דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כצפוי: פיג'ו 408 תהיה גם חשמלית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פיג'ו תציע גרסה חשמלית גם ל-408
  • עם 210 כ"ס וטווח של כ-450 ק"מ
  • תגיע לישראל בתחילת 2025

גם בלי בנזין: שנתיים לאחר שנחשפה בגרסאות בנזין ופלאג-אין הייבריד, תקבל פיג'ו 408 גם גרסה חשמלית מלאה בשם E-408. חשיפתה מתוכננת בתערוכת פריז, ובכך תשלים היצרנית היצע כמעט מלא של אופציות חשמליות באולם התצוגה של המותג, החל מה-208, דרך ה-3008 וה-5008, ועד לדגמים המסחריים. למעשה, המכונית היחידה של פיג'ו שתשווק ללא אופציה חשמלית היא ה-508, שממילא צפויה לרדת בקרוב מפס הייצור.

לדברי היבואנית, ה-E-408 צפויה להגיע ארצה ברבעון הראשון של 2025. בהתחשב בעובדה שגרסת הבנזין הבסיסית של הדגם נמכרת כאן ב-185 אלף שקל, יש להניח שמחיר החשמלית יהיה מאתגר לאנשי המכירות של המותג.

מה עוד צריך לדעת: היצרנית עדיין לא מפרסמת נתונים רשמיים, אך מידע שדלף לרשת מצביע על כך שה-E-408 צפויה לקבל מנוע חשמלי דומה לזה של ה-E-3008 החדש, עם 210 כ"ס הנעה קדמית והאצה משוערת של 7.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. סוללת 61 קוט"ש צפויה לספק טווח נסיעה מירבי של 453 ק"מ, עם טעינה מהירה שתאפשר מילוי של הסוללות מ-20% ל-80% בתוך כחצי שעה.

עם זאת, על פי דיווחים אחרים יתכן וה-408 תשתמש ביחידת ההנעה המוכרת מה-E-308, עם מנוע בהספק של 156 כ"ס ועם סוללת 54 קוט"ש שתעניק לה טווח של כ-400 ק"מ. את התשובות המלאות נקבל בימים הקרובים.

מה אנחנו חושבים: בזמן שהמתחרות מציגות דגמים חשמליים מתקדמים על בסיס פלטפורמות יעודיות, בפיג'ו מתעקשים להמשיך עם פלטפורמות מעורבות שמשרתות דגמים המציעים מנועי בנזין לצד גרסאות חשמליות. - גישה מובנת שיתרונה כמובן בחסכון הניכר בעלויות הפיתוח והייצור.

אבל כל עוד החסכון הזה לא יתגלגל לכיסו של הצרכן והחשמליות של פיג'ו לא יציגו יתרון פיננסי, קשה לראות איך משכנעת היצרנית את השוק להפנות עורף למותגים הסיניים ולבחור בה.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה