דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מזראטי מחדשת את מכונית הספורט ומנסה שם חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

מזראטי חשפה בפסטיבל המהירות של גודווד עדכון קל למכונית הספורט שלה, המשנה את שמה מ-MC20 ל-"MCPura". היא תוצע כבעבר בגרסת קופה או צ'יאלו עם גג (קשיח) נפתח המשלב חלון שמש שהופך אטום בלחיצת כפתור. עוד לא ברור מתי אם בכלל היא תשווק כאן, שכן שיווק המותג נעצר כאן לאחרונה ואף נסגר אולם התצוגה בהרצליה.

נזכיר כי ה-MC20 הוצגה לראשונה לפני כחמש שנים. במקור מזראטי תכננה לייצר אותה גם בגרסה חשמלית שתושק מספר שנים לאחר הצגת גרסת הבנזין, אך זה כידוע לא קרה, והאיטלקים בחרו לבטל את הגרסה הזו לחלוטין. זאת למרות השקעה משמעותית בפיתוח פלטפורמה מתאימה (בשיתוף דלארה), לאחר שגילו כי הלקוחות פשוט אינם מעוניינים במכונית ספורט חשמלית.

צפייה בתוכן מזראטי מחדשת את מכונית הספורט ומנסה שם חדש

בכל מקרה, השינויים העיצוביים צנועים ומסתכמים בפגושים שונים מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים יש גלגל הגה שטוח בחלקו העליון לטובת ראות טובה יותר ומערכת הפעלה של אנדרואיד במסך המגע, מה שמאפשר להטמיע יישומונים מחנות גוגל פליי.

בגודווד הציגה מזראטי שתי גרסאות מיוחדות, שנצבעו בגוון כחול ייחודי מתוכנית ההתאמה האישית ומצוידות בסמלים בצבע "מג'נטה עם ניצוץ כחול" ובמושבים בגוון אפור-קרח וכחול. גרסאות אלו לא יוצעו באופן סדרתי, אך תוכלו לרכוש אותן בהזמנה מיוחדת.

גם הממדים נותרו ללא שינוי עם אורך של 467 ס"מ, רוחב של 196.5 ס"מ, גובה של 123 ס"מ ובסיס גלגלים של 270 ס"מ. כך גם המשקל העצמי, 1,475 ק"ג לקופה ו-1,560 ק"ג לקבריולה (יבש בשני המקרים).

מנוע הבנזין נותר כאמור ללא שינוי, V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר המוצב בתצורה מרכזית-אחורית. הוא מפיק 630 כ"ס כעבר, העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד. גם הביצועים נותרו זהים עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ו-320 קמ"ש מרביים.

הכתבה בשיתוף The Wheel Network

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה