דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מבולבלים? גם אנחנו: אודי משנה שוב את שיטת השמות

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי חוזרת בה מהחלטת השמות העדכנית
  • הסאלון בנזין לא תכונה A7 אלא A6
  • תצורות המרכב וסימול המנועים ישארו ללא שינוי

בעזרת השם טייק 2: אודי חוזרת בה מההחלטה על שינוי שיטת שמות דגם, במסגרתה ספרות זוגיות יהיו לדגמים חשמליים ואי זוגיות לדגמים עם מנוע בעירה פנימית. היצרנית מעוניינת כעת לחזור לשיטה הישנה במסגרתה הספרות ייצגו את גודל המכונית.

ה-A6 שהוצגה לאחרונה בגרסה חשמלית תוצע גם עם מנועי בנזין, בשונה מהכוונה המקורית להצמיד לסאלון החדשה את השם A7. זאת בדומה ל-A5 החדשה שתפסה את מקומה של ה-A4. מבלבל, אנחנו יודעים.

הסברים לרוב: מרקו שוברט, חבר הנהלת אודי לשיווק ומכירות, הסביר כי "החזרה מהתוכנית המקורית היא כתוצאה מתגובות לקוחות המותג ורשת המכירות. המטרה היא לייצר קשר מיידי לגבי גודל המכונית (ולא סוג ההנעה, נ.ב.ז).

אודי תשמור על שיטת הסימול של האותיות A לדגמי מכוניות נוסעים ו-Q לדגמי פנאי כמו גם תצורות המרכב השונות: סדאן, אוונט (סטיישן) וספורטבק. סוג מערכת ההנעה יסומן בנפרד: TFSI לבנזין, TFSI-e להיברידי-נטען, TDI לדיזל ו-e-tron לחשמל מלא.

מה אנחנו חושבים: כמו כל תהליך אסטרטגי של שינוי שם, נגרר כאן תהליך הסתגלות מסוים מצד אנשי המכירות והלקוחות. ולכן מוזר שאודי בחרה - כל כך מהר - לסגת מהתוכנית ולחזור לשיטת השמות הקודמת במהלך שלדעתנו עשוי לייצר עוד יותר בלבול. זה לא מתאים לאודי, המוכרת כיותר שקול ושמרנית בקרב מועדון היוקרה. אולי זה פשוט סימן נוסף לצרות הפנימיות עימן מתמודד קונצרן פולקסווגן בשנים האחרונות. זה לא נראה וטוב.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה