פולקסווגן מתחילה לשווק בישראל את הגולף מתוחת הפנים, עם אבזור עשיר יותר, מערכות בטיחות מתקדמות, קצת יותר כוח בגרסת הבסיס ותג מחיר גבוה מאי פעם. כל הפרטים בפנים
שמונה וחצי: יבואנית פולקסווגן מתחילה לשווק את הגולף (דור 8) לאחר מתיחת פנים שעברה, עם תג מחיר שמתחיל ב-170 אלף שקל - התייקרות של 7,000 שקל לעומת הדגם היוצא.
צפייה בתוכן מצאו את ההבדלים: פולקסווגן גולף מתחדשת ומתייקרת
כמקובל ביצרנית הגרמנית והשמרנית, שינויי העיצוב צנועים ואם אתם לא סוכני המכירות של המותג יהיה לכם קשה להבחין בהם. הרשימה מסתכמת ביחידות תאורה שונות מלפנים (מטריקס-לד), חישוקים עדכניים וחתימת לד חדשה לתאורה מאחור. בסביבת הנהג יש כעת מסך מגע גדול יותר ("12.9 לעומת "8.25) עם גרפיקה עדכנית האמורה לאפשר תפעול אינטואיטיבי יותר, לצד לוח מחוונים דיגיטלי ("10.2) כבעבר.
מערך הבטיחות שודרג והוא כולל כציוד תקני שמירת נתיב (תיקון סטיה בעבר), התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי), התרעה על פתיחת דלת ו-9 כריות אוויר (כולל אחת בין הנהג לנוסע להפחתת פגיעה במקרה של תאונה צידית). כל זאת בנוסף לבלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית שהוצעו בעבר.
רק בנזין: הגולף תוצע כעת רק עם מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ומערכת היברידית קלה (48V) בשתי רמות הספק ובחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד. עם 150 כ"ס בגרסה הבכירה או 116 כ"ס בגרסת הבסיס, 6 כ"ס יותר ממנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בדגם היוצא, תוספת כוח המאפשרת קיצוץ של 0.3 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (9.9 שניות).
גרסאות היברידיות נטענות, המשלבות בין מנוע בנזין למנוע חשמלי (204 או 272 כ"ס) עם סוללת 19.7 קוט"ש וטווח חשמלי נדיב של 130-140 ק"מ, לא ישווקו כאן.
רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, חימום למושבים הקדמיים, מפתח חכם ומשטח טעינה אלחוטי. הגרסה הבכירה (ב-178 אלף שקל) מוסיפה מושב נהג מתכוונן חשמלית, מצלמות היקפיות, תצוגת נתונים עילית, מערכת שמע של הרמן קרדון וחישוקים גדולים יותר ("17 לעומת "16). בעבור חלון שמש וחישוקי "18 תידרשו לשלם 12 אלף שקל נוספים.
מה אנחנו חושבים: פולקסווגן גולף נחשבת כבר יובל שנים למשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר, והעדכון שעברה אמור לשדרג אותה עוד יותר. בעיקר בכל הקשור לתפעול, למערכות הבטיחות שהתקדמו וגם לביצועים המשופרים בגרסת הבסיס. אבל.
תג המחיר שלה זינק משמעותית, עם קפיצה של 35 אלף שקלים בהשוואה למחיר שהוצמד לה לפני שלוש שנים. נכון שגם המשפחתיות המתחרות חוו התייקרות משמעותית, ועדיין 170 אלף שקל זה המון כסף עבור מי שנולדה כדי להיות מכונית העם.
אם ממש אבל משמ משעמם לכם תקנו שוב גולף שמן הסתם גם בגרמנהי ברור ליצרנית שזה הסוף של הגולף כי העולם הלך קדימה וזקני VW נרדמו בשמירה. נכשלו בחשמלית ולא הבריקו ב SUV . בהצלחה לרוכשים בישראל בזכותה יבואן המצטיין בישראל
משנת 2021 לפי לוי יצחק
GOLF: ירידה של 40-50% לפי דגם משנה.
GEALI GROMETRY C: ירידה של 25-30% לפי דגם משנה.
TESLA 3: ירידה של 26-35% לפי דגם משנה.
בטוח שיש חשמליות שיורדות יותר כמו שיש בנזין שיורדות יותר.
אתם הכתבים...מדוע קבעתם שגולף זוהי הקומפאקטית הטובה ביותר ?? תישאלו את בעלי מכוניות הגולף.אמינות אחזקה ביטוחים..גולף מעל כ 5 ש' נחשב לאוטו מת.לך תתחזק אותו באלפי שקלים.הסובארו שלי אימפזה בת כ 17 שנים היא בע"ה תמשיך ליסוע וכל יתר המכוניות ימותו העובדות מדברות בעד עצמן.אני מתכנן ליסוע איתה כ מיליון ק"מ..אינכם מאמינים עשו איתי סיבוב ואז נדברה........בידי גם הונדה סיוויק קומפורט רכב מדהים..איני מוכן לימכור את הסובארו היא כמו בתי...ודי לחכימא...
של המכוניות בקטגוריה. המתחרות היחידות הן מבית, סאאט וקופרה לאון ושקודה סקאלה. הרושם הוא, כדי שיבואן יקדם הגולף, אין יותר במלאי הלאון והסקאלה נמכרת רק עם מנוע 1.0 ל׳ ולא 1.5 ל׳.
מכוניות הבנזין לפחות, לא ייעלמו כלל. חישמול הוא הבדיחה הגרועה של הפרוגרסיבים באירופה אשר החליטו שמ-2035 ייצרו רק חשמליות. הפתעה, בבחירות הקרובות בפרלמנט האירופי, יהיה רוב מכריע לימין אשר מתנגד לרכב חשמלי. מי ששם כל הביצים בסל החשמלי, ייעלם.
שגעת טרפת !!! פשוט לא להאמין לאיזה חזירות הגיעו היבואנים !!! העם מטומטם והעם משלם !!! עדיף טיגואן גם מנוע יותר חזק . וגם רכב נקראה יפה !!! טיפ טיפה מזכיר Bmx
אין לי משג למה מחירי הרכבים בארץ קפצו לרמות מטורפות? ההסבר היחיד שיש לי זו החזירות הבלתי נגמרת של יבואני הרכב שחושבים( וצודקים) שהציבור ישלם כול מחיר כי ככה אנחנו.
מי שצפה בכתבת התחקיר בכאן 11 על שוק הרכב יבין מייד שלא החותים, מחירי הובלה ,שערי מטבע, חוסר חלקים וכו וכו הם אלו שמשפיעים על המחירים אלא פשוט שורת הרווח של בעלי השליטה.
בארץ נושא הצרכנות שואף לאפס, לא פלא שהכול יקר פה , החל מירקות ופירות והמשך במכוניות, טיסות, דירות , קרקעות ומה לא
בלתי בדוקה ומשרד האוצר סגר דיל איתם. מוכרים מעט פחות? רווחי המס ירדו מעט? לא נורא, תעלו את המחיר , תמכרו אותו דבר וככה יגדלו המיסים.
מי שלא חושב כמוני, שיקום.
לאישתו יש גולף 1.4 טורבו 2017 , לא היו שום בעיות, שום תקלה, למעט החלפת מגבים וצמיגים וטיפולים תקופתיים שום בעייה ,
למה אתה כותב על מכונית שבטוח לא הייתה לך? אתה אוהב שישמעו אותך?…….
גולף רק עם מנוע 1.5 - ואני מדבר מנסיון של 3 גולפים . מנוע ה 1 ליטר הוא מנוע רע הוא מקבל את כוחו רק ב 2000 סל"ד ומשמעו השהיית טורבו ענקית והיתרון היחידי שלו הוא בצריכת דלק נמוכה .
היו לי 3 גולפים מאז 2017 בסך הכל למעלה מ 100000 ק"מ בלי תקלות . יכל להיות שההתרשמות שלך היא מ"רכב של יום שני" כפי שזה נקרא בחו"ל גם ה 1.4 וגם ה 1.5 מאוד אמינים .
אנחנו בצפון אמריקה (אני הנציג הבלעדי!) לא אוהבים מכוניות גמד, רק מכוניות ענקיות של FORD ו GM. לא מעניין אותנו הזיהומים מהדלק ולכן אנחנו לא אוהבים מכוניות חשמליות - הפרנסה נפגעת אז לא אכפת לנו מאחרים.
גם התקלות שלא נגמרות ב FORD ו GM לא מעניינות אותנו כי יש מוסך בכל רחוב אז קל לדחוף את ברכבים לשם.
הגולף היא לא מכונית קלאסית, רק לי יש כאלה!
אני גם חוקר מדופלם מאוניברסיטה מחרטיסטן, אז מותר לי להמציא עובדות ולטעון שזאת האמת. המעסיקים שלי דורשים תעודה כדי שהשקרים יראו אמינים.
דיברתי עם טראמפ וטרודו והחלטנו שלא נרשה למכוניות סיניות להימכר בצפון אמריקה. מה שכן ניתן למכור את החברות המערביות לסינים ואז הם יציפו אותנו.
אני כל כך נהנה בכל פעם שמודיעים על עליית מחירים של רכב. כן... אני שמח על כך.
שנים אני אומר שאנחנו נעשקים ע"י יבואני הרכב כאשר המחירים עולים ועולים. בישראל אין תחרות אמיתית מהצד של מחירי הרכב... יש תחרות על האחריות והשרות אבל המחיר תמיד רק עולה ועולה... ובשנתיים האחרונות הוא עלה בחדות בלי שום הצדקה.
אז מכיוון שאני לא יכול לשכנע אתכם לא לקנות חדש כדי לאלץ יבואנים להוריד מחיר כי אתם לא מקשיבים ואתם מוכנים לשלם... אז עם כבר, תשלמו כמה שיותר!!!
אני אשמח מאוד שקיה פיקנטו תעלה רבע מיליון שקל ויתחילו להביא גרסאות מוזלות שלה :-)....
בעל גולף משנת 14 רכב שני במשפחה ,רכב אמין מעל רכבים אחרים כולל יפנים תבדקו גולף בת 20 איך הפח ישר כמו ביום היצור לעומת רכבים
הבעייה היא חזירות המדינה שמדרבנת את היבואנים לגנוב כסף חלקו הרוב לאוצר לשמן בשוחד את אצבעות החרדים .
אתה לא דני . אתה מתחזה כדי להכפיש אותו . מה שאתה עושה זה מעשה נפשע ותדע לך שבעלי לשון הרע כמוך שאוכלים אנשים להנאתן נענשים וע''פ רוב מקבלים מחלה ממארת . מי שאוכל אנשים שולחים לו חיידק שיאכל אותו .
אתה אדם נורא ואיום . כל מי שלא מסכים לדעותיך אתה מחליט לרדת לחייו עד כדי רציחה . אתה יורד לחיי דני בכל כתבה . טוב לא יצא לך מזה .זה יחזור אליך כבומרנג.
לא רק שמנועי הבעירה הפנימית לא יעלמו ,הם יתפתחו ויזהמו הרבה פחות ,מנועי מימן וכו.... מי שיעלם זה המנועים החשמליים שכבר הולכים אט אט ויורדים בפופולריות שלהם ,מפני שהם היו טרנד כמו טבעונות ,טרנד שהוא הונאה שכן מנועים חשמליים מזהמים ביותר ביצורם ,יצור סוללות ,ההפטרות מהן וכמובן יצור חשמל שהינו מזהם ביותר זה שהזיהום סוגר מעגל מהעורף לחזית במקום ההפך לא אומר שאין זיהום.
ראה מחקר על זיהום וצריכת אנרגיה, כולל ייצור חשמל. מכוניות חשמליות צורכות הרבה פחות אנרגיה מכל הנעה אחרת כולל ייצור החשמל (גם אם הוא ירוק וגם אם מזהם) וכולל ייצור הסוללה שמזהם יותר אבל זה נבלע הזיהום הכללי.