דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מנסה לשרוד: DS חושפת עוד טפח מחשמלית חדשה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

ספינת דגל חשמלית: חטיבת היוקרה הצרפתית חשפה פרטים נוספים על ה-N°8, דגם חשמלי חדש למותג. לדברי היצרנית, כל היצע הדגמים העתידי יקבל את הסימול N° לפני מספר הסדרה, כמקובל לציון מספר.

התמונה החדשה שפורסמה היא של סביבת הנהג, הכוללת כמקובל כיום לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע האחראי על תפעול המערכות. מעבר לכך ניכר קו מינימליסטי ומה שנראה כשימוש בחומרים ממוחזרים-יוקרתיים.

על בסיס פיג'ו: כבסיס תשמש הפלטפורמה העדכנית של קונצרן סטלנטיס (STLA מדיום) המשותפת לפיג'ו 3008 ו-5008, אך יתכן כי בשונה מהם DS תציע אותו רק עם מערכת הנעה חשמלית. עם הנעה כפולה מצמד מנועים חשמליים (320 כ"ס), או בגרסת לונג ריינג' עם הנעה קדמית (230 כ"ס) וסוללת 98 קוט"ש שתאפשר טווח נסיעה תיאורטי של 750 ק"מ, כ-50 ק"מ יותר מגרסה המקבילה של ה-3008.

הסיבה המרכזית לטווח הנסיעה הגדול יותר היא מקדם אווירודינמי נמוך משמעותית (0.24 לעומת 0.28) הודות לפתחי אוורור נפתחים ונסגרים חשמלית, ושימוש בידיות פתיחת דלתות נשלפות מלפנים ומוסלקות מאחור.

מה אנחנו חושבים: עשור לאחר שהופרדה מסיטרואן והפכה לחטיבת יוקרה נפרדת של קונצרן PSA דאז, DS עדיין לא הפכה לשחקנית משמעותית בקטגוריית היוקרה כפי שיועד לה. ולא רק מול המשולש הגרמני של אודי, ב.מ.וו ומרצדס, אלא גם מול לקסוס וולוו או ג'נסיס הצעירה. הסיבה העיקרית לכך היא בעיקר דמיון גדול מדי לדגמים העממיים בקונצרן מחד, וחסרונה של ספינת דגל ייחודית מאידך.

אלא שה-N°8 לא נראה כמשנה את הכיוון, שכן הוא דומה מדי למקביל לו בפיג'ו. אלה לא חדשות מצוינות עבור המותג, הנאבק גם כך על השרדותו בקונצרן השרוי בטלטלה. סימן השאלה סביב DS לא קטן אם כך, אלא דווקא גדל.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה