דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם מנוע לכל גלגל: הונגצ'י וג'ילי מציגות רכבי שטח

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • לרכב השטח של הונגצ'י עדיין אין שם
  • למתחרה מבית ג'ילי יקראו גלקסי קרוזר
  • בשני המקרים מדובר כרגע על אבות-טיפוס בלבד

שטח יוקרתי: הונגצ׳י, חטיבת היוקרה של קונצרן FAW הוותיק מסין, הציגה אב טיפוס לרכב שטח ראשון עבורה. היצרנית פנתה לציבור שיציע שמות לגרסת הייצור הסדרתי, כשהפרס להצעה הזוכה תהיה המכונית עצמה.

כמקובל ביצרנית, לא ניתן להישאר אדישים למראה של רכב צבאי ממוגן שיצא לאזרחות. עם מרכב זוויתי וקשוח, סבכה בולטת מלפנים, בתי גלגלים מורחבים, צמיגי BFG AT אגרסיביים וגלגל רזרבי תלוי על דלת תא המטען. יש גם גגון מסיבי, עם סוללת תאורת לד בחלקו הקדמי, וסולם נשלף בצדו השמאלי.

חשמל ובנזין: מערכת ההנעה בו תהיה ככל הנראה היברידית-נטענת עם ארבעה מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, הנעה כפולה עם הכוונת מומנט, בעוד שמנוע הבנזין ישמש כגנרטור לטעינת הסוללה.

בנוסף הציגה הונגצ׳י גם קונספט לדור הבא של ה-HS9 הוותיק, עם עיצוב מוקפד מבעבר. מערכת ההנעה בו תהיה היברידית-נטענת עם מנוע בנזין המשמש מאריך טווח.

שטח ראשוני: ג׳ילי חשפה את הגלקסי קרוזר, קונספט לרכב שטח ראשון עבורה. גם כאן המראה קרבי במיוחד, עם פסי הגנה שחורים סביב למרכב ויותר מ"השראה" מלנד רובר דיפנדר, כולל גגון דומה עם סולם טיפוס בצד אחד וקופסת אחסון בצד השני. הוא גם כולל מערכת תקשורת לווינים.

מערכת ההנעה הכפולה בו משלבת 4 מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, ומנוע בנזין. לדברי ג׳ילי, ברכב שולבה מערכת ניהול מבוססת בינה מלאכותית המסוגלת לעבור בין חשמל, בנזין ושילוב של שניהם  בהתאם לתוואי הדרך, לרבות אפשרות לסיבוב במקום (הנעה של מנועים בצד אחד לפנים ובצד השני לאחור), ביצוע דריפטים אוטונומיים, והיגוי אחורי שמאפשר נסיעת ״סרטן״ בדומה להאמר החשמלי.

הוא לא הראשון להציע יכולת ציפה ושייט באגמים, במהירות של עד 8.5 קמ״ש ולמשך כשעתיים, אבל כאקט שיווקי זה עדיין יוצא דופן.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה