דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הפנים חדשות, המחיר מאתגר: קופרה מחדשת משפחתית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • קופרה מנחיתה כאן לאון לאחר מתיחת פנים
  • עם שינויי עיצוב ואבזור קלים ורק עם מנועי בנזין
  • המחיר מתחיל ב-180 אלף שקל

בלינג בלינג: קופרה מתחילה לשווק את הלאון המשפחתית לאחר מתיחת פנים שעברה. שינויי העיצוביים מתמקדים בחזית, עם סבכה שונה ויחידות תאורה עדכניות, כולל סמל מואר של המותג מאחור.

בסביבת הנהג יש כעת מסך מגע גדול יותר ("12.9 לעומת "10) עם מערכת הפעלה עדכנית, בעוד שעל ההגה נוספו מתגי שליטה במצבי הנהיגה. רשימת האבזור הנוחות כוללת בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם וחלון שמש.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת אקטיבית (מונעת כניסה לנתיב לא פנוי) ועל פתיחת דלת.

רק בנזין: באירופה קופרה משווקת את הלאון גם בגרסה היברידית-נטענת מעניינת, אך בישראל היא תוצע רק עם מנועי בנזין מוגדשים ומוכרים של פולקסווגן. 1.5 ליטר עם מערכת היברידית קלה (48V) ו-150 כ"ס (ב-180 אלף שקל), או 2.0 ליטר עם 300 כ"ס (ב-260 אלף שקל). בשניהם עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית, במנוע החזק עם דיפרנציאל מוגבל החלקה מלפנים.

הגרסה החזקה מקבלת כציוד תקני בולמי זעזועים אדפטיביים וחישוקי גדולים יותר ("19 לעומת "18), המוצעים במנוע הקטן כאופציה בתוספת תשלום. גם מערך הבלימה שלה משופר עם דיסקים גדולים יותר מלפנים ומאחור (310-340 מ"מ בהתאמה).

מה אנחנו חושבים: יבואנית סיאט הפסיקה לשווק בישראל את הלאון הרגילה לפני כשנתיים, והחליפה אותה בקופרה לאון הזהה לה מכל בחינה מכאנית למעט סמל נחשק יותר ותג מחיר גבוה יותר. הגרסה העדכנית עדיין מצוידת בתג מחיר עסיסי ודומה לזה של רכבי פנאי קומפקטיים ופופולריים, ולכן עלולה להתקשות למרות האבזור הנוסף והעיצוב המעודכן.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה