דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מצטרפת למרכז הזירה, גם בישראל: MG מכינה חשמלית-פנאי קומפקטית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • היצרנית הסינית תציג גרסת פנאי ל-MG4 המוכרת
  • עם אותו בסיס ייעודי ומערכות הנעה דומות
  • צפויה לנחות כאן במחצית השניה של השנה

מה אנחנו יודעים: MG מציגה קדימון לחשמלית חדשה שתגיע תוך שבועות ספורים לאולמות התצוגה באירופה ובישראל. היצרנית הסינית לא חושפת בינתיים מידע מלא, אך ככל הנראה מדובר בגרסת פנאי ל-MG4 שעושה חיל בשוקי אירופה. שם היא מתמודדת מול BYD אטו2, סיטרואן e-C3 איירקרוס ואופל e-פרונטרה.

מלבד תמונה של אב-טיפוס עם מדבקות הסוואה מסיביות, אין לנו מידע רשמי אך מקורות ביצרנית מדווחים שהוא צפוי להיקרא ES4, כחלק משיטת השמות של MG - עם האות S לרכבי פנאי (SUV). כבסיס תשמש פלטפורמת MSP הייעודית והמשותפת ל-MG4 ול-MG S5, עם מערכת מצברים קומפקטית ברצפה כחלק אינטגרלי ונושא בעומס להגברת הקשיחות המבנית. בכך יכולה MG לייצר גם מרכז כובד נמוך, חלוקת משקל נכונה וניצול מיטבי של חלל הפנים.

גם מערכת ההנעה תהיה דומה לזו של המשפחתית הקומפקטית, עם הנעה אחורית בשתי רמות הספק (204 או 245 כ"ס) ועם שני מארזי סוללה (64 או 77 קוט"ש), וטווח תיאורטי בין 430 ל-500 ק"מ. יתכן והיא תוצע גם בגרסת ביצועים כפולת הנעה עם 435 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות.

מה אנחנו חושבים: בישראל מתקשה MG4 לשחזר את ההצלחה לה זכתה באירופה, בעיקר עקב תג מחיר פחות תחרותי מזה שנקבע לה ביבשת הישנה. זאת למרות שהיא זוכה להערכה בעיקר הודות לאיכויות דינמיות גבוהות. גם להעדפת הקהל הבוחר ברכב פנאי על פני דגם "רגיל" כמעט בכל קטגוריה, יש השפעה על קצב המכירות הנמוך יחסית.

אבל אם MG תשלב את היתרונות המוכרים של ה-4 עם תוספת גובה וחלל פנים של התצורה הנחשקת ומועדפת על מר ישראלי, כל זאת עם תג-מחיר שלא יזנק יותר מדי, סיכויי ההצלחה שלה גבוהים יותר מאלה של ה-4.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה