מזראטי חשפה בפסטיבל המהירות של גודווד עדכון קל למכונית הספורט שלה, המשנה את שמה מ-MC20 ל-"MCPura". היא תוצע כבעבר בגרסת קופה או צ'יאלו עם גג (קשיח) נפתח המשלב חלון שמש שהופך אטום בלחיצת כפתור. עוד לא ברור מתי אם בכלל היא תשווק כאן, שכן שיווק המותג נעצר כאן לאחרונה ואף נסגר אולם התצוגה בהרצליה.
נזכיר כי ה-MC20 הוצגה לראשונה לפני כחמש שנים. במקור מזראטי תכננה לייצר אותה גם בגרסה חשמלית שתושק מספר שנים לאחר הצגת גרסת הבנזין, אך זה כידוע לא קרה, והאיטלקים בחרו לבטל את הגרסה הזו לחלוטין. זאת למרות השקעה משמעותית בפיתוח פלטפורמה מתאימה (בשיתוף דלארה), לאחר שגילו כי הלקוחות פשוט אינם מעוניינים במכונית ספורט חשמלית.
צפייה בתוכן מזראטי מחדשת את מכונית הספורט ומנסה שם חדש
בכל מקרה, השינויים העיצוביים צנועים ומסתכמים בפגושים שונים מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים יש גלגל הגה שטוח בחלקו העליון לטובת ראות טובה יותר ומערכת הפעלה של אנדרואיד במסך המגע, מה שמאפשר להטמיע יישומונים מחנות גוגל פליי.
בגודווד הציגה מזראטי שתי גרסאות מיוחדות, שנצבעו בגוון כחול ייחודי מתוכנית ההתאמה האישית ומצוידות בסמלים בצבע "מג'נטה עם ניצוץ כחול" ובמושבים בגוון אפור-קרח וכחול. גרסאות אלו לא יוצעו באופן סדרתי, אך תוכלו לרכוש אותן בהזמנה מיוחדת.
גם הממדים נותרו ללא שינוי עם אורך של 467 ס"מ, רוחב של 196.5 ס"מ, גובה של 123 ס"מ ובסיס גלגלים של 270 ס"מ. כך גם המשקל העצמי, 1,475 ק"ג לקופה ו-1,560 ק"ג לקבריולה (יבש בשני המקרים).
מנוע הבנזין נותר כאמור ללא שינוי, V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר המוצב בתצורה מרכזית-אחורית. הוא מפיק 630 כ"ס כעבר, העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד. גם הביצועים נותרו זהים עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ו-320 קמ"ש מרביים.
קובי .. אריאל.. דני מישראל.. קביבו.אתם חצופים.
נתקלתי במזרטי פתוחה ללא גג מודל 1960 בגלידת מונטנה גני התערוכה.ערב קיץ חם נסעתי עם האופניים ללא רמה לזלול גלידה קרה בערב חם. בסיבוב דיזינגוף הירקון נכנסה בי המכונית המדוברת שהייתה בצבע סגול. עפתי למדרכה ,לציין שלא קרה לי כלום.מהמכונית יצאה בחורה בלונדינית בעלת עיני תכלת נעמדה מעלי
גנחתי קלות היא התכופפה ורכנה מעלי
ולחשה ילד מתוק אתה נפגעת,היה לה קול פעמונים,הרמתי את ראשי ולא יכולתי שלא לראות את זוג המרפסות שנשפכו לעברי. היא שאלה אותי לאן רצית להגיע,גמגמתי לה שרציתי לאכול גלידת שוקולד לימון. במונטנה.
היא עזרה לי לקום את האופניים שלי היא הרימה את האופנים והניחה אותו בחלק האחורי של המכונית, פתחה לי את הדלת וברעד התיישבתי על מושב העור. היא התיישבה התניעה ונתנה פול גז לכיוון גלידת מונטנה.הקשר איתה נמשך עד שהכרתי את אישתי ועזבתי לטורונטו.
עד היום יש לי קשר חם עם מזרטי.
איפה הימים של 4.7 ו4.2 אטמוספריים... מגרגרים כמו יגואר מפואר.. תיבות עם יחסים ארוכים.. סלד צורח בגרגור רעב לאכול לך את הראש כמו וונום מהסרט.. אנשים שקונים את הדברים האלה עם טורבו.. איפה כל הכיף? לא חבל?
היו אגדה מוטורית היום הם בקושי בשוליים.. אולי יבוא משקיע שיחזיר לגדולה.. הם צריכים מנועים טובים.. כאלה עם בשר קצת.. לקונים שלהם לא אכפת מחירי הדלק.. אז עדיף 5 ליטר או 5.5 מאשר 3 ליטר מסכנים..