דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חשמל בעתיד: פיג'ו 208 העדכנית כאן, המחיר גבוה מבעבר

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פיג'ו 208 עדכנית נחתה בישראל ושיווקה החל
  • בינתיים עם מנוע בנזין מוכר, חשמל יצטרף רק בעתיד
  • מחיר הכניסה לדגם התייקר ב-6,000 שקל

מכון יופי: פיג'ו מתחילה לשווק 208 שעברה לאחרונה מתיחת פנים. השינויים העיצוביים מתמקדים בחזית עם סבכה ויחידות תאורה עדכניות, חישוקים ויחידות תאורה אחוריות שונות. בסביבת הנהג יש כעת מסך מגע גדול כציוד תקני ("10 לעומת "7) עם ממשק שונה וגרפיקה חדשה ללוח המחוונים הדיגיטלי ("10, כבעבר). בורר ההילוכים הוא כעת מתג במקום ידית בעבר, ומשלב אוטומטית לחניה אם הנהג שכח לעשות זאת.

רשימת האבזור בגרסת הבסיס (135 אלף שקל) כוללת ריפודים משולבי עור, מפתח חכם ומצלמת נסיעה לאחור, בעוד הגרסה הבכירה (143 אלף שקל) מוסיפה תצוגה תלת-ממדית ללוח המחוונים, מושבים עם תמיכה משופרת, משטח טעינה אלחוטי וחישוקים גדולים יותר ("17 לעומת "16).

מערך הבטיחות כולל כעת גם התרעת שטח מת כציוד תקני, בנוסף לבלימה אוטונומית, שמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית שהוצעו בעבר.

רק בנזין: מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי, עם מנוע בנזין מוגדש בעל 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר ו-130 כ"ס. החיבור הוא לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית וגם הביצועים נותרו זהים: 8.7 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש. הגרסה ההיברידית-מתונה צפויה להגיע רק בשנה הבאה.

הגרסה החשמלית עברה עדכון משמעותי יותר, אך היא צפויה לנחות כאן רק בתחילת השנה. היא מצוידת במנוע חזק יותר (156 כ"ס, 20+) ומצברים גדולים יותר (51 קוט"ש, 1+) המוסיפים כ-60 ק"מ לטווח הנסיעה שעומד כעת על 400 ק"מ.

מערכת הטעינה המהירה נותרה ללא שינוי (100 קילוואט) ותאפשר מילוי מ-20% ל-80% ב-25 דקות.

מה אנחנו חושבים: ה-208 נחשבת לאחד הדגמים הטובים ביותר בקטגוריית הסופר-מיני, בעיקר בדור הנוכחי עם עיצוב מרשים, סביבת נהג מודרנית ואיכויות נסיעה גבוהות.

העדכון שעברה יסייע לה לשפר עמדות בקטגוריה, בעיקר בהתחשב בעובדה שמתחרות כמו רנו קליאו ויונדאי i20 לא משווקת עוד בשל החרם הטורקי. אבל את השדרוג האמיתי אמורה להביא הגרסה החשמלית, ולהגעתה ניאלץ עוד להמתין.

למאמר זה התפרסמו 16 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה