דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קוסמטיקה בלבד: רנו מעדכנת את האוסטרל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רנו מעדכנת את מראה האוסטרל
  • כבעבר עם בחירה בין בנזין להיברידי
  • ינחת כאן ברבעון הרביעי של 2025

הפנים החדשות: רנו חשפה מתיחת פנים לאוסטרל, המתמודד שלה בקטגוריה הפופולארית של רכבי הפנאי הקומפקטיים. השינוי העיקרי הוא ליחידות התאורה מלפנים ומאחור ולסבכה הקדמית, במטרה ליישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של היצרנית, כמו גם חישוקים שונים.

סביבת הנהג נותרה ללא שינוי וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), תצוגת נתונים עילית ("9.3) על השמשה ומסך מגע אנכי ("12) - עם מערכת הפעלה של גוגל - המופנה לכיוון הנהג. לדברי רנו, בוצע שדרוג גם ליכולות מערכות הבטיחות, כאשר הרשימה כוללת כבעבר בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

בנזין או היברידי: כבעבר האוסטרל יוצע עם מנוע בנזין מוגדש, עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.3 ליטר ומערכת היברידית קלה (12V) ו-160 כ"ס בחיבור לתיבה אוטומטית רציפה ולהנעה קדמית.

הגרסה ההיברידית משלבת בין מנוע 3 צילינדרים בנזין מוגדש (130 כ"ס) עם שני מנועים חשמליים (70 כ"ס ו-25 כ"ס) והספק כולל של 200 כ"ס. העברת הכוח לגלגלים הקדמיים מתבצעת דרך תיבת הילוכים ללא מצמדים, כשהמנוע החשמלי החלש מהשניים משמש לשילוב בין יחסי העברה, וגם כמתנע למנוע הבנזין וכגנרטור לסוללה.

כבעבר היגוי אחורי אקטיבי (עד 5 מעלות) יוצע כאופציה והוא מאפשר להקטין את קוטר הסיבוב במטר (10.1 מטר).

מה אנחנו חושבים: בדומה לשני הניסיונות הקודמים של רנו בקטגוריה, עם הקולאוס והקדג'אר, גם האוסטרל התקשה להצליח. יש לו אומנם נסיבות מקלות כמו העובדה שבעת השקתו אלטרנטיבות חשמליות נגסו במכירות דגמי הקטגוריה, וכעת הוא יאלץ להתמודד עם מתחרים סינים המצוידים במערכות הנעה היברידיות נטענות מתקדמות.

העובדה כי רנו לא שינתה יותר מידי את מערכת ההנעה, ולא מציעה בו עדיין מערכת היברידית נטענת מהשקע, תקשה עליו כעת עוד יותר מתמיד.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה