דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אחרי הרודסטר באה הקופה: MG חשפה סייברסטר עם גג קשיח

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • היצרנית הסינית חשפה קופה חשמלית על בסיס הרודסטר
  • תציע כנראה מכלולים זהים, כולל צמד מנועים עם 500 כ"ס
  • ייצור סדרתי צפוי כבר בשנה הבאה

קופה+2: MG חשפה בפסטיבל המהירות של גודווד את הסייברסטר GTS, גרסת קופה לרודסטר המסקרנת שצפויה לנחות כאן בתחילת השנה. בינתיים מוגדרת ה-GTS כקונספט, אבל היא צפויה להגיע לייצור סדרתי כבר בשנה הבאה.

העיצוב החיצוני נבדל בעיקר בפרופיל, עם גג גבוה יחסית בחלק האחורי, מה שמאפשר לדברי היצרנית תוספת צמד מושבים (צנועים) מאחור. MG לא מפרסמת בינתיים תמונות של תא הנוסעים, אך סביבת הנהג תהיה ללא ספק דומה עם לוח מחוונים דיגיטלי ("10.3) ולצדו מימין ומשמאל צמד מסכי מגע ("7 כל אחד) לשליטה במערכות השונות.

חשמל מוכר: MG גם לא פרסמה כל פרטים טכניים אודות הקופה, אך סביר להניח שמערכות ההנעה יהיו דומות לרודסטר. עם מנוע אחורי בודד (340 כ"ס) וזינוק ל-100 קמ"ש ב-5 שניות או עם צמד מנועים חשמליים (503 כ"ס) וסיום המיאוץ הקלאסי ב-3.2 שניות.

לשתי הגרסאות סוללה בקיבולת 77 קוט"ש וטווח נסיעה תיאורטי של 505 ק"מ להנעה אחורית, כ-440 ק"מ להנעה כפולה. טעינה מהירה (145 קילוואט) תאפשר מילוי מ-10% ל-80% ב-38 דקות.

מה אנחנו חושבים: הבעלות הסינית עשתה פלאים למותג הבריטי והביאה אותו מסף פשיטת רגל לסיפור הצלחה מסחרר, עם היצע דגמים חשמליים בקטגוריות ליבה. ועכשיו הם בטוחים מספיק כדי לחבר גם היסטוריה למותג הבריטי לשעבר שהתמקד במכוניות ספורטיביות.

היא עושה זאת עם קונספטים מרהיבים כמו ה-EX4 שהוצגה בגודווד אשתקד בהשראת המטרו 6R4 מאליפות הראלי של שנות ה-80 או ה-EXE181 מתערוכת בייג'ינג, כהומאז' למכונית שקבעה שיא מהירות של 410 קמ"ש במישורי המלח של בונוויל לפני כמעט שבעה עשורים.

ובעיקר הסייברסטר הסדרתית שכבר משווקת בבריטניה, וקורצת לדגמי רודסטר ייחודיים של MG משנות ה-60 וה-70 של האלף הקודם. גרסת הקופה מרשימה לא פחות וצפויה לשדרג עוד יותר את היכולת הדינמית הודות לקשיחות מבנית גבוהה יותר. אמנם על חשמל חרישי ולא בנזין רועש, אבל אנחנו כבר רגילים.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה