דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הלוויתן שבאולם – MG מציגה דגם פנאי-קופה גדול ומסקרן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פנאי-קופה חדש והגדול ביותר בהיסטוריה של MG 
  • כרגע מוצע רק בגרסת טורבו-בנזין עם 231 כ"ס
  • היבואנית: מוקדם עדיין לומר אם יגיע אלינו

MG חשפה רכב פנאי קופה בשם Whale (לוויתן), ומבט אחד בתמונת חושף בדיוק למה הכוונה. החרטום מזכיר את פיו של היונק העצום, קורות גג שחורות מעניקות ניגודיות מושלמת ל'בטן' הבהירה (בסגנון הלוויתן הכחול), ומאחור יש סנפיר-גג עם קו משתפל מטה. לא מזהים לוויתן? למראה אתם ודאי לא נשארים אדישים.

ממדיו גדולים מאלה של EHS, והם הופכים אותו לגדול ביותר ש-MG ייצרה בהיסטוריה. אורכו 470 ס"מ, רוחבו 190 ס"מ, גובהו 169 ס"מ ובסיס גלגליו 276.5 ס"מ. תא המטען מציע 382 ליטר ועד 1,458 ליטר עם מושבים שטוחים.

בקונסולה הקדמית מוצבים שני מסכי "12.3 מחוברים עם הסטה לכיוון הנהג ולבורר ההילוכים מראה של... ניחשתם נכון, זנב לוויתן. המושבים עטופים בעור נאפה וצבעם, איך לא, כחולה ולבן.

על התנועה אחראי מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 231 כ"ס ו-37.7 קג"מ, התיבה היא אוטומטית-פלנטרית עם שמונה הילוכים וההנעה קדמית. בינתיים טרם פורסמו נתוני ביצועים או צריכת הדלק.

מה אנחנו חושבים: כרגע הלוויתן מוצע רק בגרסת בנזין ומיועד לסין, אסיה ומדינות המפרץ, אבל הוא חלק מהרחבת דגמים משמעותית של MG בכל העולם. הצמיחה לא תפסח על השוק הישראלי ובשנה הזו נקבל את MG3 ההיברידית שתיחשף בקרוב, 'MG4X פאוור' שמציעה 435 כ"ס, גרסת 'טווח ארוך' ל-MG4 ו'סייברסטר', הרודסטר הדו-מושבית והמסקרנת.

ריענון השורות של MG ירחיב משמעותית את ההיצע וביכולתו להעמיק את דריסת הרגל של היצרנית הסינית שלפני למעלה מעשור פתחה את הדלת עבור צונאמי הדגמים הסיני שאנחנו רואים כעת.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה