דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מצאו את ההבדלים: פולקסווגן גולף מתחדשת ומתייקרת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פולקסווגן החלה לשווק גולף עדכנית
  • אבזור הנוחות והבטיחות שודרג
  • המחיר מתחיל ב-170 אלף שקל

שמונה וחצי: יבואנית פולקסווגן מתחילה לשווק את הגולף (דור 8) לאחר מתיחת פנים שעברה, עם תג מחיר שמתחיל ב-170 אלף שקל - התייקרות של 7,000 שקל לעומת הדגם היוצא.

צפייה בתוכן מצאו את ההבדלים: פולקסווגן גולף מתחדשת ומתייקרת

כמקובל ביצרנית הגרמנית והשמרנית, שינויי העיצוב צנועים ואם אתם לא סוכני המכירות של המותג יהיה לכם קשה להבחין בהם. הרשימה מסתכמת ביחידות תאורה שונות מלפנים (מטריקס-לד), חישוקים עדכניים וחתימת לד חדשה לתאורה מאחור. בסביבת הנהג יש כעת מסך מגע גדול יותר ("12.9 לעומת "8.25) עם גרפיקה עדכנית האמורה לאפשר תפעול אינטואיטיבי יותר, לצד לוח מחוונים דיגיטלי ("10.2) כבעבר.

מערך הבטיחות שודרג והוא כולל כציוד תקני שמירת נתיב (תיקון סטיה בעבר), התרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי), התרעה על פתיחת דלת ו-9 כריות אוויר (כולל אחת בין הנהג לנוסע להפחתת פגיעה במקרה של תאונה צידית). כל זאת בנוסף לבלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית שהוצעו בעבר.

רק בנזין: הגולף תוצע כעת רק עם מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ומערכת היברידית קלה (48V) בשתי רמות הספק ובחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד. עם 150 כ"ס בגרסה הבכירה או 116 כ"ס בגרסת הבסיס, 6 כ"ס יותר ממנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בדגם היוצא, תוספת כוח המאפשרת קיצוץ של 0.3 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (9.9 שניות).

גרסאות היברידיות נטענות, המשלבות בין מנוע בנזין למנוע חשמלי (204 או 272 כ"ס) עם סוללת 19.7 קוט"ש וטווח חשמלי נדיב של 130-140 ק"מ, לא ישווקו כאן.

רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, חימום למושבים הקדמיים, מפתח חכם ומשטח טעינה אלחוטי. הגרסה הבכירה (ב-178 אלף שקל) מוסיפה מושב נהג מתכוונן חשמלית, מצלמות היקפיות, תצוגת נתונים עילית, מערכת שמע של הרמן קרדון וחישוקים גדולים יותר ("17 לעומת "16). בעבור חלון שמש וחישוקי "18 תידרשו לשלם 12 אלף שקל נוספים.

מה אנחנו חושבים: פולקסווגן גולף נחשבת כבר יובל שנים למשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר, והעדכון שעברה אמור לשדרג אותה עוד יותר. בעיקר בכל הקשור לתפעול, למערכות הבטיחות שהתקדמו וגם לביצועים המשופרים בגרסת הבסיס. אבל.

תג המחיר שלה זינק משמעותית, עם קפיצה של 35 אלף שקלים בהשוואה למחיר שהוצמד לה לפני שלוש שנים. נכון שגם המשפחתיות המתחרות חוו התייקרות משמעותית, ועדיין 170 אלף שקל זה המון כסף עבור מי שנולדה כדי להיות מכונית העם.

למאמר זה התפרסמו 47 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה