובארו פורסטר היברידי בדרך לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סובארו הציגה פורסטר היברידי
  • גרסת ווילדרנס חוזרת לאולם התצוגה
  • שיווק מקומי כבר בסוף שנה זו

בסיוע החשמל: סובארו חשפה גרסה היברידית לפורסטר העדכני (דור 6). מערכת ההנעה ממשיכה להתבסס על מנוע בנזין המוכר והוותיק, בוקסר עם 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר (162 כ"ס), כאן בתוספת מנוע חשמלי עם 118 כ"ס. מנוע חשמלי נוסף (קטן) משמש כמתנע וכגנרטור לטעינת סוללה צנועה, ממנה ניזון המנוע החשמלי הגדול.

התפוקה המשולבת עומדת על 194 כ"ס, 14 כ"ס יותר מגרסת הבנזין המשווקת כאן. תיבת הילוכים רציפה וההנעה הכפולה קבועה. היצרנית לא מפרסמת בינתיים נתוני ביצועים, אבל מבטיחה שיפור של 25% בצריכת הדלק בנסיעה משולבת ו-40% בנסיעה עירונית.

קצת יותר שטח: בנוסף מחזירה היצרנית את גרסת ווילדרנס שהוצעה בדור הקודם, המבטיחה לשפר את יכולת השטח. השינוי המשמעותי הם קפיצים ובולמי זעזועים שונים, גחון מוגבה (ב-2.5 ס"מ ל-23.6 ס"מ), צמיגי שטח של יוקוהמה גאולנדר AT רחבים וגבוהים יותר מגרסת הבסיס (235/60), על חישוקי "17 ייחודיים.

כמקובל בגרסאות ווילדרנס של סובארו, גם כאן יש פסי הגנה שחורים מסיביים יותר סביב למרכב שפחות פגיעים לשריטות, לצד פגושים שונים המשפרים משמעותית את זווית הגישה (23.5 מעלות, 4.5+) ובמעט את זווית הנטישה (25.5 מעלות, 0.9+).

מערכת ההנעה זהה לגרסת הבנזין המוכרת, אך יחסי ההעברה הסופיים קצרים יותר, על מנת לשפר את יכולת התנועה האיטית הנדרשת בשטח טכני.

מה אנחנו חושבים: נדמה שדווקא חשיפת שתי הגרסאות לפורסטר מסקרנת בהרבה מאירוע השקת הדור הנוכחי (בסוף 2013), שלא באמת חידש הרבה. הגרסה ההיברידית אמורה לחזק את מעמדו של הדגם מול מתחרים ותיקים עם מערכת הנעה דומה כמו טויוטה ראב4 והונדה CR-V, ובמקרה של הווילדרנס הוא משדרג עוד יותר את יתרונה המשמעותי של סובארו בקטגוריה כיום: יכולת שטח הודות למערכת ההנעה כפולה.

באמריקה, השוק הגדול ביותר עבור סובארו, זה מאפשר לו לשפר עמדות ולהרחיב את מעגל הלקוחות. בישראל עוד מוקדם לדעת שכן תג המחיר ישפיע רבות.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה