בקצרה:
- ב.מ.וו M2 המצוינת, עכשיו גם בגרסת קצה
- עם עוד 50 כ"ס ו-30 ק"ג פחות
- צפויה לנחות אצלנו במהלך השנה הבאה

יותר כוח: ב.מ.וו חשפה את ה-M2 CS, גרסת קצה למכונית הקטנה (והזולה, יחסית) ביותר בחטיבת הביצועים הבווארית. אלינו היא צפויה להגיע במהלך שנה הבאה.
המנוע - 6 צילינדרים כפול-מגדשים בנפח 3.0 ליטר - מקבל מחשב ניהול שונה, עם הספק מרבי של 530 כ"ס, 50 כ"ס יותר מ-M2 הרגילה. עדיין עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה כמו ב-M2 הרגילה, בניגוד אליה ללא אופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית.

הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 3.8 שניות (0.2 שניות פחות), ל-200 קמ"ש ב-11.7 שניות (1.2 שניות פחות) בדרך ל-302 קמ"ש מרביים (17 קמ"ש יותר).
פחות משקל: והיא עברה דיאטה קלה של כ-30 ק"ג, הודות לשימוש בקרבון לחלקי מרכב (גג, מסיטי אוויר ודלת תא מטען) ולרכיבי תא הנוסעים (צמד מושבי באקט ספורטיביים וקונסולה מרכזית. גם החישוקים ("19 מלפנים, "20 מאחור) קלים יותר ומסייעים להפחתת המשקל הבלתי מוקפץ.

היכולת הדינמית שודרגה לדברי ב.מ.וו הודות לכיול שונה לקפיצים ולבולמי הזעזועים תוך הנמכת מרכב קלה (8 מ"מ), מערכת ההגה עודכנה וכך גם בקרת היציבות שכעת כוללת אפשרות ניתוק עם לא פחות מ-10 מצבי התערבות לבקרת המשיכה, ושדרוג אופציית הדריפט (Drift Analyser).
על הקשר לאספלט אחראים צמיגי מישלן פיילוט-ספורט קאפ 2 דביקים יותר מה-4S של ה-M2 הרגילה, לצד אופציה לבלמים קרמיים. יש גם חרטום אגרסיבי יותר עם פתחי אוורור מוגדלים וסבכת כליות שונה, בעוד דלת תא המטען מזדקרת מעלה (ducktail) ובסביבת הנהג יש הגה מצופה אלקנטרה עם מנופי שליטה ידנית בהילוכים מקרבון.

מה אנחנו חושבים: גם גרסת M2 הרגילה נחשבת כיום כנראה לנחשקת ביותר בהיצע חטיבת הביצועים של ב.מ.וו. אחרונה ששומרת על מתכון הטהור של מנוע בנזין מלפנים והנעה מאחור, עם ממדים ומשקל נמוכים משמעותית מאחיותיה הגדולות, ה-M3 וה-M5 שהפכו לכבדות משמעותית בדורות האחרונים.
ה-CS נראית כמו שדרוג המתכון המשובח ממילא, הן בביצועים והן ביכולת הדינמית. חבל רק שאי אפשר לקבל אותה גם עם תיבה ידנית. וחבל שאנחנו לא יכולים להזמין אחת.